אא

לופטהנזה מוסיפה שתי טיסות שבועיות מת"א למינכן

חברות קבוצת לופטהנזה השיקו את לוח טיסות החורף של 2017.. ע"פ הלוח יטוסו לופטהנזה, אוסטריאן ו-SWISS למגוון יעדים חדשים ביניהם: קייפטאון, מרקש וסביליה. לאחר הוספת שתי הטיסות החדשות בקו ת"א-מינכן תציע לופטהנזה 31 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה ולהיפך

|| ||
חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה (לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS) משיקות את לוח הטיסות לחורף 2017, שיכנס לתוקפו ביום ראשון, 30.10.16 ויימשך עד 25.03.17. בתוך כך, לופטהנזה תוסיף שתי טיסות שבועיות בקו ת"א-מינכן ותציע 31 טיסות שבועיות בין ישראל לגרמניה ולהיפך. בין היעדים החדשים שמשיקה קבוצת לופטהנזה בלוח החורף: חברת לופטהנזה תפעיל קווים חדשים ליעדים הבאים: קייפטאון (דרום אפריקה), עם 3 טיסות שבועיות מפרנקפורט, מרקש (מרוקו), עם 2 טיסות שבועיות ממינכן, סאן חוזה (ארה"ב), דנוור (ארה"ב), מאלה (המלדיביים), קנקון (מקסיקו), נאירובי (קניה), דאלאס (ארה"ב), ז'שוב (פולין) ופונה (הודו).
Austrian-Airlines.jpgAustrian-Airlines.jpg
  חברת אוסטריאן איירליינס גם היא מחזקת החורף את התמקדותה ביעדים תיירותים, עם טיסה שבועית להוואנה, קובה וטיסות ישירות מווינה למלדיביים ולמאוריציוס עד פעמיים בשבוע. כמו כן, SWISS תגדיל בחורף את מספר טיסות ההמשך השבועיות להמבורג, ברלין, קראקוב ובלגרד. בנוסף תפעיל החברה טיסות למיאמי, סאן פרנסיסקו וסינגפור במטוס בואינג ER777-300.  
SWISSSWISS
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: