לופטהנזה תרכוש את חברת טיסות הנופש קונדור?

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
החברה ממשיכה להרחיב ולעבות את פעילות הלואו-קוסט באמצעות חברת הבת, אירו-ווינגס, ובימים אלה מנהלת מו"מ לצרף אליה, באמצעות מיזוג או רכישה, את פעילות חברת טיסות הנופש, 'קונדור', ואולי אף חברות תעופה אירופיות נוספות

לופטהנזה מעוניינת להרחיב את פעילות הלואו-קוסט שלה ולצרף אל חברת הבת שלה, אירו-ווינגס, את חברת טיסות הנופש, ‘קונדור’, באמצעות שותפות או רכישה.

הנהלת לופטהנזה מנהלת מו”מ אינטנסיבי מאז חודש ינואר עם סיטונאית התיירות והתעופה, תומס קוק, חברת האם של ‘קונדור’, עפ”י מידע של סוכנות רויטרס.

כזכור, לופטהנזה השיקה בשנה שעברה את אירו-ווינגס החדשה ושוקדת על הרחבת פעילותה על מנת להתמודד בשוק המתפתח של הלואו-קוסט עם חברות הענק, ריינאייר ואיזי-ג’ט. עפ”י דיווחים שונים, אירו-ווינגס עשויה להיות השלוחה של לופטהנזה למיזוג ורכישת מותגי תעופה שונים, וביניהם סאס הסקנדינבית ורכישה מלאה של בריסל איירליינס הבלגית.

השיחות עם תומס קוק עשויות להוביל לפחות לשיתוף פעולה, שיאפשר ללופטהנזה מלאי נוסף של מושבים ב-46 המטוסים של חברת ‘קונדור’ במגוון טיסות ליעדי נופש. ייתכן כי, בסופו של דבר, תחליט לופטהנזה לרכוש אחזקה כלשהי ב’קונדור’ או תרכוש אותה באופן מלא.

על אפשרות הרכישה המלאה של ‘קונדור’ ע”י לופטהנזה מעיבות שתי עובדות: לחברת ‘קונדור’ חוב מצטבר של 800 מיליון אירו, ואילו המטוסים ארוכי הטווח של החברה הם מדגם ישן של בואינג 767, ובקרוב יהיה צורך להחליפם במטוסים חדשים.

 

 

 

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020
  • תא לחץ

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.