אא

לידיעת הטסים לחו"ל: אלו שדות התעופה היקרים בעולם

כמה תעלה כניסה ללאונג' העסקי בשדה התעופה בטוקיו, באיזה שדה תעופה ידרשו מכם 374 דולר לחנייה למשך שבוע ומהו שדה התעופה היקר בעולם? כל אלו ועוד בכתבה

צילום 123rf צילום 123rf
חברת השירותים הפיננסים FairFX פרסמה דירוג של שדות תעופה מובילים לפי העלות של השירותים השונים שהם מספקים לאנשי עסקים. החברה בדקה 25 שדות תעופה ברחבי העולם ובחנה מספר פרמטרים - שהייה בלאונג' העסקי, עלות ארוחת צהריים סטנדרטית, חנייה למשך שבוע בחניון פרימיום, עלות מונית משדה התעופה לעיר ועוד. על פי הדירוג שדה התעופה היקר ביותר הוא שדה תעופה לונדון סטנסטד, והזול ביותר הוא שדה התעופה של בייג'ינג.
שדה"ת סטנסטדשדה"ת סטנסטד
השדה היקר בעולם: סטנסטד. צילום: shuttersrock כאשר בוחנים את הפרמטרים השונים ניתן לראות כי כניסה חד פעמית ללאונג' בשדה התעופה של דובאי תסתכם בכ-256 דולר, בעוד בלאונג' העסקי בשדה התעופה הבינלאומי של טוקיו תדרשו לשלם כניסה כ-12 דולר בלבד. במקום השני ברשימה שבחנה פרמטר זה היה שדה התעופה לונדון סיטי שבו כניסה ללאונג' העסקי תעלה לכם כ-122 דולר,  ובמקום השלישי היה הלאונג' Plaza premium בשדה התעופה הית'רו עם עלות של כ-51 דולר. עלות חנייה אף היא יכולה להסתכם בסכומים לא מבוטלים. כך למשל אם תשאירו את הרכב שלכם למשך שבוע ב-Executive/premium Parking בשדה התעופה הבינלאומי של אמסטרדם (סכיפהול),תיאלצו להיפרד מכ-374 דולר, בשדה התעופה של סינגפור תידרשו לשלם כ-288 דולר. החנייה הזולה ביותר היא בשדה התעופה של ברצלונה עם עלות של כ-66 דולר לשבוע. ארוחת צהרים בסיסית לאחד תעלה בשדה התעופה של פריז כ-17 דולר, לעומת כ-7.5 דולר בשדה התעופה של בייג'ינג. אם תרצו לקחת מונית משדה התעופה לונדון סטנסטד למרכז לונדון קחו בחשבון שזה יעלה לכם כ-377 דולר, זאת לעומת עלות של כ-11 דולר משדה התעופה של סינגפור לעיר, וכ-23 דולר משדה התעופה של ברצלונה לעיר עצמה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותהית'רואמסטרדםטוקיו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: