אא

לידיעת הטסים לדובאי: מאתמול כל המגיעים מישראל נדרשים לבדיקת קורונה נוספת בשדה"ת

לפני שעושים בוקינג לחופשה קרובה בדובאי כדאי לדעת שהחל מאתמול כל המגיעים לאמירות הנוצצת נדרשים לשהות בבידוד בבית מלון עד לקבלת תוצאות בדיקת קורונה שנלקחה בשדה"ת בדובאי. מנכ"ל חברת "חלומות המפרץ": "מי שיעז להפר צפוי לקנס אסטרונומי"

בדיקת קורונה בשדה התעופה של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן בדיקת קורונה בשדה התעופה של אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן
מתכננים חופשה בדובאי? ממתינים בקוצר רוח לטיסות הישירות שתצאנה מנתב"ג לאמירות הנוצצת? קחו בחשבון שהחל מאתמול (שני) כל הנוסעים המגיעים מישראל לדובאי חייבים לעבור שתי בדיקות קורונה, האחת 96 שעות טרם ההגעה והשנייה בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי ולאחריה נדרשים לשהות במלון עד לקבלת תוצאות הבדיקה. לדברי צ'רלי פישבאום, מנכ"ל חברת "חלומות המפרץ", המתמחה בדובאי, לא מדובר בבידוד סטייל ישראל אלא בבידוד מחמיר בתוך החדר בבית המלון, שכאמור יש להזמינו מראש (יש להוכיח זאת בכניסה לדובאי). במהלך הבידוד, בית המלון ידאג להגיש את כל הארוחות לחדר. עוד אומר פישבאום לפספורטניוז, "בדובאי בידוד זה בידוד ואכיפה זאת אכיפה. לא כמו פה. מי שיעז להפר את הבידוד כאמור צפוי לקנס אסטרונומי של כ-50 אלף שקל ואף להיות מגורש לצמיתות". גורמים ישראלים אחרים השוהים כעת בדובאי טוענים כי תוצאות הבדיקות מגיעות על פי רוב די מהר - תוך מספר שעות מצומצם אולם חשוב לקחת בחשבון שהתוצאות יכולות להגיע עד 48 שעות. כללי הכניסה החדשים חלים לא רק על נוסעים המגיעים לדובאי מישראל אלא גם על נוסעים המגיעים מהמדינות הבאות: אפגניסטן, אנגולה, ארגנטינה, בנגלדש, קמבודיה, צ'ילה, חוף השנהב, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, ג'יבוטי, מצרים, אריתריאה, אתיופיה, גאורגיה, גאנה, יוון, גינאה, הונגריה, הודו, איראן, עירק, ירדן, קניה, לבנון, מלטה, מולדובה, מונטנגרו, מרוקו, מיאנמר, נפאל, פקיסטן, פיליפינים, רומניה, רוסיה, רואנדה, סנגל, סלובקיה, סומילילנד, דרום סודן, סודן, סוריה, טג'יקיסטן, טנזניה, תוניסיה, טורקמניסטן, אוגנדה, אוקראינה, ארצות הברית (קליפורניה, פלורידה, טקסס), אוזבקיסטן, וייטנאם, זמביה וזימבבואה.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםדובאי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: