אא

לילה עם כוכב: היכן לתצפת על כוכבים ומטאורים במדבר?

לידיעת חובבי האסטרונומיה, תיירות הערבה התיכונה מזמינה ל-4 סופ"שים של לילות לבנים במדבר: החל מתצפית כוכבים ועד סיור לילי בעקבות עקרבים עם מסכות ואלכוג'ל. היכן וכמה זה עולה?

תצפית כוכבים בנוף צוקים בערבה התיכונה. צילום: תיירות נוף צוקים תצפית כוכבים בנוף צוקים בערבה התיכונה. צילום: תיירות נוף צוקים
אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון נוכח התקופה ההזויה הזו של חיינו, במהלך יולי-אוגוסט יתקיימו 4 סופ"שים של לילות לבנים (מ-24 ביולי ועד 14 באוגוסט) בממלכת השקט והכוכבים של הערבה התיכונה. מקומות "חשוכים" נטולי "זיהום אור" כמו הערבה התיכונה, מושלמים לתצפית כוכבים, מטאורים, צבירים, גלקסיות, שמשות רחוקות, כוכבי לכת ושאר גרמי שמיים. תיירות הערבה התיכונה מזמינה לארבעה סופי שבוע לתצפית כוכבים, פעילות מדברית לילית עם או בלי ילדים ועוד. היכן וכמה זה עולה? הנה: סופ"ש 24/07/2020 - בית ספר שדה חצבה מה עושים? צפייה בטלסקופים, מדורה והכנת תה ופיתות סביב מדורה, פעילות יצירה לילדים וסיור לילי בעקבות עקרבים. מחיר: 70 שקל למבוגר, 50 שקל לילד (גילאי 2-14).
תצפית כוכביםתצפית כוכבים
לתצפת על כוכבים בערבה התיכונה עם מסכה ואלכוג'ל. צילום: תומר וורצל סופ"ש 31/07/2020 - ראס השיטה, חצבה מה עושים? צפייה בטלסקופים, מדורה והכנת תה ופיתות סביב מדורה, פעילות יצירה לילדים וסיור לילי בעקבות עקרבים. מחיר: 70 שקל למבוגר, 50 שקל לילד (גילאי 2-14). סופ"ש 07/08/2020 - מתחם "נוף צוקים", ישוב צוקים סופ"ש זה נקרא "אהבה במדבר" ומיועד לזוגות מעל גיל 18. מה עושים? תצפית כוכבים, שמיעת סיפורים על "אוהבים בכוכבים" תחת כיפת השמיים ולגימת יין. מחיר: 70 שקל לאדם כולל כוס יין של יקב "מואה".
תצפית כוכביםתצפית כוכבים
לתצפת על כוכבים ולעקוב אחרי עקרבים בערבה התיכונה. צילום: גיל פאר ניצן סופ"ש 14/08/2020 - חוות האנטילופות, בין מושב ספיר למושב צופר מה עושים? הכנת תה ופיתות סביב מדורה, פעילות יצירה לילדים וסיור לילי בעקבות עקרבים. מחיר: 70 שקל למבוגר, 50 שקל לילד (גילאי 2-14).
תצפית כוכביםתצפית כוכבים
מקומות "חשוכים" כמו הערבה התיכונה מושלמים לתצפית כוכבים. צילום: גיל פאר ניצן    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםנופשים בישראלתצפית כוכבים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: