אא

למהירי החלטה: זה מה שתשלמו על חופשה ביוון ובולגריה

החלטת הממשלה מהבוקר לאפשר לישראלים המחזיקים בכרטיס טיסה שרכשו או שירכשו עד השעה 14:00 היום (מועד תחילת הסגר השני) - לטוס לחו"ל, הביאה ישראלים שטרם רכשו להסתער על כרטיסי טיסה. השטיח המעופף: "תגברנו כ"א כדי לעמוד בביקוש הגבוה"

רודוס, יוון. צילום: 123rf רודוס, יוון. צילום: 123rf
עם פרסום החלטת הממשלה לאפשר טיסות יוצאות מנתב"ג לכל מי שרכש כרטיס טיסה עד היום בשעה 14:00 - מועד התחלת הסגר השני, חברת השטיח המעופף פרסמה את המחירים שלה למהירי החלטה. "יש הסתערות של הרגע האחרון של ישראלים שרוצים לנצל את חלון הזמן שנותר עד השעה 14:00 היום כדי לצאת מהארץ ולשהות בחו"ל במהלך הסגר. תגברנו את כוח האדם על מנת לתת מענה מהיר לביקוש הגבוה", אומר אורן כהן מגורי, סמנכ״ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף. כמה זה עולה?

כרתים 

מתי: 1 באוקטובר טיסה בלבד: 499 דולר חבילת נופש: טיסה + 7 לילות במלון גובס פארק ברמת 5 כוכבים על בסיס הכל כלול (מותנה בזוג ושני ילדים בחדר) - 699 לאדם.
כרתיםכרתים
500 דולר ואתם שם. כרתים, יוון. צילום:123rf

רודוס

מתי: 1 באוקטובר טיסה בלבד: 499 דולר חבילת נופש: טיסה + 7 לילות לילות במלון אוויטה ברמת 4 כוכבים על בסיס הכל כלול (מותנה בזוג ושני ילדים בחדר) - 549 דולר לאדם.

בורגס

מתי: 30 בספטמבר טיסה בלבד: 349 דולר חבילת נופש: טיסה + 8 לילות במלון בסט ווסטרן פרימיום אין ברמת 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון (מותנה בזוג ושני ילדים בחדר) - 499 דולר לאדם.
בולגריםבולגרים
350 דולר ואתם שם. בורגס, בולגריה. צילום: 123rf עומס רב מורגש גם במוקד ההזמנות של ישראייר, המציעה בין היתר חבילות נופש בבלגרד, בירת סרביה במחירים של:

חבילה הכוללת טיסה הלוך ושוב ו-5 לילות בין התאריכים 25-30 בספטמבר/2-7 + 3-8 באוקטובר במלון METROPOL PALACE ברמת 5 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר – מוצעת בישראייר במחיר של החל מ-608 דולר לאדם.

חבילה הכוללת טיסה הלוך ושוב ו-3 לילות בין התאריכים 8-11 באוקטובר במלון METROPOL PALACE ברמת 5 כוכבים על בסיס ארוחת בוקר – מוצעת בישראייר במחיר של החל מ-429 דולר לאדם.

608 דולר ל-5 לילות בבלגרד. צילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהשטיח המעופףכרתיםבורגסרודוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: