אא

איתיחאד איירווייס הגיעה לישראל: מדוע כדאי להזמין טיסה בחברה התעופה עטורת הפרסים?

חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, שבסיס הבית שלה בנמל התעופה של אבו דאבי, שהחלה לטוס השבוע לישראל, במסר מקיף לסוכני הנסיעות הישראלים על היתרונות של הזמנת טיסה בחברת איתיחאד, הן לסוכני הנסיעות עצמם והן ללקוחותיהם. תוכן פרסומי

איתיחאד איירווייס. צילום: איתיחאד איירווייס איתיחאד איירווייס. צילום: איתיחאד איירווייס

טיסות ישירות ליעד חדש ומרתק

א. שתי טיסות בשבוע – בימים רביעי וראשון ב. זמני טיסה נוחים: אבו דאבי – תל אביב 10:05 – 12:30, תל אביב – אבו דאבי 15:15 – 19:35 ג. אבו דאבי היא עיר תוססת, מודרנית וקוסמופוליטית, בה הישן משתלב עם החדש. זו העיר שאנחנו גאים לקרוא לה 'הבית' - ואנחנו מצפים לקבל את פניכם ואת פני הלקוחות שלכם! ד. בין אם אתם מעוניינים בחופשה קצרה בעיר או חופשה ארוכה יותר על החוף, אבו דאבי היא היעד האידיאלי. ה. בירת איחוד האמירויות הערביות והשער לאיחוד האמירויות, אבו דאבי היא עיר של תרבות קסומה, שטופת שמש בכל ימות השנה ומציעה אינספור הרפתקאות. ו. אתרים היסטוריים ונופי מדבר משתלבים בחוויית בילוי יוצא דופן וחופים לבנים קסומים.

רשת הקווים שלנו

א. איתיחאד טסה לכמה מהיעדים האהובים והמתויירים ביותר ברחבי העולם ומציעה לאורחים מישראל קישורים למעל 40 יעדים ברחבי אסיה, אוסטרליה, הודו והמזרח התיכון.

נוחות בכל מחלקה

א. שמיכות וכריות בגודל מלא ב. מושבים מתכווננים ומרחב גדול ג. המושבים החכמים במחלקת התיירים בטיסות ארוכות טווח כוללים משענת ראש ייחודית, תומך גב מתכוונן ומרווח רגליים נדיב. בטיסות לטווח קצר המושבים החדשים מתוכננים לשרת את המכשירים הדיגיטליים עם נקודות טעינת USB ובסיסים מתכווננים. ד. מעוניינים במרחב גדול יותר? תמורת תשלום קטן תוכלו לשדרג את הלקוחות שלכם למושב עם מרווח רגליים גדול יותר. צוות איתיחאד. צילום: איתיחאד איירווייס

בידור

א. מאות שעות של סרטים חדישים, תוכניות טלוויזיה וסדרות חדשות ב. אינטרנט אלחוטי זמין בתשלום

טיסה ידידותית למשפחה

א. אנו עושים כל שביכולתנו כדי להפוך טיסה עם ילדים לנוחה ככל האפשר. ב. משפחות מוזמנות ראשונות לעלות למטוס כדי להעניק להן זמן נוסף להתמקם. ג. ארוחות מיוחדות לילדים ניתן להזמין מראש. אנא הזמינו את ארוחות הילדים הבריאות והמהנות לפחות 24 שעות לפני הטיסה. ד. נעסיק את הילדים בצפייה בסרטי הילדים האחרונים, בתוכניות הטלוויזיה ובמשחקים. האופציה של 'נעילת הורים' מאפשרת להם לשלוט במה שהילדים שלהם צופים.

אירוח

א. אנחנו קוראים לנוסעים שלנו אורחים. ב. אנו משתדלים שכל אורח יתקבל בברכה. ג. הצוות הבינלאומי שלנו מציג את הכנסת האורחים של אבו דאבי, המתאפיינת בלבביות ובמצוינות. ד. אוכל ומשקאות חינם בכל טיסה. האורחים שלנו יכולים לבחור את מנות המזון והמשקה האהובים עליהם - הכל בהשראת היעדים אליהם אנו טסים. כלכלה מלאה כלולה בכל התעריפים. ה. ניתן להזמין ארוחות כשרות ללא עלות עד 24 שעות לפני היציאה.

בריאות ובטיחות

א. הבריאות שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו. ב. כל האורחים בטיסה נבדקים ונמצאים שליליים לפני הטיסה. ג. על כל האורחים לעטות מסכה. ד. הדיילים לובשים ציוד מגן אישי בכל עת ומחוסנים נגד קורונה. ה. המטוס עובר ניקוי מקיף נוסף בכל יעד. ו. מדריך מקוון לכל יעד כולל התקנות העדכניות ביותר זמין לאורחים. ז. ערכות בריאות חינם לכל אורח כולל מסכת פנים, כפפות וג'ל ידיים. ערכת וולנס. צילום: איתיחאד איירווייס

שגרירי בריאות

א. לרשות האורחים צוות מאומן במיוחד של שגרירי בריאות. ב. השתמשו בצ'אט שלנו כדי לדבר עם שגרירי הבריאות בכל שאלה. הם יוכלו לספק לכם מידע נוסף על ההוראות וההתפתחויות הבינלאומיות העדכניות ביותר, ולתת לכם טיפים כיצד הלקוחות שלכם יזכו לבטיחות מלאה. ג. שגרירי הבריאות יהיו זמינים בשותפות עם נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי בעת ביצוע הצ'ק-אין, הסריקה הביטחונית והעלייה למטוס. ד. שגרירי הבריאות שלנו יגרמו ללקוחותיכם להרגיש בטוחים גם בתא הנוסעים. הם יוודאו כי מתקיימים אמצעי ההיגיינה המוגברים, וכי ללקוחותיכם יהיה כל המידע הדרוש להם בעת הנסיעה, כמו גם עצות מה לעשות כאשר הם מגיעים ליעדם.

כיסוי קורונה חינם כלול בכל כרטיס

א. הביטוח המקיף כלול בכל כרטיס של איתיחאד עד 30 בספטמבר 2021. ב. כל שעליכם לעשות הוא להזמין טיסה בחברת איתיחאד והלקוחות שלכם יהיו מכוסים במשך 31 יום מיום הטיסה. ג. הכיסוי נגד קורונה הוא הרחבה לביטוח הנסיעות של הלקוחות שלכם, ומעניק להם שקט נפשי נוסף בזמן שהם מטיילים בעולם. ד. אם הלקוחות שלכם יידבקו בקורונה בזמן שהותם בחו"ל, איתיחאד תטפל בהוצאות הרפואיות ובעלויות הבידוד שלהם.

בנמל הבית שלנו

א. בדיקת חום לאורחים לפני כל טיסות איתיחאד, וכולם מתבקשים להמתין במרחק של 1.5 מטר מאורחים אחרים בכל נקודות התור. ב. כל נקודות המגע מטוהרות באופן קבוע, והצוות עוקב אחר האורחים לגילוי סימני זיהום. ג. אם האורחים טסים לאבו דאבי, הם יעברו סינון תרמי ובדיקת קורונה PCRכשיגיעו לנמל אבו דאבי הבינלאומי. זה חל על כל האורחים, למעט ילדים מתחת לגיל 12. ד. אם הם בטיסת מעבר, נדאג שהקישור שלהם יהיה חלק ונוח ככל האפשר. ה. הטרקלינים שלנו פתוחים בטרמינל 1. מגוון של אמצעי מזון ומשקאות וחנויות דיוטי פרי פתוחים, כולם עם אמצעי בטיחות. ו. האורחים יכולים להישאר מחוברים עם אינטרנט אלחוטי חינם ונקודות טעינה ניידות בכל נמל התעופה.

שירות הסעה חינם לדובאי

א. ההסעה של איתיחאד נוסעת בין נמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי למרכז מזאיה, הממוקם בלב דובאי וקרוב לאטרקציות המרכזיות בעיר. ב. הנסיעה אורכת כ-75 דקות. ג. האורחים יושבים מרווחים בהסעה, והנהגים עוטים מסכות פנים וכפפות חד פעמיות. כל כלי הרכב מנוקים ומחוטאים לאחר כל נסיעה. ד. אנא הזמינו מקום בהסעה לפחות 24 שעות מראש. ערכת וולנס. צילום: איתיחאד איירווייס

קיימות

א. קיימות היא הליבה של העסק שלנו. אנו מחויבים להיות ירוקים יותר - הצהרה המבטאת את התחייבותנו למזער את ההשפעה הסביבתית באמצעות שילוב ערכי הקיימות בפעילות השוטפת שלנו. ב. אנו נוקטים צעדים להפחתת פלסטיק לשימוש חד פעמי. ג. אנו מחויבים למטרה לאפס פליטת פחמן נטו עד שנת 2050. ד. אנו נוקטים בגישה הוליסטית לקיימות, ומבטיחים קיימות חברתית, סביבתית וכלכלית בכל התחומים. המשמעות היא ניצול טוב יותר של משאבי כדור הארץ, השפעה טובה יותר על הקהילות שלנו וצמיחה כלכלית טובה יותר.

ETIHADHUB

א. ETIHADHUB היא מוקד המידע לכל מה שקשור לאיתיחאד. ב. המוקד מספק מידע עדכני על המדיניות, על מצב הטיסה, תשובות לשאלות נפוצות ועל הרשת של איתיחאד. ג. במוקד המקוון ניתן ללמוד את כל מה צריך לדעת על איתיחאד.

SUPERSELLER

א. זו תוכנית הנאמנות שלנו לסוכני נסיעות. ב. התוכנית מאפשרת ליועצי הנסיעות ליהנות מהזמנות כדאיות. ג. התוכנית משתלמת, פשוטה וקלה לתפעול. ד. ככל ששווי הכרטיס גבוה יותר, כך מרוויחים יותר מיילים. ה. ניתן לממש מיילים דרך ETIHADGUEST.COM לקבלת תגמולים ולהמיר אותם למזומן. ו. בקרוב תושק התוכנית בישראל - נעדכן במידע נוסף ותמריצים מדהימים. תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםטיסות לאמירויותאיתיחאד איירווייזפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: