אא

למרות ההשבתה: אל על צפויה לבצע טיסה היסטורית ראשונה לאבו-דאבי

למרות ההשבתה הממושכת של כל טיסותיה המסחריות, אל על צפויה לבצע בשבוע הבא את הטיסה ההיסטורית הראשונה מישראל לאבו דאבי. בטיסה, משלחת אמריקאית-ישראלית

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

אל על דיווחה באחרונה לבורסה לניירות ערך בת"א כי היא מאריכה את מועד הפסקת טיסותיה עד לתאריך 30 בספטמבר 2020. למרות ההשבתה הממושכת של כל טיסותיה המסחריות, אל על היא זו שצפויה לבצע בשבוע הבא את הטיסה ההיסטורית הראשונה מישראל לאבו דאבי, בירת איחוד האמירויות.

ג'ארד קושנר, יועצו וחתנו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, צפוי להגיע בשבוע הבא לישראל ומכאן להמשיך בטיסה הישירה כאמור לאיחוד האמירויות. למשלחת האמריקאית בראשותו של קושנר, צפויה להצטרף משלחת של עשרות ישראלים בדרגים שונים בראשותו של ראש המל"ל, מאיר בן שבת.

אבו דאביאבו דאבי
טיסה היסטורית ראשונה מישראל לאבו דאבי. צילום: דוד שור

למרות שישראייר היא חברת התעופה הישראלית היחידה שפועלת במהלך משבר הקורונה חרף כל הקשיים, אל על היא זו שתהנה מהדובדבן שבקצפת.

ללא קשר למשלחת ההיסטורית כאמור, ישראייר הגישה באחרונה בקשה לנחות בדובאי. ישראייר, הנמצאת במגעים עם סוכני תעופה ותיירות מאיחוד האמירויות, הגישה באחרונה בקשה לנחות בדובאי ללא קשר למשלחת ההיסטורית. ישראייר נערכת להוצאת קבוצות תיירות למדינה המסקרנת. המכשול כרגע היא ערב הסעודית שצריכה לתת אור ירוק לחברת תעופה ישראלית לטוס מעל שטחה. עד היום אף חברת תעופה ישראלית לא קיבלה אישור לטוס מעל סעודיה בניגוד לאייר אינדיה שקיבלה אישור לטוס מישראל להודו מעל שמי סעודיה. בעניין זה אמר באחרונה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך ביקורו בנמל התעופה בן גוריון, “אנחנו עובדים עכשיו על לאפשר טיסות ישירות מעל סעודיה בין ת”א לדובאי ולאבו דאבי”.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטיסות לאבו דאביפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: