לנפוש את החלום: מגזין פרימיום בפספורט

לטוס במחלקת פרימיום אקונומי ולהרגיש ביזנס או לישון במלון בוטיק ולהרגיש יוניק. טרנד תיירות הפרימיום הולך וצובר תאוצה בארץ ובעולם. מה מציעות חברות התעופה לנוסעי הפרימיום, השכרות הרכב, חברות הקרוזים והתיירות? הכל במגזין סוף השנה של פספורט - מגזין פרימיום ובאונליין

מטוס פרטי מישהו? צילום: 123rf

כולנו רוצים לחיות את החלום: לנסוע, לטייל, לראות עולם, ואם אפשר – אז שיהיה בסטייל.

שוק תיירות היוקרה הוא אחד הענפים המשגשגים ביותר בתעשיית התיירות העולמית.

יותר ויותר חברות תעופה, שייט, השכרות רכב וסוכנויות נסיעות כבר זיהו את הפוטנציאל והחלו בשנים האחרונות להציע מגוון רחב של מוצרי פרימיום. החל ממחלקות פרימיום אקונומי משודרגות במטוסי נוסעים שכמעט ומשתוות למחלקות הביזנס המסורתיות, עבור בחברות שייט שמוציאות הפלגות ליעדים ייחודיים בספינות חדשות ומפוארות וכלה בחברות תיירות עם מגוון הולך וגדל של טיולי בוטיק בקבוצות קטנות ליעדים שהם "מחוץ לקופסה".

ביום האחרון של 2019, ב-31 בדצמבר, נפיץ מוסף שכל כולו יוקרה. בין המשתתפים במוסף: חברות תעופה, חברות קרוזים, חברות תיירות, סיטונאי תיירות, חברות השכרת הרכב ועוד.

סדרת כתבות על תיירות פרימיום תעלה גם באונליין של פספורטניוז במהלך השבוע הראשון של חודש ינואר 2020.

 

מה מציעה מחלקת פרימיום אקונומי בדרימליינר של אל על? ל הפרטים במגזין פרימיום של פספורט. צילום: יח"צ אל על

 

ומה מציעה מחלקת פרימיום של וירג'ין אטלנטיק? כל הפרטים במגזין פרימיום של פספורט. צילום: יח"צ וירג'ין אטלנטיק

 

פספורטריוייה: מאיזו מרפסת של איזה טרקלין עסקים יוקרתי באיזה שדה תעופה נשקף הנוף הזה? צילום: ספיר פרץ-זילברמן

 

אנייה בתוך אנייה: מתחם היוקרה באנייה encore החדשה של NCL. צילום: ספיר פרץ-זילברמן

 

טירה

כמה פעמים הבטחתם את זה לעצמכם – לנפוש כמו מלך? צילום: שאטרסטוק

 

 

 

,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נושאים שמוזכרים בידיעה