לראשונה בענף התיירות: כנס חברה בתאילנד

איסתא מפתיעה את עובדיה ותקיים כנס חברה בתאילנד. אסף גורן, מנכ"ל איסתא: "הכנס יהיה סיומו של תהליכים שאנחנו מקיימים באיסתא על מנת להתאים את החברה לשינויים העצומים שעוברים על ענף התיירות"

אסף גורן. צילום: עמית שיסלאסף גורן. צילום: עמית שיסל

חברת איסתא קיימה כנס לפתיחת השנה בכפר המכביה, ובו נטלו חלק כ 150 מנהלים של החברה.

גולת הכותרת בכנס היתה הודעתו של אסף גורן מנכל איסתא הנכנס, על כנס שתקיים החברה לכל עובדי חברת איסתא בשנה הבאה בתאילנד.

בכנס הציג גם גורן את הלוגו המיתוג חדש של איסתא שייחשף בחודש מאי הקרוב. כמו כן, הוצגו במסגרת הכנס למנהלי איסתא התוכניות החדשות בתחום האסטרטגיה ,כוח האדם והשיווק.

״אחת המטרות הכי חשובות שלי היא לחדד באיסתא את גאוות היחידה ולראות את כלל העובדים כחלק מלא מבניית התהליכים באיסתא, אני רואה בהם מרכיב חשוב ועיקרי בהצלחה. יחד עם המנהלים בדרגים השונים והועד שמייצג את העובדים אנחנו נשקיע באופן חסר תקדים בעובדים על מנת להעצים אותם וכך למעשה גם להעצים את לקוחותינו״, אמר אסף גורן מנכ"ל איסתא.

על הכנס הוסיף גורן ואמר כי הוא מציין "את סיומם של תהליכים שמתקיימים באיסתא על מנת להתאים את החברה לשינויים העצומים שעוברים על ענף התיירות, וכוללים שינויים בתפקידו של הסוכן אל מול הלקוח, מודל התגמול מעודכן לסוכנים, תהליכים חדשים מבוססי טכנולוגיה של מסעות לקוח וחדשנות מוצרית ובחוויות הקניה והשרות.״

גורן הוסיף ואמר כי: ״בעידן של מידע שלעיתים משרת את הלקוח ולעיתים רק מבלבל את הלקוח התפקיד של הסוכן הוא לעבוד בשביל הלקוח ולמעשה לסייע לו לבחור את החופשה הנכונה והמתאימה ביותר לצרכיו עם ערכים מוספים שקשה להשיג ברכישה אונליין ובדרך כלל ידרשו השקעה של זמן ותסכולים מצד הלקוח. כאן נכנס התפקיד של הסוכן שמכיר את צרכי הלקוח ויודע לתת לו מענה לצרכיו האישיים. התכנית האסטרטגית מתבססת על השילוב בין מעטפת טכנולוגית שתשרת את הסוכן, ואת הלקוח הן ברכישה ישירה והן במענה אנושי ומקצועי וכל זאת שהמאפיינים של הלקוח מזוהים ולכן יקבל טיפול אישי ומותאם לצרכיו.״

חברת איסתא בראשות מנכ"ל הקבוצה אחישי גל, אשר סיימה את 2018 עם רווח של 68.818 מיליון שקל לעומת כ-56 מיליון שקל אשתקד, הודיעה גם בשבוע שעבר על הקמת מלון חדש בפורטוגל עם רשת פתאל בעלות של כ-67 מיליון יורו.

 

נושאים שמוזכרים בידיעה