אא

לתפוס אמריקה: בקרוב מגזין מיוחד של פספורט על היעד החם של הקיץ

עכשיו שארה"ב הסירה את הדרישה להציג בדיקת קורונה בכניסה למדינה, זה טיימינג מצוין להפיק מגזין שכולו מייד אין USA עם מגוון כתבות על התחרות הגואה בכל הקווים הישירים מנתב"ג-סובב ארה"ב, פנינות נסתרות במדינת הענק, התצפיות הכי שוות בתפוח הגדול ועוד במגזין מודפס&דיגיטלי של פספורט שיופץ בקרוב

ניו יורק. צילום: shutterstock ניו יורק. צילום: shutterstock
בתחילת השבוע (12 ביוני) נפל דבר. ארה"ב הסירה את החובה המוטלת על כל הנוסעים המגיעים בשעריה - הן אמריקאים והן זרים - להציג תוצאת בדיקת קורונה שלילית בכניסה למדינה. עוזר מזכיר העיתונות של הבית הלבן, קווין מונוז, אישר השבוע כי ממשל ביידן הודיע רשמית על ביטול הדרישה, שנכנסה לתוקף לראשונה בינואר 2021. למרות שחובת עטית המסכה בטיסות בוטלה על ידי שופט פדרלי בסוף אפריל ואמורה הייתה לפוג ב-3 במאי, דרישת הבדיקות נותרה עד עתה בתוקף למרות לחץ אינטנסיבי מצד חברות התעופה ותעשיית הנסיעות. אולם, בתחילת השבוע כאמור - מהפך. ההקלה המשמעותית כאמור, היא סיבה מצוינת להפיק מגזין מיוחד שכולו מייד אין USA. מה צפוי במגזין? מגוון כתבות על התחרות הגואה בקו החם ישראל-ארה"ב: איזה חברות טסות ולאיזה יעדים בארה"ב, פנינות נסתרות במדינת הענק, התצפיות הכי שוות בתפוח הגדול. כל זאת ועוד במגזין המיוחד של פספורט שיופץ בקרוב.
כ-27.3% מנוסעי אל על בשנת 2021 טסו לארה"בכ-27.3% מנוסעי אל על בשנת 2021 טסו לארה"ב
ניו יורק. צילום: shutterstock על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), בחודש מאי החולף טסו מישראל לארה"ב ובחזרה 171,319 נוסעים ונוסעות, גידול של 10.46% לעומת מאי 2021. מספר זה צפוי לזנק בחופש הגדול ביולי-אוגוסט.
אוגוסט בנתב"ג: 660,591 נוסעים בקווים לחו"ל הלוך ושובאוגוסט בנתב"ג: 660,591 נוסעים בקווים לחו"ל הלוך ושוב
249,322 נוסעים ונוסעות טסו מנתב"ג ל-JFK ובחזרה לנתב"ג במאי 2022. צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםארה"ב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: