אא

מד"א וחברת איכילוב Well מציעים בדיקת קורונה מהירה

החל מהיום (ראשון), יוצעו בדיקות PCR לזיהוי נגיף הקורונה לטסים לחו"ל בשבע עשרה תחנות מד"א ברחבי הארץ. המחיר לבדיקה יעמוד על 135 שקל ותינתן הנחה למבוטחי חברות הביטוח, סוכנויות הנסיעות המובילות וחברי מועדוני צרכנות

צילום ארכיון: דוברות מד"א צילום ארכיון: דוברות מד"א
מד"א וחברת איכילוב Well מציעים בדיקת קורונה מהירה בסניפי מד"א במחיר של 135 שקל. מד"א נכנס לתחום הבדיקות הפרטיות לחו"ל ובאמצעות שיתוף פעולה עם חברת איכילוב Well (חברת בת של המרכז הרפואי איכילוב) יציעו החל מהיום (א'), בדיקות PCR לזיהוי נגיף הקורונה לטסים לחו"ל בשבע עשרה מתחנות מד"א הפרושות ברחבי הארץ. ההרשמה לבדיקה תערך באופן דיגיטלי - מזמינים תור באתר איכילוב Well , בוחרים את התחנה הקרובה ומשלמים באתר. לאחר ביצוע הבדיקה, תתקבל תוצאה במסרון לנייד ולמייל עד 24 שעות מביצוע הבדיקה. בנוסף, תעמיד איכילוב Well מוקד שירות לקוחות לשאלות בטלפון 03-308-3300.
מחוסנים החוזרים מחו"ל יחוייבו בבדיקות קורונהמחוסנים החוזרים מחו"ל יחוייבו בבדיקות קורונה
בדיקת קורונה. צילום: 123 בשלב זה הבדיקות יהיו זמינות בתחנות מד"א הבאות: ירושלים, תל אביב-יפו, חיפה, ראשון לציון, באר שבע, הרצליה, רמת גן-גבעתיים, נתניה, פתח תקוה, כפר סבא, חדרה, אשדוד, חולון, רחובות, טבריה, קריות ועכו. הבדיקות יתקיימו בימים א'-ה' בין השעות 16:00-20:00, ביום ו' בין השעות 08:00-12:00 ובשבת בין השעות 18:00-21:00. במידה ויהיה ביקוש גבוה ישקלו במד"א ובאיכילוב Well להרחיב את שעות הפעילות וכן לספק שירות בדיקות גם בתחנות מד"א נוספות ברחבי הארץ. המחיר ללקוחות פרטיים לבדיקה יעמוד על 135 שקל. לרוכשי ביטוח נסיעות לחו"ל בחלק מחברות הביטוח תינתן הנחה על הבדיקה, כמו כן מחירים מוזלים יינתנו ללקוחות חלק מסוכנויות נסיעות שבהסכם ומועדוני צרכנות. "שיתוף הפעולה בין איכילוב Well שערכה עד היום מאות אלפי בדיקות, לבין מד"א, ארגון ההצלה לאומי של ישראל, שמפעיל כמאתיים תחנות ברחבי הארץ, ייתן מענה לביקוש ההולך וגובר של בדיקות PCR לטסים לחו"ל", מסביר עידו זילברשטיין, סמנכ"ל שירות ולקוחות עסקיים בחברת איכילוב Well. "הנגישות של תחנות מד"א ברחבי הארץ, המקצועיות של הגוף הגדול במדינה שהקים את מערכי בדיקות הקורונה עם פרוץ המגפה, תהליך ההרשמה הדיגיטלי ומערך השירות והתפעול המצויין של החברה יקלו בצורה משמעותית על הטסים לחו"ל לעבור בצורה מהירה את ביצוע הבדיקות". מנהל מערך הבדיקות לקורונה במד"א איתמר אברמוביץ: "אנחנו שמחים לבשר לציבור הטסים לחו"ל על שירות חדש של בדיקות PCR לזיהוי נגיף הקורונה לקראת היציאה מהארץ. השירות החדש שיופעל באמצעות חברת איכילוב Well וחברת מדאנט באמצעות מד"א ינגיש את הבדיקות לאזרחים שיוכלו לבצע אותן בקרבת ביתם ע"י צוותי מד"א המקצועיים והמנוסים ובאמצעים טכנולוגים מתקדמים שיאפשרו את קבלת התשובות בתוך זמן קצר ישירות לטלפון הסלולרי ולדואר האלקטרוני."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםמד"אדרכון ירוקבדיקות קורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: