אא

מהפך? עלייה בפניות טלפוניות לסוכני נסיעות על חשבון הזמנות באינטרנט. למה זה קורה?

שובו של סוכן: מנכ"ל חברת התיירות אשת טורס לפספורטניוז: "הקורונה יצר מצב של חוסר אמון. הישראלים, שמתחילים לחזור לשגרת פנאי ונופש בשלב זה בארץ, מעדיפים להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני ולדבר עם אנשים מאשר עם מחשבים". ומה אתם שואלים?

מעדיפים לצלצל. צילום:  123rf מעדיפים לצלצל. צילום: 123rf
הכי בבית בעולם. הסלוגן הכל כך מוכר של חברת אל על מתאר אולי יותר מכל את המתרחש בימים אלה דווקא במוקד ההזמנות של חברת התיירות, אשת טורס. אפרים קרמר, המנכ"ל והבעלים של אשת טורס, אומר לפספורטניוז כי הקורונה גדע בימים האחרונים את הגידול המטאורי שנרשם טרם התפרצות הנגיף בהיקף המכירות באמצעות האינטרנט. "הקורונה יצר מצב של חוסר אמון. אנשים, שמתחילים לחזור לשגרת פנאי ונופש בשלב זה בארץ, מעדיפים להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני ולדבר עם אנשים מאשר עם מחשבים. מעדיפים לדבר ולהזמין מסוכן נסיעות ולא דרך אתר האינטרנט". לדברי קרמר, "אחרי שבדקו את פרטי החופשה המבוקשת באתר האינטרנט, הישראלים מתקשרים אלינו כדי לשאול שאלות, ויש להם הרבה שאלות. ביומיים האחרונים אנחנו עדים להסתערות טלפונית של ממש בכל הקשור להזמנת חופשות בארץ". ומה הישראלים שואלים? לדברי קרמר, השאלות לא עוסקות רק אם יש או אין דמי ביטול במקרה של, חלילה, התפרצות גל שני. "אנשים שואלים האם יש בריכה, איך שומרים על ריחוק בבריכת השחייה, איך זה עובד בחדר האוכל, מה פתוח, מה סגור וכיו"ב". לפני הקורונה, היקף המכירות של אשת טורס באינטרנט עמד על 45% וכיום ירד ל-25% בלבד. יחד עם זאת, קרמר מדגיש כי אין למהר ולהספיד את האינטרנט. "זה המצב נכון לטווח הקצר. בטווח הארוך, האינטרנט ישוב לקדמת הבמה". "הישראלים מתקשרים כי יש להם הרבה שאלות". אפרים קרמר, מנכ"ל ובעלי אשת טורס. צילום: יח"צ קרמר מעריך עוד כי "סוכני נסיעות מקומיים יתחזקו על חשבון שחקנים בינלאומיים דוגמת בוקינג.קום בשל התמיכה הטלפונית וההסברים המותאמים למציאות המשתנה".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםאשת טורס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: