מהפך? עלייה בפניות טלפוניות לסוכני נסיעות על חשבון הזמנות באינטרנט. למה זה קורה?

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
שובו של סוכן: מנכ"ל חברת התיירות אשת טורס לפספורטניוז: "הקורונה יצר מצב של חוסר אמון. הישראלים, שמתחילים לחזור לשגרת פנאי ונופש בשלב זה בארץ, מעדיפים להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני ולדבר עם אנשים מאשר עם מחשבים". ומה אתם שואלים?
מהפך? עלייה בפניות לסוכני נסיעות על חשבון הזמנות באינטרנט
מעדיפים לצלצל. צילום: 123rf

הכי בבית בעולם. הסלוגן הכל כך מוכר של חברת אל על מתאר אולי יותר מכל את המתרחש בימים אלה דווקא במוקד ההזמנות של חברת התיירות, אשת טורס. אפרים קרמר, המנכ"ל והבעלים של אשת טורס, אומר לפספורטניוז כי הקורונה גדע בימים האחרונים את הגידול המטאורי שנרשם טרם התפרצות הנגיף בהיקף המכירות באמצעות האינטרנט. "הקורונה יצר מצב של חוסר אמון. אנשים, שמתחילים לחזור לשגרת פנאי ונופש בשלב זה בארץ, מעדיפים להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני ולדבר עם אנשים מאשר עם מחשבים. מעדיפים לדבר ולהזמין מסוכן נסיעות ולא דרך אתר האינטרנט".

לדברי קרמר, "אחרי שבדקו את פרטי החופשה המבוקשת באתר האינטרנט, הישראלים מתקשרים אלינו כדי לשאול שאלות, ויש להם הרבה שאלות. ביומיים האחרונים אנחנו עדים להסתערות טלפונית של ממש בכל הקשור להזמנת חופשות בארץ". ומה הישראלים שואלים? לדברי קרמר, השאלות לא עוסקות רק אם יש או אין דמי ביטול במקרה של, חלילה, התפרצות גל שני. "אנשים שואלים האם יש בריכה, איך שומרים על ריחוק בבריכת השחייה, איך זה עובד בחדר האוכל, מה פתוח, מה סגור וכיו"ב". לפני הקורונה, היקף המכירות של אשת טורס באינטרנט עמד על 45% וכיום ירד ל-25% בלבד.

יחד עם זאת, קרמר מדגיש כי אין למהר ולהספיד את האינטרנט. "זה המצב נכון לטווח הקצר. בטווח הארוך, האינטרנט ישוב לקדמת הבמה".

"הישראלים מתקשרים כי יש להם הרבה שאלות". אפרים קרמר, מנכ"ל ובעלי אשת טורס. צילום: יח"צ

קרמר מעריך עוד כי "סוכני נסיעות מקומיים יתחזקו על חשבון שחקנים בינלאומיים דוגמת בוקינג.קום בשל התמיכה הטלפונית וההסברים המותאמים למציאות המשתנה".

 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

2 מחשבות על “מהפך? עלייה בפניות טלפוניות לסוכני נסיעות על חשבון הזמנות באינטרנט. למה זה קורה?”

  1. מייק שר

    ואני אומר שלא המצב אלא ההפך הוא הנכון וכבר הגבתי על העניין, וכמו שרשום המהפך הזה הוא לא אמיתי, עובדה שרבים שאני מכיר וקורא אותם ברשתות, לא זוכים לשום תגובה מסוכני נסיעות ובמקרים רבים אחת הגדולות איסתא..עברו להם 80 יום ושום החזר ושום תגובה מהם, לעומת רבים שקיבלו החזר דוקא מאון ליין ולואו קוסט..בושה וכדאי שהאדון מרואיין בכתבה לא ימהר ויספר עלמהפך..אתם עוד תחוו כאב רב על הזנחתכם זו…הלקוחות ישלמו לכם בתורם

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.