אא

מה אנחנו חושבים על ספא דן קיסריה? סקירה מלאה

כבר תקופה שאנחנו רואים אינספור המלצות ותמונות מהפנטות ממיטב המשפיעניות אינסטגרם שהגיעו לבקר בספא מלון דן קיסריה, אנחנו לא נשקר – הסתקרנו, והחלטנו ללכת לבדוק את המקום // תוכן פרסומי

צילום: freepik צילום: freepik
בתפריט: טיפול שממיסים את הנפש ומרפאים את הגוף, מתקני פנאי חדשניים ומפנקים, נוף עוצר נשימה ומרחבי טבע מדהימים שמעצימים את החוויה. הגענו למלון דן קיסריה בשעת השקיעה ואין ספק שהמחזה הזה הרחיב לנו את הלב. המתחם עצמו משתרע על דונמים ירוקים, קרוב לכל מגרשי הגולף הירוקים שנושקים לאחד החופים היפים בישראל. נכנסו למתחם היפיפה, בקבלת פנים מוזיקה מרגיעה קיבלה את פנינו בכניסה. התאורה הייתה מדויקת, עמומה במידה הרצויה וזוג מטפלים הגישו לנו מגבות, חלוקים וכפכפים מפנקים. החלטנו להשאיר את כל מה שהגענו איתו לספא, גם את הלבוש היומיומי וגם את הלחץ, העומס והסטרס שהגיעו איתנו מבחוץ, אנחנו כאן כדי להתנקות ולתת קצת לזמן לעצור. JAH SPA במלון דן קיסריה הוא אחד הריזורטים החלומיים ביותר, גם מבחינת העיצוב המוקפד, האווירה המרגיעה והטבע ששורר בכל מקום. המקום מוקף בבריכה שחיית חיצונית מפנקת וענקית ולפני שנכנסו לטיפול היה לנו קצת זמן לשרוף בסאונה היבשה (וגם הרטובה) – המקום נקי, מסודר ולא צפוף כמו בהרבה מקומות שיצא לנו לבדוק. למכורי הספורט שחייבים להתאמן גם בחופשה, יש במקום גם חדר כושר מאובזר עם המון מתקנים מקצועיים ומלתחות מרווחות... ואם עייפתם מהמבחר ומהטיפולים, אז יש פינת הירגעות קטנה, בה תוכלו ליהנות משתייה חמה וקרה בזמן הבילוי.

הטיפול עצמו – חוויה עוצמתית ורגשית במיוחד

במקום יש תפריט טיפולים עשיר – החל מטיפולי פנים משקמים ומפנקים ועד לטיפולי גוף שיטעינו אתכם באנרגיות חדשות ויעודדו ריפוי. לאחר התלבטות אנחנו בחרנו בטיפול זוגי באבנים חמות – טיפול שנמשך שעה וחצי. המעסה שלנו סיפר שהטיפול הזה מגיע אלינו מהשבטים האינדיאנים שידעו להשתמש בכוחן של האבנים כבר אז להקלה על כאבים, ריפוי ושחרור שרירים תפוסים. במהלך העיסוי המטפל שילב בין מגע יד ואבנים חמות שמונחות על נקודות מסוימות בגוף, בעיקר על הגב. אפשר ממש להרגיש את החמימות שלהן על העור ואנחנו חייבים למציין שמדובר באחד הטיפולים המרגיעים והנעימים שיש. כל השרירים התפוסים שלנו התרככו כמו פלסטינה למגע האבנים החמימות והוא נגע גם בנקודות בנפש – ההרפיה העמוקה שחשים מתרחשת לא רק בפן הפיזי, אלא גם בנשמה. לאורך כל העיסוי הצוות היה קשוב, מקצועי והם העניקו לנו חוויה לא פחות ממושלמת. יצאנו מחדר הטיפולים, שלווים ורפויי איברים – עשינו מקלחת ואחרי כל הפינוקים הללו הרגשנו רעב אז הלכנו לנשנש קצת במזנון הפלאטו שנמצא במלון עם נוף ירוק שנשקף מכל עבר. אין ספק שמדובר באחת הריזורטים המדהימים והמקום מספק לכם חווית פינוק מלאה תחת קורת גג אחת. אנחנו יצאנו מרוצים וממליצים לכל מי שמטייל בסביבה, לקפוץ לספא וליהנות מחוויה ייחודית עם שירות נפלא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דן קיסריהתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: