אא

חברת התיירות YKG מחשבת מסלול כל פעם מחדש

חברת 'כהנא גרופ', המובילה בתיירות הכשרה בחו"ל, מצאה פתרון יצירתי ללקוחות שהזמינו דרכה חופשה באוגוסט בקפריסין. במקביל, החברה פותחת את מלונותיה באגן הים התיכון ליהודים מאירופה // תוכן פרסומי

מלון מגדלה בכנרת. צילום: יחצ מלון מלון מגדלה בכנרת. צילום: יחצ מלון
בקיץ שעבר נשבר שיא במספר הנופשים הישראלים בקפריסין. חברות התיירות הפועלות באי ציפו לקיץ מוצלח ב-2020. אמנם השמיים עדיין לא נפתחו לטיסות מעבר לים, אך יש חברות שמצאו פתרונות יצירתיים. אחת מהן היא חברת 'כהנא גרופ YKG' בבעלות יוני כהנא, המובילה בתיירות הכשרה בקפריסין ויוון, המטיסה עשרות אלפי מטיילים כל שנה למגוון חופשות בחו"ל.  גם השנה, כמו כולם, ציפו בחברה שהשמיים יפתחו בקיץ והמטיילים ייהנו מחופשה ברמה גבוהה עם ארוחות שף כשרות. חבילות הנופש נרכשו מתוך תקווה שעד הקיץ הכל יסתדר. עם תחילתו של הגל השני, הבינו ב'כהנא גרופ' שהתכניות לחופשת קיץ בחו"ל בטלות, אך במקום להתייאש ולבטל את הנופשים שהוזמנו מראש, חישבו מסלול מחדש והחליטו לא לאכזב את האורחים. לצורך כך שכרה החברה את כל מלון מגדלה החדש שנפתח רק השנה, ליד היישוב מגדל על שפת הכנרת. המלון, שבו 150 חדרים מפוארים, נבנה והותאם לתיירות נכנסת בלבד, אבל במצב הנוכחי נוצרה עסקת WINWIN מדהימה; כהנא גרופ יכשירו את מטבח המלון לחודש אוגוסט ויאפשרו ללקוחות שהזמינו דרכם חופשה כשרה בקפריסין ליהנות מהנופש המיוחל, רק בארץ. 
מלון מגדלהמלון מגדלה
קסם על ים כנרת. מלון מגדלה בכנרת. צילום: יחצ מלון
מלון מגדלהמלון מגדלה
חופשה שווה לא פחות במלון מגדלה על שפת כנרת. צילום: יחצ מלון החופשה כוללת, כמיטב המסורת של 'כהנא גרופ': טיולים, אטרקציות והופעות של אמני המוזיקה מהשורה הראשונה שיגיעו למופע מלא בקונספט ייחודי ומקורי על במת 360 מעלות במרכז המלון, כך יוכלו האורחים ליהנות מהופעה שתעמוד בתקנות התו הסגול. "המוטו שלנו זה לתת תמיד ערך מוסף לאורחינו עם אטרקציות, תכנים וטיולים מותאים, ללא תשלום נוסף", מסביר יוני כהנא, מנכ"ל 'כהנא גרופ YKG' ורשת מלונות LAGOON KOSHER באגן הים התיכון. "יש מספיק מלונות לחופשת בטן-גב. אצלנו אנשים באים גם כדי לנוח וליהנות מחוויה קולינרית כשרה, אבל בעיקר בזכות הערך המוסף של הטיולים, האטרקציות וההופעות שאנחנו מספקים להם. כל אורחי החופשה שלנו במגדלה ייהנו מקיאקים בירדן, ג'יפים בגולן ושייט בכנרת לצד הופעות ענק ואטרקציות לילדים; מתנפחים, מופעי קוסמים ועוד.. כל זה כלול בחופשה". 
מלון מגדלהמלון מגדלה
חדרים מפוארים במלון מגדלה בכנרת. צילום: יחצ מלון
מלון מגדלהמלון מגדלה
חדרים מרווחים עם כל הפסיליטיז. צילום: יחצ מלון כל הפרטים על החופשה: www.ykg.co.il/aug2020

אין אילת? אין נתניה? יש פאפוס!

בזמן שהישראלים ייהנו מהחופשה בכנרת, יהודי אירופה יוכלו ליהנות מהחופשה שמציעה 'כהנא גרופ' במלונותיה הכשרים בקפריסין ויוון. בכל קיץ, מגיעים עשרות אלפי יהודי צרפת ואנגליה לישראל כדי להתרענן בחופשה ים תיכונית כשרה. הערים המבוקשות ביותר הן ערי החוף החמימות אילת ונתניה. השנה, נכנסו יהודי אירופה לבעיה; נופש בישראל - אינו אופציה ומצד שני אלפים המקפידים על כשרות מחפשים פתרון.  חברת 'כהנא גרופ YKG', המובילה מהפכה בעולם התיירות הכשר ומפעילה בתי מלון כשרים כל השנה ביעדים נחשקים, החליטה בכל זאת להפעיל הקיץ את המלון שלה BLUE LAGOON בפאפוס החל מ-2/8 ולארח אלפי יהודים מצרפת, בלגיה, שווייץ, אנגליה ועוד מדינות באיחוד האירופי שכניסתם לקפריסין מאושרת. יהודי אירופה הבינו, כי האופציה היחידה שלהם לחופשה ים תיכונית כשרה ברמה גבוהה בקיץ 2020, נמצאת בעיר הנופש פאפוס. ואכן, ברשת בתי המלון LAGOON KOSHER מדווחים על מאות פניות מידי יום מכל רחבי אירופה ביחד עם מאות הזמנות און ליין באתר.
כהנא גרופכהנא גרופ
מלון Blue Lagoon של כהנא גרופ בפאפוס
מלון Blue Lagoon מלון Blue Lagoon
מלון Blue Lagoon של כהנא גרופ בפאפוס
מלון גולד לגון פאפוסמלון גולד לגון פאפוס
מלון Gold Lagoon של כהנא גרופ בפאפוס. צילום: כהנא גרופ כל הפרטים על החופשה: www.ykg.co.il/aug2020

מהפך בין הישראלים לאירופאים

"במשך השנה, המלונות הכשרים שלנו בקפריסין וביוון מלאים בעיקר בישראלים", מסביר יוני כהנא, מנכ"ל הקבוצה. "בדרך כלל רק 30% מהאורחים שלנו יהודים-אירופאים. השנה, למרות הקורונה - החלטנו לא לסגור את המלונות ולמלא אותם ביהודי אירופה". "זאת הזדמנות נהדרת ליהודי צרפת ואנגליה ליהנות מחופשה כשרה ומפנקת במלון הספא הכשר הגדול באירופה 'הלגונה הכחולה', עם פסיליטיז מושלם ועם חוף פרטי במרכז העיר פאפוס באי קפריסין.  "פתחנו מוקד הזמנות טלפוני עם 10 טלפניות, במשרדים שלנו בנתניה ובפאפוס, הנותנות מענה באנגלית ובצרפתית. דווקא בגלל המצב, חשוב לשמור על שגרה ועל יציאה לנופש ולחזור עם כוחות מחודשים".
כהנא גרופכהנא גרופ
אורחי כהנא גרופ נהנים בקפריסין. צילום: מאיר לביא
יוני כהנאיוני כהנא
"למרות הקורונה החלטנו לא לסגור את המלונות ולמלא אותם ביהודי אירופה". יוני כהנא, בעלי כהנא גרופ. צילום: אריאל אוחנה פרטים על המלונות והזמנה און ליין: www.lagoon-hotels.com תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמלונאותמבזקיםמלון מגדלהכהנא גרופתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: