אא

מה עושים ברי האירועים כשאין אירועים?

זה לא כל כך נעים לראות גן סגור, בטח אם הוא גן אירועים ובטח ובטח אם אתה בעל בר / קייטרינג וכיוצא בזה. אז מה עושים היום ברי האירועים, מי הצליח להתגמש ולהתחדש? ותכל'ס - מה אנחנו מקבלים?

צילום: אורן סונגו צילום: אורן סונגו
שוק המסעדנות בתקופת הקורונה חטף מכה קשה אך יחד עם זאת, נחשף לעולם חדש של home made. השפים הגדולים בארץ, הברים המצליחים ביותר ועוסקים רבים במלאכת הfood & beverage הבינו שעל הבית ועל הגינה שלהם בין אם כפרית ובין אם עירונית, לעשות הסבה למטבח החדש. הרופ-טופ של אוריאל אשרוב בחולון הוא אחד המטבחים החדשים החמים ביותר. את אוריאל פגשתי במקרה במכירה, איך אם לא, ביתית של אופנה, יין ומוצרי בוטיק שכאלו. באופן שהיווה דימוי גס ואירוני למציאות הנוכחית, מיקם אוריאל את עמדתו בדיוק בין המרפסת הגדולה המשקיפה על הגפנים הגדלים ליד הבריכה לבין המטבח הביתי הנראה מאחוריו. תקופת מעבר. צילום: אורן סונגו לאחר שטעמתי הכל מהכל בלי לפספס אף מוצר, מהממרחים הייחודיים שייצר מגידוליו ועד הקוקטיילים המעולים שרכח גם כן בגינתו, התאהבתי! הקסם שנולד מתוך תקופה שהשפיעה על ענף המסעדנות באופן דרמתי וגם על השף שהיה אמור לפתוח מסעדה בתל אביב, פשוט מעורר השראה. השף הצעיר יחסית, אשורוב, ניצל את ההזדמנות לשינוי עד הסוף והקים מסעדת פופ-אפ street style בדירתו בחולון, מוכר מוצרים היישר מגינתו וגולת הכותרת שלשמה התכנסנו - הקוקטיילים! אל תחפשו תפריט או טעם מוכר וחוזר. תפריט הקוקטיילים של אוריאל משתנה לפי טיב הגידולים בגינה. אני מקווה בשביל כולנו שהמלפפון, הכוסברה, הליים והזעתר יישארו בשיאם עד הפעם הבאה שנזמין לנו קוקטייל שישכיח מאיתנו את הסגר, כי ללא ספק הקוקטייל הירוק המבוסס על ג’ין הוא אחד מהמפתיעים ביותר! ועוד המלצה קטנה כי זה פשוט נדרש לכבוד השנה החדשה - הקוקטייל האדום המבוסס על וודקה, מיץ רימונים וגרניום.

מהלימון לימונצ׳לו

איך בר קוקטיילים אשר רגיל לשמח אנשים יום יום, לילה לילה, עושה מהלימון לימונצ׳לו? ברים רבים פיצחו את השיטה, בניהם הסרוויס-בר. כמו מיקסולוגית מצטיינת, דייקה וסגננה נועה מהסרוויס-בר את ערכות הקוקטייל שלה בדיוק לקהל היעד שאוהב להתפנק על אלכוהול טוב וסטייל משובח. ראיתי הרבה משלוחי קוקטיילים בתקופה האחרונה. התופעה לא פסחה על אף אחד, מבר ה״אימפרייל״ ועד עשרות ברי אירועים מוכרים יותר ומוכרים פחות, כולם מנסים לצמצם את ייחודיות הבר שלהם לכדי כוס אחת או קופסה אחת שאומרת הכל. הקוקטייל BOX של הסרוויס-בר כולל מארז קוקטיילים מבוקבקים שללא ספק מעלה את רף המבוקבקים. אמנם לברים התחרות מתחילה להיות קשה אבל לפחות אנחנו, חובבי האלכוהול, נמשיך להנות מחצי הכוס המלאה. צילום: אורן סונגו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםפספורט WinePassportEvents

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: