אא

מה צפוי להיות שוויה של חברת הבת של אלרוב נדל"ן אחרי ההנפקה בשווייץ?

אלרוב נדל"ן, שלה גם זרוע מלונאית, מתקדמת עם הנפקת חברת הבת שלה בבורסה בשווייץ. טווח המחיר למניה נקבע בין 66-77 פרנק שווייצרי. התמורה שתתקבל מההנפקה צפויה לשמש את חברת הבת בין היתר להשקעות חדשות

מלון ממילא ירושלים שבבעלות אלרוב נדל"ן. צילום אלרוב מלון ממילא ירושלים שבבעלות אלרוב נדל"ן. צילום אלרוב

חברת אלרוב נדל"ן מתקדמת עם הנפקת חברת הבת שלה בבורסת ה-Exchange Swiss SIX  בשווייץ. אלרוב נדל"ן, שלה גם זרוע מלונאית, דיווחה לבורסה כי חברת הבת שלה, בה יש לה כ-77.8% מהמניות, קבעה כי טווח המחיר למניה יהיה בין 66-77 פרנק שווייצרי, כאשר זה משקף שווי לחברת הבת לאחר ההנפקה של 695-778 מיליון פרנק שווייצרי. לחברת הבת פורטפוליו של נכסים מניבים הכוללים משרדים, נכסי מסחר שברובם קיים עוגן חנויות מזון ונכסים לוגיסטיים בהיקף של כ-248 אלף מ"ר וצבר נכסים לפיתוח פוטנציאלי נרחב של יותר מ-176 אלף מ"ר.

היקף ההנפקה מוערך  בכ-200 מיליון פרנק שוויצרי,  שייעור החזקות הציבור בחברת הבת לאחר ההנפקה צפוי להיות כ-28.8% ושל אלרוב נדל"ן יעמוד שיעור ההחזקה בכ-55.4%. זאת ועוד, במסגרת התשקיף חברת הבת ציינה כי בכוונתה לחלק דיבידנד קבוע בסך של 2.60 פרנק שווייצרי למניה בגין שנת 2020. חלקה של החברה כ-15.2 מיליון פרנק שווייצרי בהתחשב באחזקותיה.

התמורה שצפויה להתקבל מההנפקה צפויה לשמש את חברת הבת, בין היתר, למימון רכישת נכסים עתידית, למימון פיתוח הנכסים שבבעלותה, השקעות, תפעול שוטף, החזר הלוואות מבנקים בסך של כ-28 מיליון פרנק שווייצרי ולהחזר מלוא יתרת הלוואות הבעלים בסך של כ-5 מיליון פרנק שווייצרי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםשווייץאלרוב נדל"ןחדשות שווייץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: