אא

מוזס בורוביץ' נפרדת מהעובדים: "אל על תישאר בליבי, מבקשת לומר לכולכם תודה"

בעלת השליטה לשעבר שעזבה את דירקטוריון החברה במכתב מרגש לעובדים: "בחודשים האחרונים חסר לי בעלי האהוב דדי. אשר כל שלמדתי - למדתי ממנו. לדאבוני בשל מצבו הבריאותי נבצר ממנו לקחת חלק באירועים בחודשים האחרונים. אך אני שמחה כי הוא יזכור את אל על חזקה ופורצת דרך"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

מי שסיימה אתמול (שני), פרק גדול והיסטורי באל על, היא תמי מוזס בורוביץ' בעלת השליטה לשעבר, שעזבה את החברה לאחר כ-15 שנה גדושות עם אירועים וציוני דרך חשובים בתולדות חברת התעופה, שבסופם ייזכר משבר הקורונה אשר פגע קשות בכל עולם התעופה ובפרט באל על.

מוזס בורוביץ', שהקפידה להיות בדרך כלל מאחורי הקלעים בחברה, כתבה מכתב פרידה מרגש לעובדי אל על.

 "משפחת אל על היקרה,

היום מתחלף הרכב דירקטוריון אל על.  ביום זה אני מבקשת לומר לכולכם- תודה. עברנו יחד כברת דרך ארוכה.  צעדנו יחד להישגים. צלחנו יחד קשיים", כך היא פתחה את מכתבה.

בורוביץ משיכה וכותבת: "אני מבקשת להודות לכולכם על כל  מה שעשיתם  עבור חברת התעופה האהובה שלנו . תודה על הקרבה הבלתי פוסקת. מסביב לשעון, גם על חשבון זמנכם החופשי ועל  חשבון משפחותיכם. תודה על מסירות שאינה יודעת גבול".

שלא כהרגלה מוזס בורוביץ מתיחחסת במכתב גם לפן האישי, ומזכירה את בעלה דדי בורביץ' שהוביל את החברה עד שחלה: "באופן אישי, באירוע המורכב אליו נקלעה אל על בחודשים האחרונים חסר לי בעלי האהוב דדי. אשר כל שלמדתי- למדתי ממנו. לדאבוני בשל מצבו הבריאותי נבצר ממנו לקחת חלק באירועים בחודשים  האחרונים. אך אני  שמחה כי הוא יזכור את אל על חזקה ופורצת דרך".

עוד הוסיפה: "אני אסירת תודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי להיות חלק ממשפחת אל על. אך אל על תישאר  לנצח בליבי. אפשר לעזוב את אל על, אבל אל על לעולם לא עוזבת  אותך".

מוזס בורוביץ מסיימת את מכתבה לעובדים במילות פרידה וכותבת: "אני אוהבת אתכם ומחבקת אתכם. אני משתכנעת שתמשיכו  לעשות חיל ולהצעיד את אל על לעתיד בטוח ולהישגים נוספים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: