אא

חברת מונה טורס מקבוצת ג׳נסיס תייצג את חברת התעופה Blue Air

חברת״בלו אייר״, היא חברת לואו קוסט, שמרכזה נמצא בנמל התעופה בבוקרשט בירת רומניה, המפעילה 5 טיסות שבועיות בקו ת״א-בוקרשט-ת״א

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock
חברת התיירות מונה טורס, מונתה לנציגה המשווקת (GSA) הבלעדית של חברת התעופה ״בלו אייר״ (Blue Air) בישראל. ״בלו אייר״, היא חברת לואו קוסט רומנית, שמרכזה בנמל התעופה בבוקרשט בירת רומניה. בלו אייר, שהחלה לפעול בשנת 2004, מפעילה טיסות פנים ברומניה וטיסות בינלאומיות לכ-100 יעדים. החברה הרומנית מפעילה כיום 18 מטוסי בואינג 737 מסדרות 737-300, 737-500 ו-737-800 עם קיבולת של בין 120 ל-189 מושבים. החברה מפעילה 5 טיסות ערב שבועיות מנתב״ג לבוקרשט וחזרה, בימים ראשון עד חמישי. אלכס מרדר, מנהל המכירות והפרוייקטים של חברת מונה טורס  המייצגת בישראל בין היתר גם את חברות אזרביג׳אן איירליינס,  Fly one, Sky UP, NordWind וחברת אוראל הרוסית, מסר בתגובה: ״אנו שמחים על בחירתה של חברת ״בלו אייר״ במונה טורס כנציגתה בישראל״. מרדר הוסיף וציין כי מחירי כרטיסי הטיסה לקבוצות הינם אטרקטיבים במיוחד.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז בחודש יולי 2021, חברת ג'נסיס רכשה 70% ממניות מונה טורס עם אופציה להגדיל את אחזקותיה ל-90% בשנתיים הקרובות.

"מונה טורס" הוקמה ב 1979 על ידי מייסד החברה ירון מילר ז״ל, פעילה בתחומי התיירות היוצאת, הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות העסקית. כמו כן מובילה מונה טורס פעילות ענפה כסיטונאית וקמעונאית ומנוהלת על ידי בני אשר, שהוא גם שותף בחברה. ג'נסיס תיירות בבעלות זאב ויעקב הורן וחואן פרידמן נחשבת לאחת מחברות התיירות המובילות בתחום התיירות הנכנסת. בשנתיים האחרונות ביססה והרחיבה את פעילותה בתחום התיירות יוצאת ופנים וביחד עם השלמת רכישת מונה טורס לפני כשנה, לצד מספר חברות בתחום התיירות הנכנסת הפכה להיות אחת מחברות התיירות מהגדולות בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםרומניהמונה טורסג׳נסיס תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: