אא

מועדון החיים הטובים: כשעתיים וחצי טיסה מישראל- גן עדן ושמו ריץ קרלטון בחריין

לחופשה משפחתית או רומנטית בבחריין המפתיעה, מלון ריץ-קרלטון מציע שילוב מושלם בין שירות מוקפד לפסיליטיז שיגרמו לכם להתנחל במלון, כי מי צריך יותר כשיש לגונה פרטית, בריכות שחייה, 14 מסעדות ומתחם ספא מפנק? למזמינים עד סוף דצמבר יש גם הנחה

צילום: ריץ קרלטון בחריין צילום: ריץ קרלטון בחריין

קשה להפתיע אותי, אבל בריץ קרלטון בחריין הצליחו לעשות זאת בגדול. יש משהו בריזורט המשתרע על שטח של 20 דונמים עשירים בצמחייה – כולל להקת פלמינגוס קטנה – ויושב על קו החוף היפה ביותר בבחריין, שהעניק לי מצד אחד תחושה של בית, ומצד שני גרם לי להרגיש לפעמים כמו בתאילנד, לרגעים כמו בקריביים, ולשעה קלה גם כמו בלונדון.

מלון היוקרה הזה אמנם לא חדש, אבל הוא מתחדש כל העת, ויודע לתת לאורחיו את מה שהם צריכים: למשפחות עם ילדים יש מועדון בשם Ritz Kids, כולל תוכנית עשירה של פעילויות תרבות, סביבה וספורט, כך שההורים יכולים ליהנות מזמן איכות בשקט. ויש גם בריכה לקטנטנים ו-23 וילות פרטיות לשישה אורחים, עם שלושה חדרי שינה וארבעה חדרי אמבטיה, באטלר אישי, בריכה צמודה וקו חוף פרטי. ואם תגיעו לכאן לחופשה זוגית, השמיים הם הגבול. תוכלו לצאת לשיט פרטי אל האי האקזוטי ג'ראדה (Jarada), להצטייד בסלסילה ממטבחו של השף וליהנות מפיקניק מפנק, להזמין מראש ארוחת בוקר רומנטית על האי הפרטי שמול הריזורט, ליהנות מטיפול זוגי במתחם הספא המצוין, לתפוס קבאנה זוגית בבריכת האינפיניטי למבוגרים בלבד, ולדלג בין שלל המסעדות המושלמות לארוחה רומנטית שקטה. אגב, בסופי שבוע המלון עמוס יחסית, גם במשפחות, כך שאם אתם זקוקים לשקט, מומלץ להזמין חדר באמצע השבוע או לבחור בווילה פרטית. וילה פרטית. צילום: אינגה מיכאלי

שירות חדרים

החדרים במתחם מרווחים ומאובזרים היטב, וחדר ה-Club Level שקיבלנו היה מפנק במיוחד, עם חדר ארונות קטן, פינת אוכל עם מכונת נספרסו, חדר רחצה עם אמבט ומקלחת גשם, מיטה חלומית שעטפה אותנו במצעים בצפיפות גבוהה במיוחד, ואפילו פינת ישיבה קטנה. השירות המוקפד כלל בין השאר גם הצעת מיטה לפני השינה, ובכלל יש לומר שרמת השירות במלון הייתה לא פחות ממושלמת. כדאי גם לדעת שהלינה בחדרי ה-Club Level שבקומות 6 ו-7 מקנה גם צ'ק אין נפרד ומזורז וגישה חופשית לטרקלין העסקים Club Level, כך שתוכלו ליהנות מארוחה קלה בצהריים וממשקה לקראת הערב.

התייר צועד על קיבתו

ריץ-קרלטון בחריין מתהדר ב-14 מסעדות ולאונג'ים, אבל למרות שבאמת ניסינו, בארבעה ימים קשה לדגום את כולם. אכלנו ארוחת בופה נהדרת באווירה ים תיכונית במסעדת La Med, ארוחת שף איטלקית עם נגיעות עדכניות ב-Primavera המצוינת, ונהנינו גם מטאקוס, מנאצ'וס וממרגריטות ב-Cantina Kahlo המקסיקנית. לחוויה בלתי נשכחת באמת, אל תוותרו על תה של אחר הצהריים (או לכל הפחות על עוגת הגבינה החלומית) ב-Ritz Gourmet Lounge.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין
צילום: ריץ קרלטון בחריין את Nirvana ההודית, את מסעדת הבשרים Plums ואת Thai Lounge הכיפית שלשפת הבריכה למבוגרים בלבד ננסה בביקור הבא, אבל חוויה קולינרית נוספת מצפה לכם במסעדת הפופ אפ שנפתחת על החוף כל כמה חודשים. עד סוף יוני, כדאי להזמין שולחן ב-Riviera, מסעדת פיוז'ן טעימה באווירה של מועדון חוף יוקרתי, ואם תגיעו לכאן בחורף תוכלו לשבת לארוחת פונדו לצד האח המבוערת, על רקע קישוטי כריסטמס. אגב, אם תרצו להזמין חצי פנסיון, התקשרו לריזורט לפני ביצוע ההזמנה. ועוד דבר חשוב: שומרי הכשרות שביניכם ישמחו לדעת שיש בריזורט גם מטבח כשר.

מועדון החוף המלכותי

אי אפשר שלא להרחיב מעט על מתחם הבריאות המהולל של ריץ-קרלטון בחריין, Royal Beach Club. יש כאן חמאם טורקי עם כיפה יפהפייה שמתנוססת מעליו, בריכת טלסותרפיה חמימה ועשירה במינרלים, עם סילוני הידרותרפיה להקלה על מכאובים, וגם בריכה גדולה ומקורה, חדר כושר ענק ומאובזר היטב (וגם חדר כושר לנשים בלבד), ואפילו מגרש סקווש ממוזג, ומעבר לכל אלה מצפה לכם אזור ספא עשיר בטיפולים, החל מפילינג ועיסויים ועד עטיפות בוץ. אם אתם אמיצים כמוני, אתם מוזמנים לנסות את מתקן הקריותרפיה המשוכלל בכניסה למתחם, ולפזז שלוש דקות בתוך תא קטן שהטמפרטורה בו צונחת למינוס 110 מעלות!! לא לבעלי לב חלש.

צילום: ריץ קרלטון בחרייןצילום: ריץ קרלטון בחריין
צילום: ריץ קרלטון בחריין

מתי כדאי להזמין

בזמן שהותנו בריזורט בסוף חודש מאי, מזג האוויר היה אמנם חם אבל עדיין נוח, כך שאם אתם מהירי החלטה, ייתכן שתיהנו ממזג אוויר נוח גם ביוני. אם אתם לא חוששים מהחום הכבד של יולי-אוגוסט, תוכלו לנצל את המחירים הנמוכים יחסית, אבל לכל השאר מומלץ להזמין חדרים החל מאוקטובר. גם נובמבר-דצמבר נחשבים חודשים נוחים מאוד, כי גם אם מעט קריר יותר הבריכות במתחם מחוממות. עד סוף דצמבר, תיהנו מ-15% הנחה לשני לילות או יותר, ויש גם מבצע של חדר שני בחצי מחיר לילדים עד גיל 16. להזמנות, ולהתרשמות נוספת משלל האפשרויות שיש במלון, בקרו באתר האינטרנט של הריזורט. על מנאמה ועל שלל האטרקציות שהיא מציעה נרחיב בכתבה הבאה, כי בניגוד לדימוי המנומנם שלה, יש בה בהחלט מה לראות ובעיקר לעשות. הכותבת הייתה אורחת של ריץ-קרלטון בחריין, של חברת התעופה גאלף אייר, של לשכת התיירות של בחריין (BTEA) ושל חברת Best of Bahrain. דיירי קבע. צילום: אינגה מיכאלי תה של אחה"צ. צילום: אינגה מיכאלי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםריץ קרלטוןבחרייןפספורט UAE - GCC

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: