רויאל קריביאן- מותג הנופש והתיירות מס' 1

חברת Brand Finance מדרגת את ערכם של מותגים בולטים וחברת הקרוז שווה 3.8 מיליארד דולרים. במקום הרביעי מדורגת נורווג'אן קרוז ליין (NCL) ובחמישי קרניבל. מי עוד ברשימה המכובדת?

צילום: shutterstock

 

חברת הקרוז רויאל-קריביאן אינטרנשיונל ממשיכה להיחשב כמותג הנופש והתיירות השווה ביותר לפי פרסום של חברת ,Brand Finance המתמחה בהערכת שוויין של חברות.  ערכה של רויאל-קריביאן, ששמרה ב-2018 על יציבות, נאמד ב-3.8 מיליארד דולרים.

לפי הדוח של Brand Finance הצליחה חברת הקרוז להשיג תוצאות פיננסיות חיוביות בשנת הכספים 2018 ולפי צפי הגידול של תעשיית הקרוז היא אמורה להמשיך ולצמוח.

עוד שתי חברות קרוז מדורגות בחלק העליון של הדרוג:

חברת נורווג'אן קרוז (NCL) מדורגת רביעית עם שווי של כ-3 מיליארד דולרים בעקבות צמיחה של 27% בשנה שחלפה. חברת קרניבל מוערכת ב-2.97 מיליארד דולרים בעקבות צמיחה של כ-26% והיא מדורגת חמישית.

עוד בעשיריה הראשונה של מותגי נופש ותיירות מצויה חברת פרינסס-קרוז שצמחה ב-32%  ושוויה מוערך ב-1.8 מיליארד דולרים. פרינסס ניצבת במקום העשירי.

מותג התיירות והנופש השני בערכו היא חברת TUI ששוויה מגיע ל-3.7 מיליארד דולרים עם שיעור צמיחה של 4% בשנה שחלפה.

עוד נאמר בדוח כי הגידול המשמעות בתעשיית הנופש והתיירות של חברות סיניות. הבולטת בהן, צ'יינה אינטרנשיונל טרוול, צמחה ב-70% ושוויה מגיע לכ-3.7 מיליארד והיא השלישית בדרוג.

את הצמיחה המהירה רשמה Happy Valley הסינית שגדלה ב-93% ושוויה מגיע ל-2 מיליארד דולר.

חברת Brand Finance היא חברה עצמאית ומדרגת מדי שנה בשנה את שוויים של מותגים בולטים בתבל בתחומי עסקים מגוונים.

 

במקום השני: קבוצת TUI

רביעית: NCL

 

 

 

 

 

נושאים שמוזכרים בידיעה