מותג GREET החדש של מלונות ACCOR

בתי המלון הללו יהיו מלונות "Economy". לפחות חמישית מהחדרים בבתי המלון GREET יאפשרו אירוחם של ארבעה עד שישה אנשים. המלון הראשון בשם המותג נפתח בעיר בורגונדי שבצרפת

חבל בורגונדי. צילום: 123rf

 

קבוצת בתי המלון הצרפתית Accor השיקה השבוע את הנכס הראשון תחת המותג החדש שיצרה – Greet. בתי המלון הללו יהיו מלונות "Economy" והמשמעות היא מלונות לבעלי תקציב מוגבל.

מלונות GREET אמורים להיות "מבוססים על הקהילה המקומית, אחריות חברתית ולא סטנדרטיים" כך שבתי המלון ישמרו כל אחד ואחד על זהותם האינדיבידואלית ויציעו לאורחיהם מקוריות. לפי הודעת ACCOR המותג נוצר כדי לתת מענה למטיילים הרוצים חוויה איכותית ומשתלמת, ובמקביל מבקשים להוסיף משמעות לשהות שלהם תוך מינימום פגיעה באיכות הסביבה.

בית המלון הראשון שזוכה לשאת את הלוגו החדש הוא Greet Hotel Beaune בעיר היין בון בבורגונדי בבית המלון 52 חדרים והוא מציע לאורחיו מסעדה, בריכה חיצונית, גינה גדולה וחדר משחקים.

לפחות חמישית מהחדרים בבתי המלון GREET יאפשרו אירוחם של ארבעה עד שישה אנשים. בבתי המלון הללו יהיו בשטח הציבורי שולחנות גדולים שיאפשרו פעילות לקבוצות. הרשת החדשה תעודד את בתי המלון לעשות שימוש בחפצים וקישוטים יד שנייה, ובפריטים מקוריים של ספקים מקומיים.

"מטרתנו היא לספק פתרון אידיאלי לבעלי מלונות עצמאיים על ידי הצעת מותג שמשלב התחדשות של מבני מלון קיימים עם בקרת עלויות, הן מבחינת שיפוץ והן של פיתוח מחדש", צוטט מנהל ACCOR אירופה, פרנק ג'רוויס, ברייקינג-טרוול-ניוז.

בתי מלון נוספים שישאו את המותג Greet יחנכו בקרובו במרסיי, בליון, פריז, סן-וויץ, ראן, בורג' ובסנט-ז'רמן-אן-ליי, שבקרבת פריז. המטרה של רשת אקור היא לפתוח 300 בתי מלון של המותג עד שנת 2030.

אקור שהיא אחת מרשתות בתי המלון הגדולות בתבל ידועה במגוון מותגיה. לרשת הענק יש 36 מותגים שונים, החל מ- Raffles ופיירמונט היוקרתיות ועד Ibis ו-Hotel F1 החסכוניים.

 

נושאים שמוזכרים בידיעה