מחכים לארדואן: אל על הגישה בקשה להטיס מטענים לטורקיה

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
פרסום ראשון: אל על הגישה בקשה להטיס מטענים לטורקיה נוכח הביקוש הגובר בייצוא סחורות לטורקיה. ההחלטה האם אל על תוכל לנחות על אדמת טורקיה עם מטענים תלויה אך ורק באדם אחד, בנשיא רג'פ טייפ ארדואן. האם הנשיא יאשר לאל על להטיס מטענים לארצו כפי שישראל מאפשרת לחברת התעופה הלאומית של טורקיה, טורקיש איירליינס, לנחות בישראל ללא כל הפרעה או הגבלה?
מחכים לארדואן: אל על הגישה בקשה להטיס מטען לטורקיה
נשיא טורקיה, ארדואן. צילום: 123rf

האם חברת אל על, שמאז פרוץ משבר הקורונה החלה בהטסת מטענים במקום נוסעים, תקבל אישור להטיס מטענים גם לטורקיה?

לפספורטניוז נודע כי אל על הגישה בקשה להטיס מטען לטורקיה נוכח הביקושים הגוברים בשוק הייצוא לטורקיה. כעת ממתינים בחברה, שפנתה בנושא זה באמצעות חברות המטפלות בשוק המטענים, לאישורו של נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן. האחרון, כידוע, נוהג לטפל באופן אישי בכל הקשור בישראל. יצוין כי בזמן שחברות ישראליות נדרשות לקבל את אישורו של רדואן לנחות על אדמת טורקיה, חברת התעופה הלאומית של טורקיה, טורקיש איירליינס, טסה לישראל ללא כל הפרעה או מגבלה.

בתחילת חודש אפריל, חברת ישראייר ביקשה לטוס לאיסטנבול על מנת לחלץ משם סטודנטים ערבים מישראל הלומדים במדינה. הדבר התאפשר רק בהתערבותו של ח"כ אחמד טיבי שפנה ללשכת נשיא טורקיה. האחרון אומנם אישר אך התנה זאת בכך שלא יהיו מאבטחים ישראלים חמושים ליד המטוס בהתאם לדרישות של גורמי הביטחון בישראל. הטיסה בסופו של דבר לא יצאה לפועל. הסטודנטים חולצו בסופו של דבר באישורו של ארדואן, שהסכים להעמיד מטוס טורקי שהטיס את 110 הסטודנטים, בהם 40 סטודנטים ממזרח ירושלים.

אל על מטענים
אל על מטענים. צילום: דוברות אל על
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

6 מחשבות על “מחכים לארדואן: אל על הגישה בקשה להטיס מטענים לטורקיה”

  1. עצוב מאד שלא למדנו מהתורכים.
    גם אנחנו צריכים להתנות להם תנאים.
    כבוד שאינו הדדי איננו כבוד.

    1. דווקא ישראל הימנית / ליכוד ירית איבדה מזמן את הכבוד. רק כסף מדבר. רק אינטרסים.
      כמיטב המסורת מבית אבא של " בשביל כבוד צריך לעבוד. "
      מילים ריקות מתוכן הן כבר מזמן העיקר . ורצוי שיהיו בשפה קלוקלת.

  2. אנחנו צריכים לחשוב איך לצמצם את הסחר עם טורקיה ולהעדיף את הסינים.

  3. דוד עמר

    אנחנו קונים מהטורקים סחורות פי 30 ממה שהם קונים מאיתנו לכן אם גם אנחנו נפסיק להם את הטיסות הנזק הכלכלי לטורקיה יהיה גדול יותר מהנזק לישראל פי 30 אז איפו החשבון? מה שאנחנו קונים מהם אפשר להשיג במקומות אחרים בלי להשפיל את הכבוד של כל ישראלי שחי כאן

  4. Aron Goldschmidt

    There is no limitation for Israeli carriers in Turkey. Israel's special security requirements (accomodating 20 armed personnel in the terminal etc) is against the law. These cargo flights were pending by Israeli Authorities for approval. And it was approved. Otherwise El-Al, within equal operational conditions, has more freedom than any airline, they can fly 10 times a day to Turkey. But having your own tens of staff with guns for security inside the terminal is not accepted by law in Turkey. Otherwise if Israel requires and negotiates with TR , problem can easily be solved. The question is, is there a "will" to solve
    ?the problem

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.