10 חברות התעופה המצטיינות ביחס לנוסעים- היכן דורגה אל על?

AirHelp, החברה הבינלאומית המסייעת לנוסעים ברחבי העולם, מדרגת את חברות התעופה עפ"י חוות דעת של הנוסעים בשלושה מדדים: המראה בזמן, איכות השירות והטיפול בתלונות ובתביעות

מצטיינת ביחס לנוסעים. צילום: Shutterstock

החברה הבינלאומית  AirHelp עומדת לרשות הנוסעים ברחבי העולם, שנפגעו בדרך זו אחרת ע"י חברות התעופה השונות, מציגה בפניהם את זכויותיהם, מסייעת להם להגיש תלונה או תביעה, ובמרבית המקרים הנוסעים יוצאים נשכרים בזכות עוצמתה הציבורית והתקשורתית של החברה.

מדי שנה AirHelp גם מדרגת את חברות התעופה הבינלאומיות עפ"י חוות הדעת של הנוסעים בשלושה מדדים המבטאים את ניסיונם האישי: האם החברה ממריאה בזמן הנקוב, מה איכות השירות המוענק לנוסעים וכיצד החברה מטפלת בתלונות ובתביעות של הנוסעים.

להלן הדירוג של 10 החברות המצטיינות ביחס לנוסעים בשנת 2019:

  1. קטאר איירווייס – 8.23 (ציון ממוצע של שלושת המדדים)
  2. אמריקן איירליינס – 8.07
  3. אאיירומקסיקו – 8.07
  4. סאס – סקנדינביאן איירליינס – 8.07
  5. קוואנטס – 8.04
  6. לאטאם –  8.01
  7. ווסטג'ט – 7.96
  8. לוקסאייר – 7.90
  9. אוסטריאן איירליינס – 7.90
  10. אמירייטס – 7.80

 

אל על מדורגת במקום ה-30 בציון ממוצע של 7.24, כשהיא זוכה לציון מעולה באיכות השירות – 8.6, ואילו ביחס לתביעות הנוסעים היא מקבלת ציון 7 בלבד ובעמידה בלוח הזמנים – ציון ירוד למדי, 6.1.

בדירוג של הנוסעים הישראלים, עפ"י ניסיונם בנתב"ג, טורקיש איירליינס מובילה בציון של 7.63, אחריה וויזאייר – 7.56, ובמקום השלישי לופטהנזה – 7.52.

נושאים שמוזכרים בידיעה