אא

נושמים לרווחה: אושרה הגדלת מכסת עובדים זרים במלונאות

הממשלה החליטה הבוקר (א') להגדיל ל-2,000 את מכסת העובדים הזרים לענף המלונאות. בנוסף, תגדל המכסה ל-2,000 עובדים מירדן המיועדים למלונות באזור אילת. נשיא התאחדות המלונות: "פתרון מסוים למחסור כ"א חמור"

עובדים זרים במלונאות. צילום: shutterstock עובדים זרים במלונאות. צילום: shutterstock
בעקבות החלטת הממשלה, תגדל מכסת העובדים הזרים שיגיעו לעבוד בענף המלונאות. לאחר שבתחילת החודש החלו להגיע לראשונה עשרות עובדים זרים מהפיליפינים, החליטה הבוקר (א') הממשלה להגדיל ל-2,000 את מכסת העובדים הזרים שיגיעו לעבוד בענף המלונאות עקב משבר כוח האדם הקיצוני הפוקד את הענף. כבר בחודש הקרוב ישתלבו בענף כ-800 עובדים פיליפינים, בעיקר במקצועות הניקיון והחדרנות. החלטת הממשלה שהתקבלה כאמור היום מדברת גם על הגדלת המכסה ל-2,000 עובדים מירדן המיועדים לעבוד במלונות באזור אילת.
לא רוצים לעבוד במלונות ובמסעדותלא רוצים לעבוד במלונות ובמסעדות
צילום: 123rf מהתאחדות המלונות נמסר כי החלטת הממשלה הראשונה שאישרה את העסקתם של עובדים זרים בענף המלונאות, התקבלה כבר בשנת 2018. ערב פרוץ מגפת הקורונה, היו אמורים להגיע לישראל 2,000 עובדים, אך הדבר בוטל על רקע המשבר העמוק אליו נכנס העולם. אבי ניסנקורן, נשיא התאחדות המלונות: "הגעתם של העובדים הזרים לקראת תקופת השיא בקיץ, נותנת פתרון מסוים למחסור כ"א החמור שהיקשה על התאוששות הענף מאז משבר הקורונה. אני מבקש להודות לשר התיירות, יואל רזבוזוב, על מאמציו לסייע בהבאתם של העובדים לישראל. במקביל נפעל לגיוס ולהעסקת עובדים ישראלים נוספים בענף בנוסף לעשרות האלפים המועסקים כיום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהתאחדות המלונות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: