אא

מלון כרמים הוא מלון הספא החדשני בישראל

מלון הספא של ישרוטל הוכרז בערב הגאלה של קבוצת פספורט וייצג את ישראל בתחרות מלונות הספא המצטיינים באירופה. את הפרס העניקה המזכירה הכללית מהאיחוד האירופי. מלונות סטאי כנרת ודן קסריה זכו במקומות השני והשלישי

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

מלון כרמים של רשת מלונות ישרוטל הוא מלון הספא החדשני בישראל.

המלון זכה בתחרות מיוחדת של קבוצת פספורט בשיתוף ארגון הספא באיחוד האירופי  ESPA והתאחדות המלונות.

צ'ילה מזוסי Csila Mezzosi, המזכירה הכללית של ארגון הספא באיחוד האירופי שהגיע במיוחד לאירוע העניקה את הפרס לסילבי כהן גבאי מנכ"לית המלון. מלון כרמים הזוכה בתחרות שהונהגה לראשונה בישראל ייצג את ישראל בתחרות מלונות הספא הטובים באירופה שתתקיים בסלובניה בשנה הבאה.

מזוסי שעמדה בראש הועדה שבחרה  את המלונות המצטיינים אמרה במהלך הערב: "התרשמנו מאוד מרמת מלונות הספא שהתמודדו על התואר, העיצוב, האיכות והחדשנות בהחלט הרשימו את הועדה שעמדתי בראשה ואני חושבת שזאת תעודת כבוד שי לכם בישראל מלונות ספא ברמה גבוהה שכזו."

את המקום השני תפס מלון סטאי כנרת שזכה להוקרה מיוחדת מטעם ארגון הספא האירופאי ועליו הוסיפה מזוסי כי אף הוא הרשים באופן יוצא מן הכלל את הועדה.

במקום השלישי זכה מלון דן קיסריה של רשת מלונות דן שעבר לאחרונה שיפוץ נרחב ועליו אמרה מזוסי כי הציג חדשנות ראויה לציון והעניקה תשורה לגיא נדלר מפעיל מתחם הספא.     

מימין: סילבי כהן גבאי מנכלית מלון כרמים שזכה למלון הספא החדשני עם Csila Mezzosi. צילום: סיון פרג' מימין: סילבי כהן גבאי מנכלית מלון כרמים שזכה למלון הספא החדשני עם Csila Mezzosi. צילום: סיון פרג'

 

מלון כרמים ירושלים, צילום: רשת ישרוטל   מלון כרמים ירושלים, צילום: רשת ישרוטל  
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות ישרוטלאנשי השנהישרוטלכרמים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: