אא

מלונות בוטיק שחובה להכיר ב-2020 עם פינוקים לא מהעולם הזה

אין כמו מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות ופינוקים שאי אפשר להתחרות איתם. ואם זה מה שאתם אוהבים, אנחנו קוראים לכם להגיע ולבקר ביישוב חד נס, רמת הגולן. אם חיפשתם אחר מלון בוטיק ובריכה פרטית, ארגנו עבורכם מידע חשוב בחסות EXPLORER צימר בצפון – מגזין בוטיק // תוכן פרסומי

מלונות בוטיק שחובה להכיר. צילום: FREEPIK מלונות בוטיק שחובה להכיר. צילום: FREEPIK
אתם לא מוכנים להתפשר על הנופש שלכם, ואנחנו לגמרי מסכימים אתכם. כל השבוע אתם עובדים, ובסוף השבוע אתם מעוניינים להתפנק על החיים האלו ובגדול. אם כך, אנחנו רוצים שתכירו את מגזין EXPLORER צימר בצפון, שדרכו אתם יכולים לאתר לעצמכם את הנופש הכי מדויק שיש. מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות מול הכנרת והרי הכנרת? אין שום בעיה. מלון בוטיק לזוג עם ג'קוזי אישי וסאונה פרטית? גם אחלה. רק תגיעו ליישוב חד נס, הכול כבר יסתדר מעצמו. הנה מעט מידע על קצה המזלג בכל מה שקשור לנופש מושלם ב-2020 במלונות בוטיק:

כל מה שצריך לדעת על מתחמי בוטיק ומלונות נופש בצפון

אין ספק, כשמחפשים בגוגל מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות ברמת הגולן, אפשר בקלות להיתקל בעשרות, אם לא מאות תוצאות חיפוש. אם כן, בואו נדייק את החיפוש הזה עד כמה שניתן, מה יכללו מלונות בוטיק בצפון, מלבד בריכות צמודות ומחוממות? מלונות בוטיק ברמת הגולן יכללו את כל הטוב שבעולם, במיוחד אם אתם נמנים בין האנשים שאוהבים להתפנק. למשל, מלון בוטיק עם בריכה פרטית יכול גם לכלול בתוכו סאונה פרטית, לפעמים גם ג'קוזי ישירות מול נופי הכנרת המרהיבים.

מה עוד נמצא במתחמי מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות?

עוד במתחמי בוטיק בחד נס, אתם בדרך כלל גם תמצאו מתקני נופש מסוגים כאלו ואחרים, כולל גם מתקני משחקים לילדים. תוכלו להנות מזמן משפחתי יחדיו כאשר אתם משמישים שולחנות פינג פונג, סנוקר, ביליארד ועוד. אגב, אם אתם מחפשים אחר מלון בוטיק למשפחה עם בריכה פרטית, כדאי לדעת שישנם מלונות עם מתקנים לילדים קטנים (מתקני משחקים). אנחנו גם רוצים שתכירו מלונות בוטיק ברמת הגולן שמגיעים עם מטבחים ענקיים.

מלון בוטיק ברמת הגולן עם מטבח ענק ובריכה צמודה

כדאי לדעת, אם אתם מגיעים למלון הבוטיק בתור משפחה או קבוצה (גם זוג הולך), אתם יכולים לעשות כיף חיים במטבחים האלו. מעבר לכך שתוכלו להרים לאוויר כל ארוחה שרק תרצו לבשל, אתם גם תוכלו להזמין סדנאות בישול למטבחים האלו. ישנן סדנאות להכנת פיצות, גבינות ושוקולדים, חמאה ועוד. אם אתם מחפשים אחר נופש ייחודי ומקורי, אין ספק שסדנת בישול זה אחלה פתרון. את כל הפינוקים שתיארנו לכם עד כה, אנחנו ממליצים לכם בחסות מגזין הנקרא EXPLORER צימר בצפון – מגזין בוטיק לתיירות ברמת הגולן.

EXPLORER צימר בצפון – כל המידע על הנופש המדויק שלכם

כשם שאנחנו הסתייענו במגזין EXPLORER צימר בצפון, אנחנו ממליצים לכם להסתייע בו גם כן. תוכלו להסתייע במגזין אקספלורר צימר בצפון במקרים שבהם אתם מחפשים אחר מלונות בוטיק ברמת הגולן, אך לא רק. אתם יכולים גם לברר מידע לגבי אטרקציות מומלצות ברמת הגולן דרך המגזין. תוכלו לקרוא על מגוון האטרקציות המומלצות למשפחות, לזוגות ולקבוצות בצפון. ישנן אטרקציות מים בכנרת ובירדן מסוגים שונים, כולל גם אטרקציות של מסלולי מים להליכה רגלית, בעזרת אופניים, באמצעות רכיבה על סוסים ועוד.

עוד ברשימת האטרקציות הכי מומלצות ברמת הגולן ל-2020

ועוד משהו ברשימת האטרקציות שלנו, אנחנו גם רוצים להמליץ לכם על טיולי שטח עם ג'יפים ןורייזרים ברמת הגולן. אם עדיין לא יצא לכם להיתקל במונח "רייזר", מדובר למעשה בטרקטורון מנופח משרירים ומצויד בכלוב התהפכות (ממוגן). טיולי שטח עם ג'יפים ורייזרים לוקחים אתכם לעומקים של הטבע ברמת הגולן, שם אתם תיתקלו בפיסות ארץ מדהימות ביופיין. אתם מוזמנים לחוות את רמת הגולן כמו שעדיין לא חוויתם את האזור. בסוף היום, אתם תגיעו למתחם מלונות בוטיק עם בריכות פרטיות וכל הפינוקים. שמעו לנו, בסוף היום כדאי לכם להתפנק על איזה עיסוי טוב. והכי חשוב, אל תשכחו להביא אתכם את בגדי הים שלכם! תהנו!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: