מליסרון רוכשת את גרופר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
היקף ההשקעה הצפוי של החברה בהקמת זרוע בדיגיטל (הכולל, בין היתר, את תמורת הרכישה של גרופר וההשקעה הראשונית בפיתוח הפלטפורמה לצורכי החברה עד לתום שנת 2022), מוערך בכ-100 מיליון שקל
||
צילום: 123rf

חברת מליסרון חתמה על רכישת המניות של גרופר קניות המפעילה את המותגים, Groo, Baligam ,BeeX.
היקף ההשקעה הצפוי של החברה בהקמת זרוע בדיגיטל (הכולל, בין היתר, את תמורת הרכישה של גרופר וההשקעה הראשונית בפיתוח הפלטפורמה לצורכי החברה עד לתום שנת 2022), מוערך בכ-100 מיליון שקל.

במליסרון מציינים כי הקמת זרוע הדיגיטל של החברה, אשר תשלב את הידע, הטכנולוגיה והניסיון של גרופר בתחום הדיגיטל והמסחר המקוון ביחד עם העוצמה של החברה, אשר בבעלותה קניונים בפריסה ארצית ״קניוני עופר״ וכן את מועדון הלקוחות MyOger נועדה ליצירת סינרגיה בין תחום הדיגיטל לבין המסחר הפיזי בקניוני החברה.

בשנת 2019, כ-25% מההכנסות של גרופון היו בגין תיירות.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.