אא

מנהל נתב"ג זועם: "תיאור שקרי ושטחי מטיל דופי בפעילות הנמל ועובדיו"

שמואל זכאי לעובדי הנמל: "תרומתנו ליכולת של מדינת ישראל להתמודדות עם התפרצות הנגיף איננה זקוקה לאישור מאיש. עשרות עובדים שילמו בבריאותם. כולם רצו בטובת בריאות הציבור אבל מכאן ועד תיאור המצב כ'מחדל' או 'בלגן' בנתב"ג - המרחק גדול"

שמואל זכאי, מנהל נתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן שמואל זכאי, מנהל נתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן
בעקבות הטענות הקשות שהוטחו בהנהלת ובעובדי נמל התעופה בן גוריון בכל האמור במערך בדיקות קורונה לנוסעים השבים מחו"ל, שמואל זכאי, מנהל נתב"ג, שלח היום (שלישי) אגרת למנהלי ועובדי הנמל. "כחלק מהשיח הלגיטימי, מודבקות כותרות העלולות לייצר רושם מוטעה כביכול בקרב העובדים והמנהלים ולפיו לכאורה קיים 'ברדק בנתב"ג', 'אי סדר', ו'כאוס. כאן חובתי כמנהל להעמיד דברים על דיוקם", כותב זכאי לעובדים. "חוק הכניסה לישראל (הכולל את כל התנאים של האישורים הבריאותיים כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות הממונה כידוע על בריאות הציבור) הוא באחריות הישירה על פי חוק של רשות האוכלוסין וההגירה. עובדי רשות האוכלוסין אשר עושים עבודתם בנאמנות ובמקצועיות לא הונחו כי קיימת חובה לבצע בדיקת קורונה כתנאי כניסה לישראל".
נתב"גנתב"ג
"כל עוד אני מנהל אתכם איני מתכוון לעבור עליו לסדר היום". שמואל זכאי, מנהל נתב"ג. צילום מסך ממסיבת עיתונאים בנמל עוד כותב זכאי, "מהרגע הראשון של המשבר ועד ימים אלו אנו פועלים במקצועיות ובמסירות. כולם רצו רק בטובת בריאות הציבור וייתכן כי טענות אלו היו נכונות לשעתן. אבל מכאן ועד תיאור המצב כ'מחדל' או 'בלגן' בנתב"ג, המרחק גדול. תיאור שקרי ושטחי זה מטיל דופי בפעילות הנמל ועובדיו וכל עוד אני מנהל אתכם איני מתכוון לעבור עליו לסדר היום". זכאי מוסיף, "תרומתנו ליכולת של מדינת ישראל להתמודדות עם התפרצות הנגיף איננה זקוקה לאישור מאיש. העובדות מדברות בעד עצמן. עשרות עובדים שילמו בבריאותם על היותנו בחזית לאורך כל הדרך. נמשיך לבצע עובדתנו בנאמנות ובמקצועיות. אנו מחויבים למדינת ישראל ותושביה כמי שמופקדים על שער הכניסה לישראל. אני גאה בכם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב"ג

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: