מתחדשת: אשת טורס משיקה מנוע חיפוש טיסות חכם

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
סיטונאית התיירות משיקה מנוע חיפוש טיסות חדשני שיאפשר למשתמשים למצוא באתר אחד את הטיסות של כל חברות התעופה ובכל רמות המחירים, להשוות ביניהן ולהזמין. אפרים קרמר: "הפיתוח יאפשר לראשונה ללקוח לבחור על מה הוא רוצה לשלם"

אשת טורס משיקה את מנוע חיפוש טיסות חדשני, שיאפשר למשתמשים למצוא את הטיסות של כל חברות התעופה ובכל רמות המחירים באתר אחד. מנוע החיפוש החדש, פרי פיתוח עצמאי של מחלקת ה – IT באשת טורס, ישולב באתר החברה בגרסת ה- WEB והמובייל.

הפיתוח החדש מכיל תכונות מהמתקדמות בעולם ויאפשר תצוגה של מגוון “קבוצות מחיר” (Family Fare) לטיסה זהה, כך שהלקוח יוכל להשוות ולבחור את חבילת המחיר המתאימה לו ביותר: המחיר הנמוך ביותר ללא כבודה, מחיר הכולל שירותים נלווים, ומחיר הכולל רמת נסיעה וגמישות גבוהה.

בנוסף לתצוגת הטיסות לפי רמות מחירים, הלקוחות יוכלו לבחור בין אפשרות חיפוש וסינון מתקדמות: בחירת חברות תעופה שיוצגו בתוצאות: שילוב תוצאות מחברות סדירות, חברות Low cost, טיסות צ’רטר וטיסות “אשת טורס”, אפשרות חיפוש תוצאות במחלקת שירות מסוימת (תיירים+/עסקים/ראשונה), התמקדות מהירה בתוצאות – הזולה ביותר/ המהירה ביותר/ המשתלמת ביותר, אפשרות הגבלה למשך הטיסה, שעות הטיסה, מספר העצירות, שילוב בין חברות תעופה שונות בלגים שונים כך שכיוון אחד עם חברה אחת וכיוון שני עם אחרת ועוד.

 

אפרים קרמר, מנכ”ל אשת טורס:”זהו מנוע חיפוש מהיר מאוד ומבוסס טכנולוגיות מתקדמות שיתרמו לשיפור משמעותי בחווית המשתמש. הפיתוח יאפשר לראשונה ללקוח לבחור על מה הוא רוצה לשלם, באמצעות מגוון טיסות ורמות מחירים באתר אחד ללא צורך לדלג בין אתרי חברות התעופה השונות”.

מנוע חיפוש הטיסות שמשיקה אשת טורס הינו חלק ממהלך טכנולוגי נרחב שמבצעת החברה, במסגרת טרנספורמציה דיגיטלית מחברה מסורתית לחברת תיירות דיגיטלית. לצורך זה, הוקמה קבוצת פיתוח מצוינת המונה מפתחים ואנשי QA, שתפקידם להסב את החברה לדיגיטל, ולשפר את ממשק המשתמש באתר האינטרנט ובמובייל.

סקר שערך מכון ה”גל החדש” בקרב 500 נשאלים עבור אשת טורס, מגלה כי רוב הישראלים מזמינים את הטיסות והמלון לחופשה בנפרד. 53% מהנשאלים בסקר דיווחו שהם מזמינים טיסה ומלון בנפרד, לעומת 47% שהזמינו חבילה הכוללת טיסה ומלון מחברת תיירות. 67% מהנשאלים הזמינו את הטיסה באינטרנט (61% באמצעות המחשב, 6% באמצעות הנייד), 23% באמצעות שיחה טלפונית ו – 10% הזמינו פנים אל פנים מול סוכן. למרות הבאזז הרחב סביב Airbnb נראה כי הישראלים עדיין מעדיפים לינה בחו”ל בבתי מלון: רק 7% מהנשאלים הזמינו דירה ב – Airbnb לעומת 87% שהזמינו לינה בבית מלון. 5% מהנשאלים הזמינו לינה בכפר נופש.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה