אא

מנכ"לית אייר קנדה בישראל: "אי אפשר להפסיק את החיים"

רות בן צור על האיסור לרכוש כרטיסי טיסה אחרי מועד כניסת הסגר השני לתוקף: "סגירת השמיים זה צעד אחד חמור מדי. יש להקפיד על כללי בריאות נוקשים כדי למגר את המגפה הנוראית אבל במקביל יש למצוא דרך להמשיך לטוס"

אייר קנדה. צילום: 123r אייר קנדה. צילום: 123r
"צריך למגר את המגפה הארורה ואת שרשרת ההידבקויות הנוראית ובמקביל לאפשר טיסות יוצאות מישראל בכפוף לכללים במחמירים ביותר. אם הדברים שנעשים, נעשים רק למראית עין - אז יש פה בעיה רצינית", כך אומרת רות בן צור, מנכ"לית נציגות חברת התעופה אייר קנדה בישראל בשיחה עם פספורטניוז. אייר קנדה ממשיכה להפעיל במהלך ימי הסגר השני, 3 טיסות בשבוע מתל-אביב לטורנטו, קנדה ומשם למגוון יעדי המשך. לדברי בן צור, עם כניסת הסגר השני לתוקף ב-25 בספטמבר, מספר הטסים בקו ת"א-טורונטו צנח לכ-60-80 נוסעים בכל טיסה שיוצאת במטוס נוסעים של 300 מקומות ישיבה. "אין מה לעשות", אומרת בן צור, "צריך להמשיך לטוס כדי לשמור על הקו האווירי. אייר קנדה מאזנת את התפוסה הנמוכה בהטסת קרגו".
רות בן צוררות בן צור
רות בן צור, מנכ"לית נציגות אייר קנדה בישראל. צילום: אביחי בן צור עוד אומרת בן צור, "הקורונה תישאר איתנו כנראה לזמן ארוך ומוטב שנמצא את האמצעים והדרכים לחיות איתה ולא רק להטיל איסורים ולהקשות על החיים. צריך לעבור לחיות בשגרת קורונה. למצוא את הדרך לחיות בשלום, במרכאות, עם המגפה הנוראית הזאת. אי אפשר להפסיק את החיים". בן צור סבורה כי אם מדינת ישראל תשכיל לבדוק ביעילות מרבית את כל הנכנסים והיוצאים את ישראל, לא צריכה להיות בעיה לאפשר לישראלים שלא רכשו כרטיס טיסה לפני תחילת הסגר השני, לרכוש כרטיסי טיסה ולטוס. "אם יפעילו את כל אמצעי הזהירות הנדרשים וימנעו מנדבקים לעלות לטיסות, אז אני לא רואה שום סיבה למה לא לאפשר טיסות יוצאות. את זה כן ניתן להסדיר ואת זה אני מצפה לקבל מהמדינה". הבוקר אמרה ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות בריאיון לכאן רשת ב' כי “ההצדקה למניעת טיסות למדינות ירוקות היא שוויוניות. אנשים בישראל מרגישים שיש עליהם הגבלות ולא יכולים לזוז 1,000 מטר או 200 מטר ולמי שיש לו כסף יכול לקנות כרטיס טיסה ולטוס למקום אחר”. בן צור סבורה ששוויוניות זו לא באמת הסיבה מדוע לאסור על ישראלים לטוס למדינות ירוקות אלא סתם התנהלות קלוקלת. "סגירת שמיים זה צעד אחד חמור מדי. לקחו פה צעד אחד יותר מדי". בן צור חוזרת ומדגישה, "אני בעד לשמור בקפדנות על כללי הבריאות הנוקשים ולעשות הכל כדי למגר את המגפה ויחד עם זאת, למצוא את הדרך להמשיך לטוס. אני לא מבינה למה לא עושים את זה. חברות תעופה עשו מצידן את הכל כדי לשמור על ציבור הנוסעים. תכנית הבטיחות של אייר קנדה לקורונה היא מעל ומעבר. גם טיהור אוויר, גם ניקיון המטוס עם חומרים, גם עטיית מסכות, דיילים שמכוסים מכף רגל ועד ראש וארוחות שמוגשות באריזה אישית. זה לא כזה סיפור. אפשר לבדוק את כל הטסים ולהמשיך ולטוס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר קנדה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: