אא

מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין, מסיים היום את תפקידו

אוסישקין, השוהה בחופשה פרטית, נפרד מכיסא המנכ"ל אחרי 17 שנים באל על מתוכן 3 שנים כמנכ"ל. אביגל שורק, מנכ"ל אל על החדש, יגיע למשרדי החברה בתום הבידוד אליו נכנס עם שובו מארה"ב

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: דוברות אל על גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: דוברות אל על
אחרי 17 שנים באל על, מתוכן 3 שנים כמנכ"ל, גונן אוסישקין מסיים היום (חמישי) באופן רשמי את תפקידו ונפרד מהחברה. אוסישקין, שהתמנה למנכ"ל אל על בשנת 2018 (ראו סרטון מטה), מסיים את תפקידו בעקבות חילופי הבעלות על החברה. עם העברת אל על לידיו של אלי רוזנברג הוחלט, כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז, לגייס מנכ"ל חדש. אביגל שורק, מנכ"ל אל על החדש, יכנס מחר (שישי) רשמית לתפקיד. שורק, שהגיע בתחילת השבוע לישראל מארה"ב, שוהה בבידוד כמתחייב ולפיכך יגיע למשרדי אל על ככל הנראה רק לקראת סוף שבוע הבא.
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנסאביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס. צילום: דוברות אל על אוסישקין, לשעבר טייס בחיל האוויר, החל את עבודתו באל על בשנת 2004. במסגרת תפקידיו הקודמים בחברה שימש כטייס בצי בואינג 747-400. אוסישקין, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, כיהן במשך כ-12 שנים בתפקידי ניהולי שונים, מתוכן 10 שנים בחטיבת מסחר לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, רשת הנתיבים לו”ז (שיבוץ המטוסים לטיסות) וניהול הכנסות. החל משנת 2014 כיהן כמנהל האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא”ר) באל על ולאחר מכן שימש כסמנכ”ל מסחר וקשרי תעופה בחברה. במסגרת תפקידו הוביל יחד עם גורמים נוספים בחברה, את תהליך ההצטיידות הגדול בתולדות אל על במטוסי הדרימליינר. https://www.youtube.com/watch?v=9F627OB_FPI&feature=emb_logo אוסישקין, השוהה בימים אלה בקוסטה ריקה, נפרד מאל על בתקופה הקשה ביותר שידע ענף התעופה בכלל ואל על, שנכנסה להשבתה ממושכת בשנת הקורונה החולפת, בפרט.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: