מנכ”ל אל על, גונן אוסישקין, מסיים היום את תפקידו

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אוסישקין, השוהה בחופשה פרטית, נפרד מכיסא המנכ"ל אחרי 17 שנים באל על מתוכן 3 שנים כמנכ"ל. אביגל שורק, מנכ"ל אל על החדש, יגיע למשרדי החברה בתום הבידוד אליו נכנס עם שובו מארה"ב
מנכ
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: דוברות אל על

אחרי 17 שנים באל על, מתוכן 3 שנים כמנכ”ל, גונן אוסישקין מסיים היום (חמישי) באופן רשמי את תפקידו ונפרד מהחברה.

אוסישקין, שהתמנה למנכ”ל אל על בשנת 2018 (ראו סרטון מטה), מסיים את תפקידו בעקבות חילופי הבעלות על החברה. עם העברת אל על לידיו של אלי רוזנברג הוחלט, כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז, לגייס מנכ”ל חדש.

אביגל שורק, מנכ”ל אל על החדש, יכנס מחר (שישי) רשמית לתפקיד. שורק, שהגיע בתחילת השבוע לישראל מארה”ב, שוהה בבידוד כמתחייב ולפיכך יגיע למשרדי אל על ככל הנראה רק לקראת סוף שבוע הבא.

אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס
אביגל שורק, מנכ”ל אל על הנכנס. צילום: דוברות אל על

אוסישקין, לשעבר טייס בחיל האוויר, החל את עבודתו באל על בשנת 2004. במסגרת תפקידיו הקודמים בחברה שימש כטייס בצי בואינג 747-400.

אוסישקין, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, כיהן במשך כ-12 שנים בתפקידי ניהולי שונים, מתוכן 10 שנים בחטיבת מסחר לרבות ראש אגף תכנון מסחרי, רשת הנתיבים לו”ז (שיבוץ המטוסים לטיסות) וניהול הכנסות. החל משנת 2014 כיהן כמנהל האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא”ר) באל על ולאחר מכן שימש כסמנכ”ל מסחר וקשרי תעופה בחברה. במסגרת תפקידו הוביל יחד עם גורמים נוספים בחברה, את תהליך ההצטיידות הגדול בתולדות אל על במטוסי הדרימליינר.

אוסישקין, השוהה בימים אלה בקוסטה ריקה, נפרד מאל על בתקופה הקשה ביותר שידע ענף התעופה בכלל ואל על, שנכנסה להשבתה ממושכת בשנת הקורונה החולפת, בפרט.

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

27 מחשבות על “מנכ”ל אל על, גונן אוסישקין, מסיים היום את תפקידו”

  1. חלתניק

    עצם השהות שלו בחול בחופשה מראה עד כמה זה לא חשוב לו ….שלום ולא להתראות

  2. דניאל

    הוא היה נזק לאלעל, למה היה צריך להזמין סתם צ’י שלם של 787 אם גם ככה החברה בקריסה???

    1. היה צריך להצטייד
      אבל לא בצורה הזו.
      כי עשו עסקה כך שהמטוסים משולמים ע”י אל על ויהיו שייכים
      לתמי

    2. דווקא זה רק הביא שגשוג לחברה
      כיום עם המוצר של ה787 אל על יישרה קו עם החברות הגדולות והחזקות בשוק ואני כסוכן רואה את האהבה שיש ללקוחות אליהם

  3. יש תקווה

    בשעה טובה ובהצלחה! אין לי ספק שימצא עבודה במהרה, שיקח עמו את כל שדרת ההנהלה מהגדול ועד הקטן.

  4. שלום שלום ואל תחזור אפילו לא בחלום
    עוד טייס שבא להרוס דאג לחברים טייסים שלו בהסכם גרוע לחברה שנתן להם 40 אחוז תוספת שכר

    1. היושב במרומים

      אוסישקין עשה הכל חוץ מלדאוג לטייסים. בשליחותה של ההיא לשעבר הצליח לרמוס הסכם התייעלות שהיה שווה מליונים. זה נזק לחברה.
      אז שלום, לך לשלום, תחזור להאנגר או למשרדים או מאיזה חור שיצאת ממנו. שלום, שלום ולא להתראות

  5. העובדים מחול'תים ללא יכולת לחופש מסודר והאדון בקוסטה ריקה???

    יאללה לעבודה אחרי קטסטרופות חבורת קלאב-מרקט… בהצלחה לאביגל

  6. תהליך ההצטיידות ארוך טווח שיזם גונן הביא בעצם לקריסתה המוחלטת של אלעל.

  7. יחיאל עיני

    איש יקר ומבין את עולם התעופה נקלע למצב שאל על נמצאת בו
    הזמנת מטוסים מעבר ליכולת הפיננסית של אל על על ידי קודמיו ובאישור הדירקטוריון שהכניס את אל על לחובות כבדים והקורונה שהכתה עוד יותר באל על .
    דרך צלחה גונן

  8. דני שדה

    שנת 2018. עלות שכרו של אוסישקין: 2,788,198 שקלים. תוצאות עסקיות: הפסד של 52 מיליון דולר. שנת 2019. עלות שכר של אוסישקין (שתוקנה לאחר כמה דחיות של פרסום הדו:ח כדי להתאימו למשבר הקורונה) 1,984,865 שקלים. תוצאות עסקיות: הפסד של 60 מליון דולר. חודשים ינואר-ספטמבר 2020. תוצאות עסקיות: הפסד של 391 מיליון דולר. שכר הבסיס של המנכ”ל והבכירים קותצץ ב-20%. מרבית עובדי החברה בחל”ת. זו תעודת הסיום של גונן אוסישקין. לא חושב שמישהו שם בחברה מזיל דמעה על לכתו.

    1. יוסי בשדה

      למה אתה הולך ככ רחוק? ראש מחלקת הווי ובידור הגברת הנכבדת גריסרו עם עלות שכר של 1.7 מליון שקל בשנה שהחברה מפסידה 60 מליון דולר. דא השכר הממוצע במשק לסמנכל הווי ובידור הוא 29000 שקל לחודש,

  9. המנכל החדש ח י י ב לחזק את הערוצים הישירים וחווית הלקוח באתר האינטרנט, באפליקציות וברשתות החברתיות.
    צריך שם סמנכ”ל מקצועי בתחום במקום ההוא שנטש

    1. אדוארד

      החברה נמצאת בשנות ה90 בכל הנוגע לדיגיטל בניגוד לחברות תעופה מתקדמות שהשכילו למנף הנושא לטובת מקסום הכנסות ורווחים

  10. מרדכי סופר מנהל משרדי סנטורס

    אני תקווה שהמנכל החדש יפתח דף חדש עם סוכני
    הנסיעות ויחזיר את עמלות הבסיס שביטולם גרמו
    נזק גדול מאד לחברת אל על ולסוכני הנסיעות .
    ומאחל לו הצלחה .

  11. בהצלחה אביגל

    שים לב מי באל על טס לניו יורק, משם למיאמי, בשביל ללוות אותך בטיסה לארץ. כנראה שאין לו עבודה…

    1. עמד בגבורה מול האתגרים הקשים שאל על ידעה אי פעם ומנע את קריסתה. נתן דוגמה אישית וקיצץ בשכרו. עבד במשך שנים מסביב לשעון ונתן את הנשמה בשביל החברה

    2. דאג לחלץ אלפי ישראלים שנתקעו ברחבי העולם בגלל הקורונה. הגן על המדינה כטייס F-16.

  12. קרלוס

    גונן בן אדם מדהים. נתן את נשמתו לחברה למרות שקודמיו השאירו לו חברה מפורקת. ניסה בכל כוחו לייצב אותה למרות כל הוועדים הרבים שיש בחברהשרק סחטו אותה מכל הכיוונים.

  13. אל על, חברת התעופה הלאומית שלנו.
    החברה שהכי בטוח לטוס בה. לא נשכח איך
    בתחילת משבר הקורונה, דאג גונן להחזיר מיד, בטיסות חילוץ את כל הילדים שלנו הביתה. מהמזרח ומדרום אמריקה. במחירי הפסד. דבר שלא עשו בשום מדינה אחרת בעולם.

  14. איש מדהים שעשה רק טוב לאל על שגם ככה שקעה. המנכל הבא יהיה ההוכחה לזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה