אא

מנכ"ל אל על הנכנס: "התקופה הקרובה לא תהיה פשוטה, נצטרך לבצע התאמות ולעבוד קשה"

אביגל שורק בווידיאו לעובדים: "זה לא סוד שהחברה שלנו עוברת תקופה לא פשוטה. אני לא מתכוון להסתיר את זה או להתחבא מאחורי מילים יפות. אין לנו ברירה אחרת. נהיה חברה, מהירה, זריזה וחדשנית. האתגר הראשון שכולנו שותפים לו, זה לא להוציא כסף שאין לנו"

אל על. צילום: עידו וכטל|צילום: עידו וכטל|הדרימליינר השישי של אל על. צילום: אל על|הצוות הוותיק עם מדי הרטרו של אל על|| אל על. צילום: עידו וכטל|צילום: עידו וכטל|הדרימליינר השישי של אל על. צילום: אל על|הצוות הוותיק עם מדי הרטרו של אל על||
את מקומה של האיגרת הכתובה שמנכ"ל אל על היוצא, גונן אוסישקין, נהג לשגר לעובדי החברה מפעם לפעם, אביגל שורק, המנכ"ל החדש של אל על, בחר לשלוח לעובדי החברה סרטון בו הוא משתף אותם בתכניותיו לגבי החברה. וכך אמר בסרטון: "משפחת אל על, אני רוצה להודות על הזכות שנפלה בחלקי להיות מנכ"ל אל על ולהוביל את החברה. אל על היא חלק ממדינת ישראל. אנחנו חברה מסחרית הנושאת בגאווה את דגל ישראל. בעת הזו, חובה של כולנו היא להניח את השיקולים האחרים ולהתמקד בהצלה ושיקום של החברה שלנו. אנחנו פה בשביל הלקוחות שלנו ואנחנו נחזיר את האמון שלהם באל על". עוד אמר לעובדים, "זה לא סוד שהחברה שלנו עוברת תקופה לא פשוטה. אני לא מתכוון להסתיר את זה או להתחבא מאחורי מילים יפות. אני יודע שאין מילים שיכולות לתאר את גודל האתגר והקושי של כולנו. המשבר הזה פוגע בחברה, בקהל לקוחותינו ובוודאי בכל אחת ואחד באופן אישי. האתגר הגדול ביותר שלנו הוא פרידה מעובדים שקשרו את גורלם אתנו. נעשה זאת בהוגנות, בשקיפות, בשיתוף המנהלים, ההסתדרות ונציגי העובדים, מתוך הבנה משותפת כי זה צעד הכרחי על מנת להבטיח את עתידה של החברה שלנו ופרנסתנו". עוד אמר שורק, "אני מבין לליבם של אנשינו הנמצאים בחל"ת מחודש מרץ. הדבר הקשה ביותר עמו אנו מתמודדים הוא תחושת אי הוודאות. אני אעשה הכל על מנת לסיים את התקופה הזו ולחזור לטוס ולפעילות מהר ככל האפשר. בזמן הקצר שאני אתכם הספקתי להכיר חלק מכם ואני אשמח להכיר אתכם באופן אישי".
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנסאביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס. צילום: דוברות אל על שורק מוסיף ואומר, "מאז ההודעה על בחירתי לתפקיד, למדתי והנני לומד בכל יום את רוח החברה, כמה אתם אוהבים לטוס ולשרת את לקוחותינו. ככל שהפעילות המסחרית תאפשר זאת, אנחנו נחזיר כמה שיותר עובדים מחל"ת. המשימה של אל על היא מאוד ברורה - אנחנו מחברים את ישראל לעולם. משפחות, אנשי עסקים, תיירים. אנחנו חבל הטבור של ישראל. זו אחריות עצומה. אני באמת מאמין שאם נבין את גודל השעה ונעבוד ביחד, מהמנכ"ל עד אחרון העובדים, נוכל לאתגרים אשר לפנינו". לדברי שורק "האתגר הראשון, שכולנו שותפים לו, זה לא להוציא כסף שאין לנו. כל אחד מהזווית שלו ועל מה שהוא אחראי. האתגר השני, לחזור לטוס, אני בטוח שאין משהו שכולנו רוצים יותר מאשר לחזור לפעילות. גם כאן אנחנו חלק מהפתרון - השגרירים והסוכנים הטובים ביותר של החברה זה אנחנו .אנחנו נתאחד סביב החברה פנימה והחוצה והלקוחות יהיו אתנו". עוד לדבריו, "התקופה הקרובה תהיה לא פשוטה - כולנו נצטרך לבצע התאמות ביחס למה שהורגלנו ולעבוד קשה מאוד. אין לנו ברירה אחרת, זו הדרך היחידה להציל את החברה. אולם, יש תקווה. ישראל תהיה הראשונה בעולם להיחלץ ממשבר הקורונה גם בריאותית וגם כלכלית. כל משבר הוא הזדמנות, אנחנו נהיה חברה מהירה, זריזה וחדשנית וננצל כל הזדמנות. אל על היא חברה מופלאה, והיא באמת בלב של כולנו, בלב של כל ישראלי. זאת הסיבה שאני פה וזאת הסיבה שאנחנו נתאחד סביב המשימה". עוד אמר שורק, "אני לא יכול להבטיח שתאהבו את כל ההחלטות שלנו, אני אפילו לא יכול להבטיח שכל ההחלטות שלנו יהיו החלטות טובות, אבל אני כן יכול להבטיח דבר אחד - בכל החלטה שנקבל טובת החברה תעמוד תמיד לנגד עינינו. עכשיו אני גם רוצה לבקש בקשה צנועה - להאמין ולהילחם. אנחנו מבטיחים להקשיב. לא תמיד נוכל לפתור הכול, אבל חובתנו להיות קשובים ולנסות לשנות". שורק סיים את דבריו כך, "הדלת שלי תמיד פתוחה עבורכם. פתחתי תיבת דואר מייל ייעודית שתאפשר לכם לפנות אלי ישירות, להציע פתרונות וגם לכתוב ביקורת בונה. כל ההנהלה הולכת בעקבותיי, ניתן באופן אישי לפנות לכל חברי ההנהלה. למי שמעוניין, אני רוצה להזמין אתכם לבוא להיפגש איתי בימי שישי. לסיום, דרך ארוכה לפנינו, אנחנו נלך בה יחד ונשיג את כל המטרות שלנו וביחד ננצח". שורק נפרד בסרטון גם מקודמו בתפקיד, גונן אוסישקין, "אני רוצה להודות לגונן על תרומתו לחברה לאורך השנים ולאחל לו בריאות והצלחה".
מנכ"ל אל על מסיים את תפקידומנכ"ל אל על מסיים את תפקידו
נהג לשלוח לעובדים אגרות כתובות. גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על היוצא. צילום: דוברות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: