מנכ”ל אל על: “ללא התמיכה הממשלתית לא נוכל להמשיך את פעילותנו העסקית”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
כך אומר גונן אוסישקין, לאחר פרסום הדוחות של המחצית הראשונה של השנה. "פעילות החברה תלויה ביכולת של המדינות להתגבר על הנגיף, החזרת האמון והביטחון של הלקוחות לטוס והעמדת הסיוע המדינתי"
מנכ
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על. צילום: סיון פרג'

לאחר פרסום התוצאות הכספיות של חברת אל על בחציון הראשון של השנה, מהם עולה כי חברת אל על הפסידה 244 מיליון דולר, אמר מנכ”ל אל על, גונן אוסישקין בתגובה:

“אנו נמצאים בעיצומו של משבר חסר תקדים, כזה שלא היה כדוגמתו בכל שנות קיומה של התעופה המסחרית. מרגע פרוץ המשבר החברה הגיבה במהירות על מנת למזער את ההשלכות, בעיקר באמצעות צמצמום חד בפעילות, קרי הקטנה חדה של ההוצאות התפעוליות של החברה בדגש על פעילות הנוסעים, כדי להתאימן למציאות החדשה. החברה הצליחה להרחיב את פעילות המטענים וזאת באמצעות מהלך מהיר של התאמת מטוסי הנוסעים לנשיאת מטען וכן באמצעות הרחבת רשת הנתיבים למטענים ובכלל זה יעדים אליהם לא טסה החברה מעולם. במסגרת זו הוטסו מטענים חיוניים למאבק בקורונה – מכונות הנשמה, תרופות, ציוד מגן, מזון ועוד, לישראל ולמדינות נוספות.

אוסישקין מוסיף: “החברה פעלה להוצאת טיסות חילוץ של ישראלים מיעדים רחוקים אליהם הטיסה מורכבת וארוכה תוך התארגנות מהירה של כלל אנשי אל על. כך לראשונה בתולדות המדינה ביצענו טיסות ישירות לאוסטרליה, קולומביה ועוד – אני גאה באנשי אל על ומודה לכל מי שהיה שותף למבצעים הללו. החברה נערכה לניהול הדוק וקפדני של התזרים בין היתר באמצעות שורה של צעדים פיננסיים שהקלו על החברה מבחינה תזרימית, אך ללא התמיכה הממשלתית לא נוכל להמשיך את פעילותנו העסקית. החתימה על הסכמי התייעלות עם העובדים חשובה מאוד ולצד הכאב הרב הטמון בפרידה מאנשינו אנו עושים הכל על מנת להבטיח את עתידה של החברה למען אלפים שיוסיפו להיות חלק ממשפחת אל על. פעילות החברה תלויה ביכולת של המדינות להתגבר על הנגיף, החזרת האמון והביטחון של הלקוחות לטוס והעמדת הסיוע המדינתי. כולנו תקווה כי אלה יתממשו במהרה.”

סמנכ”ל הכספים, דגנית פלטי:

“ברבעון השני של 2020 אנו רואים את המשך ההשפעות הקשות של מגיפת הקורונה על החברה, לאור ההפסקה המוחלטת של טיסות הנוסעים הסדירות שלה המתבטאות בהפסד לרבעון של כ-105 מיליון דולר ובהפסד למחצית השנה הראשונה של כ-244 מיליון דולר. זאת, למרות שיפור בפעילות הטסת מטענים. כמו כן, הירידה החדה במחירי הדלק הסילוני, גרמה להוצאות בסך של כ-45 מיליון דולר בגין שווי הוגן שלילי של עסקאות גידור דס”ל. לתקופות עתידיות, בהן הצריכה צפויה להיות נמוכה מהכמות המגודרת בהתאם לתכנית הטיסות המקורית, אשר נזקפו להוצאות המימון של החברה ברבעון.

החברה בצעה מספר מהלכים לשיפור הנזילות, ביניהם: דחייה בהסכמה של תשלומי חכירה, מזכר הבנות לביצוע עסקת “Sell & lease back” של שלושה מטוסים בהיקף של כ-76 מיליון דולר, מימוש האחזקה בממן תמורת כ-15 מיליון דולר, שחרור עודפים מקופות פיצויים מרכזיות ועוד.”

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

3 מחשבות על “מנכ”ל אל על: “ללא התמיכה הממשלתית לא נוכל להמשיך את פעילותנו העסקית””

  1. עובד קרקע

    ולטייסים נתתם וועד נפרד
    ועכשיו הם עושים בכם שפטיים
    ההסתדרות מכרה 6000 עובדים כדי להציל 600 טייסים
    תתבישו כולכם ההנהלה וההסתדרות

  2. צוות קרקע

    הרגתם אותנו כבר עם מלחמות השליטה והפוליטיקה המסריחה שלכם. באמת כל הכבוד לכם , אותנו זה לא מעניין , צינור החמצן כבר חנק את משפחותינו מזמן ואתם בשלכם. תתביישו . הכתם הזה על הכתפיים שלכם לדורות.

    1. עובד אלעל

      יש שמועה בדוקה שהקורונה זה בגלל טייס של אלעל.
      בכלל גם ה 244 מליון חוב זה שווה ערך למשכורות של 50 טייסים בכירים ב 787 בחצי שנה. כך שגם ההפסד זה בגללם. וגם זה שאין נוסעים, גם בגלל הטייסים. וגם זה שאין תקציב – גם בגלל הטייסים.

      מציע לכל המתבכיינים למיניהם – תתבגרו.

      יום נפלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה