באגרת מיוחדת לעובדי ישראייר לקראת חג הפסח, כתב מנכ"ל החברה, אורי סירקיס, על התהליכים שעברה החברה וחשף תכניות עתידיות כמו השקה בקרוב של מועדון הלקוחות של ישראייר, התקדמות במיזם המלונאי ועוד.
בין השאר כתב סירקיס :"אחרי שנתיים מאתגרות, בהן עסקנו, בהתאמות, בשינויים, בהישרדות… האביב הגיע. שאול נפתלי כתב, 'או שתגדיל עצמך לטובת החיים. או שתצמצם את החיים למידותיך. באמצע זה גיהינום'".
עוד כתב מנכ"ל החברה לעובדים, "אחרי הצמצומים בשנתיים האחרונות, בפסח הזה, הגדלנו עצמינו לטובת החיים. קלטנו לצי המטוסים שלנו, מטוס איירבוס חמישי, תגברנו את הצי בשישה מטוסים חכורים ובנינו את פסח העמוס ביותר בתולדות ישראייר. בשבוע שעבר (ה') ביצענו בהצלחה כ-35 טיסות ביום אחד. היקף הפעילות שלנו גדול בכחמישים אחוזים בהשוואה לפסח 2019".
עוד הוסיף וכתב סירקיס באגרת, "קדמו לאירועים משמחים אלו שורה של תהליכים אותם השלמנו בחודשים האחרונים:
• השבנו מטוס קטן מדגם ATR ואנו בשלבים אחרונים לקליטת מטוס איירבוס שישי.
• סיימנו את הליכי הרה-ארגון בחברה. תום תקופת החל"ת וקליטת ארבע מנהלים בכירים בתפקידי מפתח.
• הטמענו מערכת לניהול התחזוקה, החלפנו ספק תחזוקה ושיפצנו באופן יסודי, בהשקעה של מיליוני דולרים, 2 מטוסי ATR ושני מטוסי איירבוס.
• קלטנו מערכת לניהול תשואת המכירות, הטמענו תהליכי קידום מכירות מוצרים נלווים והחלנו בתהליך שדרוג עמוק ויסודי של אתר המכירות שלנו.
• שדרגנו בהצלחה את מערכת ניהול תנועת המטוסים שלנו וניהול צוותי האוויר".

באשר לתכניות העתידיות כתב מנכ"ל ישראייר, "החלנו בהליכי בניית מועדון הלקוחות שלנו, אותו נשיק לקראת הקיץ. קידמנו את תהליכי השותפות בנדל"ן המלונאי באופן ישיר ובאמצעות החברות הבנות".
באשר ליעדי החברה המתוכננים כתב, "האביב הגיע ועימו שורה של יעדים חדשים שאנו מתכננים להשיק: בחריין, שארם א' שייח, סיציליה, מלטה וברלין. זאת הזדמנות נפלאה להודות לכל אחת ואחד מכם, על המסירות, הנחישות והדבקות במטרה בשנתיים האחרונות. הותרתם אבק לקורונה".
13 תגובות
הכל טוב ויפה. תענו לטלפונים קודם
חסרה תמונה של הסגנית החדשה שלו שרק מחייכת ולא עושה כלום
ועדיין לא פתחתם את השירות לסוכנים – ישראייר כמעט היחידה שעדדדין ניתן לתקשר במיילים בלבד
אכלו לי שתו לי
ישראייר עדיין לא הפנים מהו שרות לקוחות,לא עונים לטלפון מאז תחילת הקורונה,לא עונים לתלונות,דוחים/מבטלים טיסות בלי לפצות את הנוסעים,אבל רוצים לפתוח מועדון לקוחות.קודם תנו שרות אלמנטרי
מבטלים טיסות .משנים חבילות נופש ואין אם מי לדבר בושה זה גזל עבודה בעייניים
ישראייר לא עונים לטלפונים מתחילת בקורונה.
שלחתי מספר פעמים תלונה על טיסה והם ברוב חוצפתם לא מגיבים כלל.
פשוט שמים פס על הלקוחות.
אני מתכוון להעניש אותם ולהחרים אותם ולטוס רק עם חברות אחרות.
כמובן שאשתף אלפי לקוחות רק כך אולי ישפרו את דרכם להשיג כולנו שירות טוב יותר
למה לא מפרסמים תגובות על התנהלות השירות של ישראייר
חשוב לחופש חברות שנותנים שירות
אין אם מי לדבר גלמים
יפה שהגברתם פעילות אך שירות הלקוחות שלכם למעשה לא מתפקד . גם פניות באי מייל לא נענות . מילא שאבדתם מזוודה בטיסה ישירה אתם כבר שבועיים לא מתיחסים לפניות רשמיות . מקוה שעל בטיחות תקפידו יותר משירות הלקוחות .
שרות גרוע, חווית טיסה נוראית
ישראייר הטובה מבין החברות הישראליות.אורי סירקיס מדהים