שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

מנכ"ל ישראייר לעובדים: "היקף הפעילות שלנו גדל בכ-50% בהשוואה לפסח 2019"

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, באגרת לעובדי החברה ערב חג הפסח: "התחלנו בתהליכי בניית מועדון הלקוחות שלנו אותו נשיק לקראת הקיץ. קידמנו את תהליכי השותפות בנדל"ן המלונאי באופן ישיר באמצעות החברות הבנות ועוד. הותרתם אבק לקורונה". מה עוד חשף באגרת?
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מנכ"ל ישראייר לעובדים
אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר. צילום: רונן מחלב

באגרת מיוחדת לעובדי ישראייר לקראת חג הפסח, כתב מנכ"ל החברה, אורי סירקיס, על התהליכים שעברה החברה וחשף תכניות עתידיות כמו השקה בקרוב של מועדון הלקוחות של ישראייר, התקדמות במיזם המלונאי ועוד.

בין השאר כתב סירקיס :"אחרי שנתיים מאתגרות, בהן עסקנו, בהתאמות, בשינויים, בהישרדות… האביב הגיע. שאול נפתלי כתב, 'או שתגדיל עצמך לטובת החיים. או שתצמצם את החיים למידותיך. באמצע זה גיהינום'".

עוד כתב מנכ"ל החברה לעובדים, "אחרי הצמצומים בשנתיים האחרונות, בפסח הזה, הגדלנו עצמינו לטובת החיים. קלטנו לצי המטוסים שלנו, מטוס איירבוס חמישי, תגברנו את הצי בשישה מטוסים חכורים ובנינו את פסח העמוס ביותר בתולדות ישראייר. בשבוע שעבר (ה') ביצענו בהצלחה כ-35 טיסות ביום אחד. היקף הפעילות שלנו גדול בכחמישים אחוזים בהשוואה לפסח 2019".

עוד הוסיף וכתב סירקיס באגרת, "קדמו לאירועים משמחים אלו שורה של תהליכים אותם השלמנו בחודשים האחרונים:

• השבנו מטוס קטן מדגם ATR ואנו בשלבים אחרונים לקליטת מטוס איירבוס שישי.

• סיימנו את הליכי הרה-ארגון בחברה. תום תקופת החל"ת וקליטת ארבע מנהלים בכירים בתפקידי מפתח.

• הטמענו מערכת לניהול התחזוקה, החלפנו ספק תחזוקה ושיפצנו באופן יסודי, בהשקעה של מיליוני דולרים, 2 מטוסי ATR ושני מטוסי איירבוס.

• קלטנו מערכת לניהול תשואת המכירות, הטמענו תהליכי קידום מכירות מוצרים נלווים והחלנו בתהליך שדרוג עמוק ויסודי של אתר המכירות שלנו.

• שדרגנו בהצלחה את מערכת ניהול תנועת המטוסים שלנו וניהול צוותי האוויר".

המטוס החדש של ישראייר. צילום: ישראייר

באשר לתכניות העתידיות כתב מנכ"ל ישראייר, "החלנו בהליכי בניית מועדון הלקוחות שלנו, אותו נשיק לקראת הקיץ. קידמנו את תהליכי השותפות בנדל"ן המלונאי באופן ישיר ובאמצעות החברות הבנות".

באשר ליעדי החברה המתוכננים כתב, "האביב הגיע ועימו שורה של יעדים חדשים שאנו מתכננים להשיק: בחריין, שארם א' שייח, סיציליה, מלטה וברלין. זאת הזדמנות נפלאה להודות לכל אחת ואחד מכם, על המסירות, הנחישות והדבקות במטרה בשנתיים האחרונות. הותרתם אבק לקורונה".

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

השאירו תגובה לפוסט

13 תגובות

    1. חסרה תמונה של הסגנית החדשה שלו שרק מחייכת ולא עושה כלום

  1. ועדיין לא פתחתם את השירות לסוכנים – ישראייר כמעט היחידה שעדדדין ניתן לתקשר במיילים בלבד

  2. ישראייר עדיין לא הפנים מהו שרות לקוחות,לא עונים לטלפון מאז תחילת הקורונה,לא עונים לתלונות,דוחים/מבטלים טיסות בלי לפצות את הנוסעים,אבל רוצים לפתוח מועדון לקוחות.קודם תנו שרות אלמנטרי

    1. מבטלים טיסות .משנים חבילות נופש ואין אם מי לדבר בושה זה גזל עבודה בעייניים

  3. ישראייר לא עונים לטלפונים מתחילת בקורונה.
    שלחתי מספר פעמים תלונה על טיסה והם ברוב חוצפתם לא מגיבים כלל.
    פשוט שמים פס על הלקוחות.
    אני מתכוון להעניש אותם ולהחרים אותם ולטוס רק עם חברות אחרות.
    כמובן שאשתף אלפי לקוחות רק כך אולי ישפרו את דרכם להשיג כולנו שירות טוב יותר

  4. יפה שהגברתם פעילות אך שירות הלקוחות שלכם למעשה לא מתפקד . גם פניות באי מייל לא נענות . מילא שאבדתם מזוודה בטיסה ישירה אתם כבר שבועיים לא מתיחסים לפניות רשמיות . מקוה שעל בטיחות תקפידו יותר משירות הלקוחות .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.