מנכ”ל ישרוטל: “בצורה כזו אי אפשר להפעיל מלונות”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מלונאים יוצאים נגד החלטת המדינה להגביל את מס' הסועדים בחדרי אוכל במלונות ל-20 בלבד. מנכ"ל ישרוטל: "אי אפשר להחזיר 4,000 עובדים מחל"ת ולשלוח אותם שוב לחל"ת. זה על גבול הלא אנושי"
ליאור רביב, מנכ
ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, צילום: ספיר פרץ זילברמן

בעקבות החלטת הממשלה מאתמול להחמיר את ההגבלות במסגרת המלחמה בנגיף הקורונה, מלונאים, שיצאו נגד ההחלטה, קיימו אמש עד שעת לילה מאוחרת שיחות עם משרדי התיירות והבריאות. הממשלה מבקשת להגביל את מספר הסועדים בחדרי האוכל בבתי המלון ל-20 סועדים בלבד. הכנסת אישרה את ההגבלות החדשות על הציבור אך אלה הקשורות לבתי המלון ממתינות לצו של מנכ”ל משרד הבריאות.

המלונאים הציעו ליישם תו סגול מחמיר עם מרווחים גדולים יותר בין השולחנות והאורחים והקפדה גדולה יותר. מבחינתם, 20 סועדים בחדר אוכל פירושו סגירת בתי המלון. ליאור רביב, מנכ”ל רשת מלונות ישרוטל, נזעק: “ברור לכולם שבצורה כזו אי אפשר להפעיל מלונות, פירושה ארוחת בוקר ב-07:00 ולסיים להגיש אותה בשש בערב. רואים את אחוזי התחלואה במלונות שחלקם הגדול כלל לא קרה במלונות עצמם. בצורה כזו אי אפשר לנהל משבר. כולם מבינים שאי אפשר בצורה כזו להפעיל בתי מלון גדולים, גם משרד האוצר וגם משרד הבריאות. זו מגבלה בלי כל היגיון”.

עוד אומר רביב, “רק החזרתי 4,000 עובדים מחל”ת ולשלוח אותם שוב לחל”ת, זה על גבול הלא אנושי. כיש לנו ביקושים גבוהים, נגיד שוב לעובדים ללכת הביתה? אנשים שעובדים עשרות שנים ורצו רק לחזור לעבוד. ומה יהיה עם הציוד שקנינו לפתיחה המחודשת? לקמפיינים? מי יחזיר את המיליונים שהשקענו? אנחנו לא רוצים בכלל לדבר על רווחיות אלא לשמור על אותם עובדים יקרים, שרק המחשבה שנצטרך שוב לשלוח אותם הביתה גורמת לי לא להרגיש טוב”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

12 מחשבות על “מנכ”ל ישרוטל: “בצורה כזו אי אפשר להפעיל מלונות””

  1. סוכן ותיק

    ליאור אתה אדם טוב ויקר
    סגר שני יחסל את הסיכוי להתאושש

  2. תמר נגר

    אנו מתארחים עכשיו ביערות הכרמל (פעם ראשונה )
    במלון מקפידים מאוד על הגינה, בכל מקום יש אדם שיועד לבדוק את כל הכללים המחמרים מרחק,כפפות ,כיסוי לפה ,מערים לכל אחד במידית במיד ושכח את אחד בכללים
    ,במתחם הבריכה המקורה שהינו מתחם ענקי לא יוצר מ10 אנשים ,כאשר בבריכה 3 אנשים שוחים בממוצע כל פעם.
    במעלית 2 אנשים.
    גיל לחיטוי בכל מקום.כולל בקבוק אישי בחדר ניתן כל יום.
    באמת צריך להבדיל בין מקומות שמקפידים מאוד על הכללים ומקומות שהכל פרוץ.

  3. דקסטר

    קודם כל ,תתחיל לשלם לאנשים כמו צריך ,לא 30₪ ,לפחות 45₪, עושים עבודה קשה מאוד ,עם ארבה שעות נוספות ,ככה מקבלים קצת משכורת,לא רוצים נוספות ,רוצים משכורת מקובל!!!!!אתם עושים מיליונים ו בוכים ,בושה ,מגיע לחם שהמלון יהיה ריק ,בושה למדינת ישראל.

  4. נכון והכל

    אבל בחייכם תקפידו!!!מלונות הנופש מלאים! צריך לבטל בופה!להגיש לחדרים ככל הניתן! להגיש לשולחנות בלבד! זה לא קורה! לא במלך שלמה,לאבספורט ולא בלגונה שביקרתי בהם השבוע!

  5. משה צפוני

    מתארח בישראל ים המלח. נראה שהאורחים והצוות שומרים על כללי מסכה/חיטוי/מרחק. – בחדר אוכל אפשר וצריך להגדיל מרווחים ל4-3 מטר. אבל בבריכה החיצונית הצפיפות גדולה. ואי אפשר להקפיד – – אין ברירה, צריך לסגור. הספר סגור ולא פועל למרות ש בהזמנה הודיעו שהוא פועל, פרט לג’קוזי. יש מקום לפצות את האורחים, ולהחזיר מחירים.

    1. הנהלה ועובדי מלונות מקפידים על שמירת קו של התו הסגול ומתאמצים לתת שירות מכל הלב בכל מקום בשטח המלון בתנאי המסגרת לא פשוטים. האחראיות היא גם של אורחים על עטיית מסיכות, שפה צוות מנסה מצורה נעימה ״להזכיר״.
      לצערינו כל שנייה יוצאת איזה החלטה לא שקולה מטעם הממשלה שמגבילה את 2 הצדדים. האם זה הנהלת הרשת? האם זה הנהלת המלון? לא!!! לכן, הגיוני לפנות לממשלה על מנת לקבל פיצוי על טרטור וחוסר התנהלות יעילה.
      כל המלונות מתראים על כך!!! איפה השתתפות של העם, של אורחים שרוצה את החופשה בתנאים סבירים???
      ולא רק במלונות!!!
      הכל, גם המלונות, גם משק כללי, גם כלכלה של אנשים הפשוטים – בידיים של ממשלה שלנו שחייבת לדאוג לא רק לעצמם, אלה לכולם!

  6. מיה גולדברג

    אני מתארחת הרויאל ביץ אילת מקפידים מאוד מסכות הגיינה שמירת מרחק ושעות פתיחת חדרי אוכל חייבים להמשיך ולילמוד לחיות על הנגיף רקכחה ננצח לא לחזור אחורה אסור

  7. התארחתי במלון יערות הכרמל
    מאוד מקפידים שם על מרחק והגיינה.
    רק משהו אחד לא מצא חן בעיני שהמלצרים שהגישו בחדר אוכל ניגשים לאורחים לשולחן בלי מסיכה.
    חובה לשנות את זה!

  8. לאה דביר

    ישרוטל מקום ראשון במלונות ,הן מבחינת הנקיון ושמירה על האורחים .בתקופת הקורונה.התארחתי ברויאל ביץ אילת ,מקפידים מאד על היגיינה,שמירת מרחק בחדר האוכל .בעיני הרשת הזאת היא מקום ראשון בארץ ובעולם ואני משתדלת להזמין רק דרכה

  9. תוציאו את הסודנים / ירדנים וכל המסתננים למיניהם גם מהעיר ותנקו אותה מזרים ..הקורונה בבתי מלון באילת הם הביאו אותה וחבל… תשלמו יותר תנו הטבות גם לילדי העובדים תנו להם להגיע לאכול בחדר אוכל עובדים שיקל על ההורים בפרנסה ובעבודה הקשה ..אם אתם לא משלמים יותר תנו הטבות ותקבלו תמורה.. אל תסמכו על זרים..ניקיון ניקיון ניקיון לא רק בזמן קומונה!!!

  10. מסכים עם המנכל ישרוטל עושה הכל אבל הכל על מנת לקיים את ההנחיות של משרד הבריאות.
    אני חבר ברשת ישרוטל 30 שנה
    ומתארח מס פנמים בשנה במלונות ישרוטל.
    שבוע שעבר התארחתי במלון ישרוטל כרמים גל בכל פינה שמרו על מרחק ואפילו חילקו מסיכות למי ששכח במקרה.
    אין על ישרוטל ליגה אחרת מעל כולם.
    מלון כרמים ברמה עולמית.
    שירות אוכל מרחבים אדיבות הכל הכל
    אין דברים כאלה אין.
    צודק המנכל ששומר על הכללים תנו לישרוטל להמשיך לארח הם עושים את זה נפלא ובזהירות.

  11. אתמול התארחנו במלון כרמים , הם באמת שומרים גם בחדר אוכל וגם בחוץ. המלונות לא הבעיה ולא צריך להגביל אותם בלי סוף

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • תא לחץ
  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.