אא

מנכ"ל ישרוטל: "ברגע שפותחים את נתב"ג צריך לפתוח את אילת"

ליאור רביב תוקף: "הליכוד מקבל באילת באופן מסורתי את מרב הקולות ועדיין זה לא משנה למקבלי ההחלטות. פשוט רחוק מהעין רחוק מהלב. דנים בממשלה עשרות/מאות שעות על הפגנות/בתי כנסת ולעיר במצב הכי קשה, לא הקדישו שעת דיון אחת"

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: דניאל בר ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: דניאל בר

על רקע הכוונה לפתוח מחדש את נתב"ג החל ב-14 באוקטובר בזמן שבתי המלון ממשיכים להיות סגורים, ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל, אומר לפספורטניוז, "ברגע שפותחים את נתב"ג, צריך לפתוח את אילת באותו מתווה. אין סיבה שלא יעשו זאת".

עוד לדברי רביב, "חוסר הוודאות בסגר הזה, הרבה יותר גדול מהסגר הראשון. משום מה יש תחושה שלא רואים את האור בקצה המנהרה. משום מה מדינת ישראל החליטה שענף התיירות לא נמצא בסדר עדיפות כלשהו".

עוד אומר מנכ"ל ישרוטל, "אני מאוד חושש כשהמשק יתחיל להיפתח, אנחנו נעמוד בין האחרונים בתור. על זה אנחנו צריכים כבר היום להתחיל להילחם. המלחמה צריכה להתחיל ברגע זה עם דגש מאוד רציני על מה שקורה באילת". עוד לדברי רביב, "אני מבין מהעובדים ומהמנהלים שלנו באילת ומהנהלת העירייה, שהעיר נמצאת פשוט בהתרסקות והמעסיק הכי גדול הפכו להיות מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר ושר הרווחה, איציק שמולי. אם המצב יישאר ללא שינוי, תתחיל להיות הגירה שלילית מהעיר למצוא עבודה במרכז הארץ. זה יפגע אנושות במרקם החברתי באילת".

רביב קורא למקבלי ההחלטות, "למצוא פתרון לאילת. דנים בממשלה עשרות/מאות שעות על הפגנות/בתי כנסת ולעיר במצב הכי קשה, לא הקדישו שעת דיון אחת. הליכוד מקבל באילת באופן מסורתי את מרב הקולות ועדיין זה לא משנה שום דבר למקבלי ההחלטות. פשוט רחוק מהעין רחוק מהלב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: