אא

מנכ"ל ישרוטל: "האילתים יושבים בשקט אבל אין באמת סיוע ממשלתי"

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל זועם: "מעבירים אותנו ויה דולורוזה באילת. יש ביקוש חזק לאילת אבל אין לנו עובדים. נראה שאת אף אחד זה לא מעניין מה קורה"

ישרוטל אילת. צילום 123rf ישרוטל אילת. צילום 123rf
עוד ועוד מנכ"לי בתי מלון באילת זועמים על העיכוב בהכנסת עובדים ירדנים לעבודות ניקיון במלונות בעיר הסובלת משיעורי אבטלה גבוהים ויחד עם זאת תושביה המובטלים לא ששים לעבוד בניקיון בתי מלון. בדומה למנכ"ל רשת מלונות אסטרל, גם מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, ליאור רביב, מביע שוב ושוב את זעמו: "האילתים יושבים בשקט אבל אין באמת סיוע ממשלתי. יש ביקוש חזק לאילת אבל אין לנו עובדים". רביב, מוותיקי הענף, אומר עוד, "פוגעים באילת, במרקם שלה, במצב הדמוגרפי שלה. היו לנו במשך שנים רבות עובדים ירדנים שהיו מגיעים בבוקר ולאחר סיום העבודה שבים לביתם. כולם היו מרוצים מהמצב. אבל את המדינה זה לא מעניין, המצב רע מאוד. מעבירים אותנו ממש ויה דולורוזה. אנחנו צריכים כעת לשלם היטל על עובדים זרים במקום להקל עלינו. בגלל הקורונה יש לנו רק עלייה בהוצאות: יש יותר קב"טים, יותר עובדי ניקיונות, יותר עובדים במטבח". רביב מתייחס בדבריו גם לשדה התעופה רמון, "לא יכול להיות שהשקיעו בשדה התעופה 3.5 מיליארד שקל ואין טיסות לאילת מלבד 3 טיסות יומיות של ישראייר. לא כולם אוהבים לנסוע ברכב לאילת. יש פה פספוס גדול מאוד. הייתה הזדמנות לפתח את אילת. היו צריכים שכל שעה תהיה טיסה לאילת, שאנשים יטוסו עם מסיכות. אבל נראה שאת אף אחד זה לא בדיוק מעניין מה קורה פה".
שדה התעופה רמוןשדה התעופה רמון
"היו צריכים שכל שעה תהיה טיסה לאילת, שאנשים יטוסו עם מסיכות אבל נראה שאת אף אחד זה לא מעניין". שדה התעופה רמון. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביברשת מלונות ישרוטלאילת

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: