אא

מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל: "הופכים מצימר למלון"

חדרי האוכל יפתחו ביום א' הקרוב והמלונאים מרוצים. מנכ"ל ישרוטל: "עד כה עסקנו באריזת ארוחות וצימרים, מיום א' נחזור לנהל בתי מלון". מנכ"לית פתאל: "משעות הבוקר הישראלים מסתערים על מרכז ההזמנות שלנו". נשיא התאחדות המלונות: "שמחים שהממשלה התייחסה להכנות שלנו ברצינות"

מלון מצפה הימים. צילום: לינוי ודרור סטיילינג מלון מצפה הימים. צילום: לינוי ודרור סטיילינג
שביעות רצון גדולה בקרב המלונאים עקב החלטת הממשלה אמש (שני) לאשר פתיחה של חדרי האוכל והשטחים הציבוריים בבתי המלון החל מיום ראשון הקרוב. אתמול (ב'), טרם ההחלטה, המלונאים, שחששו כי משרד הבריאות לא יאפשר את הפתיחה כאמור, הפעילו לחץ על הממשלה שבסופו של דבר אישרה כאמור את המתווה. "התייחסנו להחלטות הממשלה ברצינות ושמחים שהממשלה התייחסה להכנות שלנו לפתיחה גם ברצינות", אומר לפספורטניוז נשיא התאחדות המלונות, אמיר חייק. "אני מאחל לכל המלונאים פתיחה מוצלחת שלא תגמר לעולם". עוד לדבריו, "ההתאחדות פונה כעת לטיפול במחסור החמור בעובדים בענף. "אנחנו ממשיכים ומטפלים במחסור האדיר שיש לנו בעובדים ובמשימות הבאות כדי לאפשר לענף לחזור לפסים של עבודה. אל לנו לשכוח שישנם ערים המבוססות על תיירים מחו"ל והמלונות בהם עדיין בבעיה".
שרת התיירות בוועידת התאחדות המלונות על המחסור בעובדיםשרת התיירות בוועידת התאחדות המלונות על המחסור בעובדים
אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות. צילום מסך מהוועידה השנתית של ההתאחדות ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, שעד יום א' הקרוב תהיה עם 20 בתי מלון פתוחים, אמר לפספורטניוז, "סוף סוף אנחנו הופכים מצימר לבית מלון. עד כה עסקנו באריזת ארוחות וצימרים, מיום ראשון נחזור לנהל בתי מלון ואני בטוח שעם ישראל יגיב לכך בצורה מדהימה". עוד לדברי רביב, "עכשיו, לאור העובדה שהביקושים יהיו מאוד גבוהים נצטרך להשקיע מאמץ אדיר בגיוס עובדים כי זו הבעיה העיקרית של הענף. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לתת שירות ברמה גבוהה. בשנה הקרובה הישראלים ינפשו בארץ ואנחנו חייבים להיות ערוכים לכך". באשר למחירי האירוח בבתי המלון שצפויים לזנק עקב הביקושים הגבוהים אומר רביב, "אני ממליץ להקדים ולהזמין כי כרגע יש מחירים מצוינים עם הנחות גדולות בכל בתי המלון בארץ. ככל שיזמינו יותר מאוחר יש סיכוי שהמחירים אכן יעלו בהתאם לביקושים".
מנכ"ל רשת מלונות ישרוטלמנכ"ל רשת מלונות ישרוטל
ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: דניאל בר מנכ"לית רשת פתאל, אביה מגן, מצטרפת אף היא למברכים. "הפעימה שאושרה ע"י הממשלה תאפשר החזרת אלפי עובדים", אמרה לפספורטניוז. לדברי מגן, "אנחנו שמחים שהפעימה השלישית שאושרה על ידי הממשלה, תצא לדרך מיום ראשון הקרוב ותאפשר החזרתם של אלפי עובדים למעגל העבודה ולמאות אלפי אורחים, לצאת ולהתארח בבתי המלון וליהנות מחופשה בטוחה וחוויה כוללת ומהנה״. עוד לדברי מנכ"לית פתאל, הישראלים מסתערים על מרכז ההזמנות של הרשת משעות הבוקר בעקבות הודעת הממשלה על פתיחת חדרי האוכל והשטחים הציבוריים מיום ראשון.
מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "אי וודאות עולה לנו מיליונים"מנכ"לית רשת מלונות פתאל: "אי וודאות עולה לנו מיליונים"
אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל. צילום: אור גפן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםישרוטלהתאחדות בתי המלון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: