אא

מצאנו את הספא הכי מפנק במרכז – בואו להכיר מקרוב את ספא דיוויד אינטרקונטיננטל

שלוש מילים, ספא בדיוויד אינטרקונטיננטל. סביר להניח שאין אדם בארץ שלא שמע את השם הזה ורוב הסיכויים שהתגובה שקיבלתם מיד אחר כך היא: "מדהים", "וואו, חייב לחזור לשם" – ככה זה כשאנחנו מדברים על אחד המלונות המפוארים ביותר בעיר הגדולה, עם ספא מרהיב שהוא ממש היהלום של המלון. החלטנו ללכת לבדוק בעצמנו את המקום ולראות על מה כל המהומה, חזרנו אליכם עם סקירה מלאה, אז תמשיכו לקרוא // תוכן פרסומי

צילום: freepik צילום: freepik

בואו להכיר מקרוב את ספא דיוויד אינטרקונטיננטל.

המרצפות בגוון פנינה ואריחי עץ מלא מדהימים שהקיפו אותנו ברגע שנכנסו לספא גרמו לנו להוריד כמה הילוכים ולשכוח לרגע מהרחובות הסואנים של תל אביב. הגענו לעמדת הקבלה (ולא יכולנו שלא להתפלא מהעיצוב הייחודי של החלל), את פנינו קיבלו זוג המעסים בחיוך רחב והציעו לנו לעשות סיור קצר במתחם. המקום כולל שמונה חדרי טיפולים, בריכה , סאונה יבשה/רטובה וחדר כושר חדש. אחרי התלבטות קצרה, החלטנו להתחיל את היום ואת הצ'אקרות שלנו במתקני הסאונה של המקום. המקום היה נקי ומרווח, לשמחתנו הגענו ביום חול אז גם לא היו יותר מדי אנשים. חדרי ההלבשה במקום לשם שינוי גדולים, זאת לאור ניסיון לא טוב עם מקומות אחרים. גם מתקן הסאונה לא קלסטרופובי, נעים ונהנו מזמן איכות וניקוי רעלים נפלא.

חווית השירות והעיסוי – חמישה כוכבים, או בקיצור...הרגשנו VIP

הריח המתוק של השמנים סימן את תחילתו של הטיפול הסוחף שלנו. החלטנו לבחור בחבילה זוגית עם טיפול "היופי הפנימי", השם קצת סיקרן אותנו, והמטפלים שלנו הסבירו לנו שהחבילה כוללת למעשה לא פחות מ-3 טיפולים מפנקים – עוצמת הרכות, טיפול יופי וניחוחות ארומטיים, הרעיון הוא להעניק את הפינוק המושלם לגוף, לנפש וליופי – בקיצור, לצאת ממש כמו חדשים. נסו לדמיין את עצמכם נכנסים לחדר אקסקלוסיבי ומרהיב, ברקע מתנגנת מוזיקה מרגיעה ושקטה, האורות העמומים ותערובת של שמנים צמחיים ופרחוניים מועסים בעורכם בתנועות עדינות וזהירות. ככה החוויה שלנו התחילה. הטיפול נמשך כ-90 דקות בו מעסים את הגוף ומנקים את הפנים היטב, לשמחתי המטפלים היו מדהימים וקשובים לאורך כל המסאז' ואנחנו באמת נהנו מכל שניה. המעסה שלנו סיפר שתנועות העיסוי של הטיפול הזה עוזרות לעורר את זרימת האנרגיה בגוף שלנו ולעודד ניקוז לימפטי – במילים אחרות ניקוי רעלים. הם השתמשו בתערובת ריחנית עם שמנים ארומטיים על הגוף שלנו. התנועות בעיסוי היו מדויקות, כל לחיצה, לישה וסיבוב ששחררו לנו את כל הסטרס והנוקשות בשרירים. הטיפול התמקד בכל הגוף, אבל כל פעם הוקדש זמן לחלק אחר. לצערנו הזמן עבר מהר מדי ונותר לנו לסכם שהיה פשוט מדהים, הרבה זמן שלא חוויתי טיפול שהוא גם מפנק וגם באמת מועיל, יצאנו משם בתחושה קלילה ושלווה – ומשם הלכנו כשיכורים ישר לבריכה.

הבריכה של ספא בדיוויד אינטרקונטיננטל – המקום המושלם לסיים חוויה עוצמתית

הבריכה משמשת שם גם כאזור רגיעה. המקום מאובזר במיטות שיזוף והתפאורה? זה לא סוד שהיא פשוט מדהימה– המתחם משקיף לנוף עם חולות זהובים וים כחול עמוק, כל זה בתוך החוויה האורבנית הייחודית שהמקום יוצר. כמו שאמרנו בהתחלה, אנחנו הגענו ביום חול, אז המקום היה עמוס בכלל. בחרנו לסגור את היום המיוחד הזה עם דרינק קטן מול השקיעה עוצרת נשימה.

לסיכום

בהתחלה חששנו קצת שנתאכזב, אבל עכשיו אין לנו ספק שאנחנו נחזור לכאן יותר מפעם אחת. אנחנו נותנים חמש כוכבים לספא של דיוויד אינטרקונטיננטל – הם עומדים מאחורי התדמית של פאר, שירותיות ופאן. אל תוותרו על החוויה הזו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיויד אינטרקונטיננטלתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: