אא

"משבר הקורונה חשף כי כל מערכת התשלומים של יאט"א נועדה לספק אשראי אדיר לחברות התעופה"

כך אומר מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת המשמש גם כסגן נשיא אופט"א. פתאל: "המגיפה הוכיחה שגמישות חשובה יותר מעמידות. המבנה הקשיח של ניהול מערכת היחסים של הארגון עם סוכני הנסיעות, הביא למשבר שעדיין אינו מתקרב לסיומו"

צילום: 123rf צילום: 123rf

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, המשמש גם  כסגן נשיא ארגון אופט"א UFTAA, השתתף במושב הפתיחה של הוועידה הבינלאומית השנתית של ארגון חברות התעופה יאט"א, ואמר דברים קשים על מערכת היחסים בין חברות התעופה לסוכני הנסיעות.

פתאל, המכהן כיו”ר הוועדה לענייני יאט”א וחברות התעופה באופט"א, משמש גם כחבר הנהלת “אופטא” – ארגון הגג העולמי של התאחדויות סוכני הנסיעות במזרח התיכון.

"המגיפה הוכיחה שגמישות חשובה יותר מעמידות. המבנה הקשיח של ניהול מערכת היחסים של הארגון עם סוכני הנסיעות, הביא למשבר שעדיין אינו מתקרב לסיומו. משבר הקורונה חשף כי כל מערכת  התשלומים של יאט"א והבטחת כספי הסוכנים, נועדה בפועל לספק אשראי אדיר לחברות התעופה ולא בהכרח רק להבטיח את כספי התשלומים".

פתאל הגיש בשם ארגון אופט"א, הצעה לפיה תעודכן מערכת לניהול בסביבה (0%) סיכונים, במסגרתה בכל רגע נתון שום צד לא יהיה חייב לשום צד  אחר כסף. חברות התעופה יקבלו  את הכספים סמוך מאוד למועד אספקת הטיסה, ויעבירו חובות לסוכנים מיד לאחר היווצרותם.

פתאל הוסיף: "חשוב לציין כי בישראל התאחדות סוכני הנסיעות היא זאת שמייצגת את סוכני הנסיעות בנושאי יאט"א".
יוסי פתאליוסי פתאל
יוסי פתאל. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםיאט"איוסי פתאלUFTAA

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: