אא

משלוח אווירי ראשון של קנאביס רפואי מישראל ללונדון

ממן מסופי מטען וניטול תפעלה משלוח יצוא אווירי ראשון של שמן קנאביס מישראל אל בתי החולים בלונדון. מנכ"ל ממן: "המשלוח יצא ליעדו תוך הקפדה על רמות גבוהות של איכות המוצר, אבטחתו ועמידה בלוח זמנים קשוח במיוחד"

קאנביס רפואי. צילום: 123rf|נציגי ממן ואיסיאל במסוף המטענים של ממן. צילום גיא לוי קאנביס רפואי. צילום: 123rf|נציגי ממן ואיסיאל במסוף המטענים של ממן. צילום גיא לוי
ממן מסופי מטען וניטול תפעלה משלוח יצוא אווירי ראשון של קנאביס רפואי מישראל ללונדון. המשלוח ראשון של שמני קאנביס רפואי שיוצרו ע"י חברת BOL פארמה הגיעה בבוקר יום שלישי (28.1), לחולים בבתי חולים ברחבי לונדון. מי שהיתה אמונה על אחסון ושינוע המטען החריג למטוס אל על היא חברת ממן, מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג. חברת ממן מלווה כבר שלוש שנים את האירוע הזה אל מול משרדי הממשלה השונים וביצע את כל ההכנות והתיאומים על מנת לעמוד בדרישות הרגולטוריות של המדינה והלקוחות בהקשר לאבטחת המוצר ושמירה על איכותו, לשרות הלוגיסטי ולשמירה על שרשרת הקירור.   נציגי ממן ואיסיאל במסוף המטענים של ממן. צילום גיא לוי   העובדים שהוכשרו לטפל במשלוחי הקנאביס עברו הדרכה פנימית מיוחדת על ידי מערך האבטחה של מסוף המטענים ואף בוצע שדרוג מקיף במערך האבטחה ההיקפי הכולל ניטור של מצלמות וציוד מעכב גלוי וסמוי לכל אורך השרשרת הלוגיסטית שעובר הקנאביס הרפואי מהגעתו למסוף המטענים ועד לעלייתו למטוס. המטען הנוכחי נקלט במחסן פארמה ייעודי לאחסון תרופות במסוף המטענים של ממ"ן. המטען נבנה על גבי פלט/קונטיינר תעופתי והועבר ממסוף המטענים למטוס על גבי דולי מבוקר טמפרטורה, השומר על המוצר בטמפ' מתאימה של 15-25 מעלות. מהדולי המשלוח הועמס למתקן ייעודי מבוקר טמפרטורה בבטן המטוס. לדברי אורון טאוסיג, מנכ"ל ממן מסופי מטען וניטול: "אין לי כל ספק כי עבודת ההכנה הקפדנית שביצענו בשלוש השנים האחרונות  הוכיחה את עצמה כיום, כשהמשלוח יצא ליעדו תוך הקפדה על רמות גבוהות של איכות המוצר, אבטחתו ועמידה בלוח זמנים קשוח במיוחד". עוד ציין טאוסינג: "אנו ערוכים כיום למשלוח של מאות ואפילו אלפי ק"ג של קנאביס רפוי במידה ונתבקש."  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאל עלממןקאנביס רפואי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: