אא

מתכננים לבקר בפריז? כך תרכשו כרטיסים למגדל אייפל

כל מי מבקר בפריז חייבת לבקר בשלב כזה או אחר במגדל אייפל. מדובר על אחד מהיעדים הכי מיוחדים שהעיר יכולה להציע, וכמעט מכל פינה בעיר תוכלו לראות אותו. אך רגע לפני שאתם עולים למטוס, האם אתם יודעים איך לרכוש אליו כרטיסים? // תוכן פרסומי

צילום: freepik צילום: freepik
יש כאלה שחושבים שהם פשוט יגיעו למגדל אייפל וירכשו את הכרטיס שמתאים להם. אך יש כל מיני טיפים שיכולים להיות שימושיים פי כמה. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לרכוש כרטיסים למגדל אייפל מבלי לשבור את הראש ומבלי לקחת סיכונים.

רצוי להזמין כרטיסים אונליין

בהקשר של הזמנת כרטיסים למגדל אייפל, רצוי מאוד לעשות זאת עוד טרם הטיול. כך לא תמצאו את עצמכם מחכים בתורים הארוכים שיש לרכישת כרטיסים במקום עצמו. הרכישה המקוונת היא יחסית נוחה, ויכולה לזכות אתכם במחירים משתלמים בהשוואה לרכישה פרונטלית. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי ובמועד הביקור. תוכלו להזמין בלחיצת כפתור כרטיסים לכל בני המשפחה דבר שיקל עליכם מאוד בטיול עצמו. רק שתגיעו למגדל אייפל תבינו עד כמה הצעד הזה היה חכם.

אפשר לרכוש כרטיסים במגדל אייפל?

ברוב המכריע של ימות השנה אפשר לרכוש כרטיסים למגדל אייפל במקום עצמו. אך הבעיה היא שהתורים הם תורים בלתי נגמרים, כאלה שיורידו לכם את החשק לבקר במגדל. יש כאלה שעמדו בתורים כמה שעות טובות, דבר שפגע בכל הטיול עצמו. מהסיבה הזאת אנו מציעים לשקול שוב את העניין הזה על מנת שלא תבזבזו יום שלם בהמתנה בתורים. נדגיש שוב כי הרכישה המקוונת היא רכישה נוחה ולא כזאת שאמורה לסבך אתכם.

כמה עולה לרכוש כרטיסים למגדל אייפל?

קיימים שני סוגים של כרטיסים לביקור במגדל אייפל. האפשרות הראשונה היא רכישה של כרטיס לקומה השנייה דרך המדרגות. העלות לכרטיס לקומה השנייה במדרגות הינה 10 יורו למבוגר (מגיל 24 ומעלה) ו-5 יורו לילד. האפשרות השנייה היא לרכוש כרטיסים לקומה השנייה באמצעות המעלית. העלות לכרטיס לקומה השנייה במעלית הינה 16 יורו למבוגר (מגיל 24 ומעלה) ו-8 יורו לילד. רוצים לקבל עוד אינפורמציה? היכנסו אל פייסטה אתר טיולים.

באיזה שעה צריך להגיע למגדל אייפל?

כל אחד מתכנן את הטיול שלו בצורה מעט שונה, ולכן הזמנים יכולים להיות מעט שונים. אך אם הטיול שלכם בפריז מעט גמיש, אנו מציעים לכם להגיע למגדל מוקדם ככל האפשר. ככל שתגיעו יותר מאוחר, כך יהיה עליכם להמתין בתורים ארוכים יותר. העלייה למגדל היא בקבוצות, ולכן כל קבוצה עולה בתורה עד לקומה השנייה, ולאחר מכן היא גם יורדת. המשמעות היא שאם תגיעו מאוחר תמצאו את עצמכם במצב שבו תצטרכו להמתין לא מעט. רוב האנשים מגיעים בשעה 9 על מנת לא לעמוד בתורים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פריזתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: