אא

מתלהטת התחרות בין וירג'ין ובריטיש איירוויס על השוק הישראלי

נוסעים של חברת וירג'ין, שתחל לפעול בארץ ב-26 בספטמבר, יוכלו ליהנות מהמטוס החדיש בעולם, איירבוס 350-1000 בחלק מטיסות ההמשך מלונדון לניו יורק. כזכור, בריטיש איירווייס הודיעה כי תכניס את אותו מטוס לפעילות בקו לישראל בתחילת דצמבר לאחר הודעת וירג'ין כי תטוס לישראל

צילום: 123rf צילום: 123rf
  התחרות בין חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק לבין בריטיש איירווייס על הקהל הישראלי מתלהטת: וירג'ין אטלנטיק שכבר הודיעה כי תפעיל החל ב-26 בספטמבר 2019, טיסה יומית בקו שבין נמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה הית'רו שליד לונדון, תפעיל בחלק קווי ההמשך של החברה מלונדון לניו יורק, את המטוס החדיש ביותר בצי שלה, האיירבוס 350-1000. בכך מקדימה וירג'ין אטלנטיק את המתחרה בריטיש איירווייס, המפעילה מידי יום שלוש טיסות בקו שבין תל אביב ללונדון,  אשר הודיעה, לאחר הודעת וירג'ין על תחילת הטיסות לישראל, כי החל מה-1 בדצמבר תפעיל בקו הטיסות בין לונדון לישראל את מטוס האיירבוס 350-1000 החדיש. כאמור, נוסעים שיטוסו עם חברת וירג'ין מנתב"ג יוכלו לטוס ללונדון במטוסי האיירבוס 330, ולהמשיך בחלק מטיסות ההמשך במטוסי האיירבוס 350 החדישים שלה לניו יורק. וירג'ין מציעה לנוסעים היוצאים מנתב"ג להמשיך בטיסת המשך (קונקשיין) ליעדים רבים בארה"ב ובהם מיאמי, שיקגו, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ועוד עשרות יעדים נוספים. בעת ההכרזה על הפעלת קו הטיסות החדש מישראל ללונדון, הצהיר המנכ"ל הישראלי של וירג'ין, שי וייס, כי החברה הבריטית, תציע לקהל הישראלי, ובמיוחד לאנשי העסקים, חוויה מתקדמת ביותר בטיסות ובמיוחד ליעדים בצפון אמריקה. וירג'ין אטלנטיק מפעילה בטיסותיה שלוש מחלקות: מחלקת התיירים, מחלקת התיירים המשופרת ומחלקת עסקים. בריטיש איירווייס המתחרה, מפעילה כיום בחלק ממטוסיה לישראל ארבע מחלקות: מחלקת תיירים, מחלקת תיירים פלוס, מחלקת העסקים המחלקה הראשונה היוקרתית. אלא שעם כניסתו של מטוס האיירבוס 350-1000 החדש לקו שבין תל אביב ללונדון תציע בריטיש איירוייס שלוש מחלקות, ותבטל את המחלקה הראשונה, זאת בשל העובדה כי מושבי מחלקת העסקים במטוסי האיירבוס 350-1000 הם תאים אישיים, עם מושבים ההופכים למיטה שטוחה ודלת סגירה של כל תא אישי.  
וירג'ין אטלנטיקוירג'ין אטלנטיק
וירג'ין אטלנטיק. צילום 123rf   נוסעי וירג'ין אטלנטיק, הטסים במחלקת העסקים מתל אביב ללונדון וממשיכים לאחד מיעדיה בצפון אמריקה, יכולים להטיס ללא תשלום נוסף שלוש מזוודות בבטן המטוס, בריטיש איירווייס מציעה לכל נוסע שתי מזוודות חינם, ורק נוסעים המתמידים החברים במועדון הנוסע המתמיד שלה, יכולים לשלוח שלוש מזוודות. Nick Bettels. צילום: 123rf ויח"צ וירג'ין אטלנטיק הנערכת בימים אלה לקראת תחילת הטיסות שלה מישראל, מינתה כבר את ניק בטלס, Nick Bettles, לתפקיד המנהל המסחרי בארץ, ולפספורטניוז נודע, בין השאר, כי החברה תתמקד בפעילות בקרב סוכני הנסיעות בארץ, לצד פנייה ישירה לנוסעים עסקיים.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיקבריטיש איירווייס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: