אא

נא להתנהג בהתאם: המדריך המלא לתייר הספורט

לכל מי שטס לראות משחק בחו"ל לא יזיק להתעכב על כמה דברים שיהפכו את החוויה שלו לנעימה הרבה יותר. בין אם מדובר בהכנה מדוקדקת לפני הטיול או סתם השוואת מחירים מול ספקים אחרים, הרי שכך תוכלו לחסוך כסף ולהימנע מצרות

| |
עונת הספורט החדשה כבר עומדת בפתח. אחרי פגרה שכללה בתווך את משחקי היורו והאולימפיאדה, אפשר להתחיל ולהתכונן לקראת עונה נוספת של כדורגל אירופאי משובח, כמו שאנחנו כל כך אוהבים. מגמת יציאות הישראלים למשחקי הכדורגל השונים ברחבי היבשת צוברת תאוצה, זוהי כבר עובדה בשטח, לצד שבירת שיאים חדשים של ישראלים מדי שנה המעוניינים לצפות מקרוב במסי, רונאלדו, זלאטן ויתר הכוכבים. אולם האטרקציה התיירותית המדהימה הזו עשויה בקונסטלציה מסוימת להפוך גם לסיוט, כזה שתרצו לשכוח במהרה. מבולבלים? הקדישו כמה דקות לקריאה. אנחנו מבטיחים, השורות הבאות עשויות לחסוך לכם לא מעט כסף.   היזהרו מזיופים שמענו בעבר לא מעט סיפורים על ישראלים שהוציאו הרבה כסף כדי לטוס לצפות במשחק כדורגל לו חיכו זמן רב, אך כאשר הגיעו לשטח האצטדיון עברו מפח נפש כשהבינו שנפלו קורבן לנוכלים. כאשר התסריט הזה קורה, ואגב קרה כבר הרבה פעמים, אין כל כך מה לעשות. במקרה כזה הלחץ הופך לשחקן הראשי. אתם נמצאים דקות ספורות לפני המשחק האטרקטיבי שכל כך חיכיתם לו ונמצאים בדילמה – האם לחזור הביתה עם הילד מבלי שראיתם כלום ועם אכזבה גדולה וכעס על כל העולם, או פשוט לשלם אקסטרה כסף. הרי בכל זאת, אתם כבר כאן. לכן, כאשר אתם כבר מחליטים לטוס לראות משחק במסגרת הלה ליגה, פרמייר ליג, ליגת האלופות או כל ליגה בכירה אחרת, עשו לעצמכם טובה ותדאגו לרכוש את הכרטיסים אצל ספק מורשה, כזה שידוע כמישהו שיש לו מוניטין מוכר ומוכר את הכרטיסים לליגות הללו ולקבוצות ספציפיות מזה תקופה. והכי חשוב, אחרי ששילמתם אלפי יורו בעד הכרטיסים, אל תסכימו לעולם לסיטואציה בה תיפגשו עם אדם שיחלק לכם את הכרטיס בסמוך לאצטדיון. זהו מתכון לצרות ולאוהדים רבים שנפלו קורבן לקבלת כרטיסים מזויפים, מנויים שלא היו קיימים או כרטיסים שאין אפשרות לעשות בהם שימוש מסיבה כזו או אחרת.   לכן אם אין לכם את הכרטיס ביד מבעוד מועד לפני ההמראה מהארץ, יש לבדוק היטב ממי ומאיפה אתם מקבלים את הכרטיס וכמובן את האמינות של החברה ממנה רכשתם אותו. "אנו ממליצים לא לרכוש כרטיסים לאירועי ספורט בכל מיני אתרים לא ידועים ברשת", מציין עודד חודורוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת "צבר ספורט" המתמחה בחבילות ספורט כולל הטסת מועדונים למחנות אימונים ומשחקים רשמיים, שמוסיף: "לא חסרים לצערנו מקרים של כרטיסים מזויפים או אתרי עוקץ, כך שכדאי להישמר כמה שיותר". שי עבדה, מנהל יעדי ספורט באשת טורס: "הדבר הכי חשוב ללקוחות הוא אמינות, שקיפות וגמישות בחבילת הספורט, בין אם מדובר באמינות הכרטיסים ובין אם מדובר במיקום הישיבה של הכרטיסים באצטדיון.

במקרים רבים, לקוחות רוכשים חבילת ספורט לרגל אירוע מיוחד: בר מצווה / מסיבת רווקים / יום נישואים ועוד. את כל מרכיבי החבילה הלקוח יכול לבדוק עצמאית: טיסה, מלון ואירוח, אך לא את נושא הכרטיס, כך שיש כאן סיכון.  

באתרים זרים לרוב אין עם מי לדבר, ובמידה וישנם בעיות המרכיב המרכזי בחופשה – משחק הכדורגל – עלול להשתבש. לכן אנחנו תמיד מקפידים על כרטיסים רשמיים לכל המשחקים.

דבר נוסף שראינו שחשוב ללקוחות הוא גמישות ושקיפות בתהליך ההזמנה, ולאחרונה השקנו את אתר אשת Sport - אתר חדש וייעודי לחבילות ספורט. באתר אנחנו מאפשרים לראשונה בישראל לבצע שדרוג אונליין במעמד ההזמנה ללא צורך בשיחה למוקד הטלפוני".  

7975850 - close up of a football ball on a full stadium7975850 - close up of a football ball on a full stadium
היערכו מראש כיום לכל אצטדיון יש מפה מסודרת של כל האתרים והמקומות המרכזיים הכלולים בו, כולל טבעות הישיבה, מזנוני האוכל, עמדות החניה ותאי השירותים. לכן אל תתעצלו ומראש תבדקו איפה יוצא בדיוק המושב אותו הציעו לכם. כניסה לאתר האצטדיון בהקשר זה עשויה למנוע מכם אכזבה גדולה. יחד עם זאת, כדאי לבדוק עוד בטרם הזמנתם את הכרטיסים או חבילת הנופש, מהו המיקום המדויק של המלון שלכם ביחס לאצטדיון. הרציונל כאן נועד למנוע מצב שבו תמצאו את עצמכם נוסעים מרחק גדול מאוד, במיוחד בלילה לאחר שהמשחק הסתיים. לכן, בפעולה פשוטה תוכלו למצוא את המרחק בין המלון שהזמנתם או הציע לכם סוכן הנסיעות לבין מיקום האצטדיון. המלצה נוספת מתייחסת ללוחות הזמנים. נניח החלטתם לטוס לראות משחק של ברצלונה. שווה לבדוק האם באותו שבוע בו תטוסו יתקיימו משחקים נוספים בעיר, כמו למשל שילוב של משחק ליגה עם משחק בליגת האלופות, כך שתוכלו ליהנות כפליים מקבוצתכם וממשחק נוסף של השחקנים האהובים עליכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פס-ספורט

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: