אא

אתר גוליבר: עלייה של 80% בהזמנת נופש בארץ ביום העצמאות לעומת 2019

סוף שבוע ארוך (חמשוש) לצד הגבלות וביטול חלק מבמות יום העצמאות ברשויות והפרוצדורה המעיקה בדרך לחו"ל, הביאו ישראלים רבים לבחור בחופשה כחול לבן. מנכ"ל קבוצת גוליבר: "הישראלים חוזרים לעשות חיים". כמה עולה חופשה באילת ובים המלח בהם נותרו חדרים בודדים?

מטס חיל האוויר ביום העצמאות. צילום: נטע גפני מטס חיל האוויר ביום העצמאות. צילום: נטע גפני
יום העצמאות 2021 בסימן עלייה דרמטית בהזמנות לנופש בישראל. על פי נתוני אתר גוליבר, נרשמה עלייה של 80% בהזמנות למלונות ביום העצמאות בארץ לעומת יום העצמאות 2019 וכי נותרו מספר חדרים בודדים במלונות באילת וים המלח. ביקושים גבוהים קיימים גם באתרי הנופש בצפון. הביקושים הגבוהים נובעים הן בשל העובדה שיום העצמאות חל ביום חמישי ומאפשר סוף שבוע ארוך והן בשל העובדה שנופש בחו"ל עדיין לא חזר למה שהיה קודם הקורונה וגם בגלל המגבלות החלות על התקהלויות במסיבות והבמות של יום העצמאות. "הישראלים חוזרים לעשות חיים. יום העצמאות שיוצא השנה ביום חמישי מאפשר סוף שבוע ארוך ואטרקטיבי במיוחד לנופש", אומר זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר. עוד לדבריו, "מספר החדרים שנותרו ביעדים המובילים בודדים ומומלץ להזמין את הנופש כבר עכשיו כי ככל הנראה המחירים צפויים לעלות. אנו רואים שהיעדים המבוקשים לנופש בארץ עם אילת, ים המלח וכן נופש כפרי בצפון כולל צימרים ואירוח קיבוצי". והמחירים ל-3 לילות בין התאריכים 14-17/4? על פי אתר גוליבר: אילת 3,440 שקל לזוג במלון אסטרל מאריס על בסיס לינה וארוחת בוקר. 3,892 שקל לזוג במלון קראון פלזה על בסיס לינה וארוחת בוקר. 4,442 שקל לזוג במלון יו מג'ק פאלאס פתאל על בסיס BB. 5,100 שקל לזוג במלון ישרוטל לגונה על בסיס הכל כלול. 6,608 שקל לזוג במלון יו קורל ביץ' קלאב פתאל על בסיס הכל כלול. 2,494 שקל לזוג בכפר הנופש אלמוג על בסיס לינה וארוחת בוקר. ים המלח 3,995 שקל לזוג במלון לאונרדו פלאזה פתאל על בסיס לינה וארוחת בוקר. 4,185 שקל לזוג במלון קראון פלזה ים המלח על בסיס לינה וארוחת בוקר. 5,826 שקל לזוג במלון ישרוטל ים המלח על בסיס לינה וארוחת בוקר.

עלייה בחיפושים גם לנופש בחו"ל

עוד עולה מנתוני אתר גוליבר כי מתחילת חודש אפריל קיימת עלייה של 150% בחיפוש טיסות לחו"ל לעומת חודש מאסץ. היעדים המבוקשים הם: בטומי, דובאי וסיישל. מדינות בהן אין חובת בידוד הופכות לפופולריות ומבוקשות מאוד. מחירים לדוגמה לטיסות לחו"ל: בטומי, גיאורגיה: 470 דולר עם ישראייר בין התאריכים 14-18/4. איי סיישל: 556 דולר עם אל על בין התאריכים 15-21/4. מוסקבה: 475 דולר עם אל על בין התאריכים 15-26/4. ניו יורק: 617 דולר עם אל על בין התאריכים 15-22/4. דובאי: 345 דולר עם ארקיע בין התאריכים 14-18/4.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםגוליבריום העצמאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: