אא

נמרוד בורוביץ': "אני נפרד בעצב, בגאווה ובראש מורם מחברת אל על האהובה"

בנה של בעלת השליטה לשעבר נפרד מעובדי אל על ב-3 מכתבים לעובדי סאן דור, תמ"מ והחטיבה האסטרטגית. "אומנם צובט הלב כי לא הספקנו ליהנות עדיין מכל הפירות של פעילותנו עקב המשבר העצום שפגע בנו, אך אני מלא גאווה. אוהב אתכם מאוד"

נמרוד בורוביץ. צילום: סיון פרג' נמרוד בורוביץ. צילום: סיון פרג'

נמרוד בורוביץ', בנה של בעלת השליטה לשעבר באל על, תמי מוזס-בורוביץ', נפרד אתמול (חמישי) מחברת אל על כפי שפורסם בפספורטניוז. כזכור, גם יוסי ברזני סמנכ"ל תחזוקה והנדסה בחברה, ביקש לסיים את תפקידו.

בורוביץ', שעזיבתו הייתה צפויה על רקע חילופי הבעלות בחברה, כתב 3 מכתבי פרידה שונים לעובדי אל על: לעובדי חטיבת האסטרטגיה, לעובדי סאן דור ולעובדי תמ"מ.

לעובדי חטיבת האסטרטגיה בראשה עמד כתב, "היום אני נפרד בעצב רב אך בגאווה ובראש מורם מחברת אל על האהובה. אבל מכם, לא אפרד לעולם! זכיתי לעבוד עם כולכם עם האנשים הכי טובים שיש, אישית ומקצועית. אני אנצור לעד את החוויות המשותפות ואת ההישגים יוצאי הדופן אליהם הגענו כצוות קבוצתי, בין היתר בהתוויית אסטרטגיית החברה, בעסקת ההצטיידות המורכבת של מטוסי החברה וניהול צי המטוסים של החברה, תכנית ההתייעלות, חדשנות ואינטרנט במטוסי החברה, הקמת חברת קוקפיט, פיתוח עסקי ועוד".

עוד כתב בורוביץ', "אומנם צובט הלב כי לא הספקנו ליהנות עדיין מכל הפירות של פעילותנו עקב המשבר העצום שפגע בנו,  אך אני מלא גאווה על היותנו כחטיבה הקטנה ביותר באל על, אך עם הצוות הכי טוב, מסור ומקצועי שהן אני והן חברת אל על יכולנו לבקש. אני אוהב אתכם מאוד".

בורוביץ', ששימש גם כיו"ר  סאן דור, כתב  לעובדי סאן דור, "זכיתי בשנתיים האחרונות  להכיר אנשים מוכשרים, מקצועיים, טובי לב ותאווי הצלחות. סאן דור כחברה 'הקטנה' של אל על, פרצה דרך בשנים  האחרונות והפכה להיות חברה 'גדולה' עם לב ונשמה וזאת עם אין ספור יזמיות ופתיחת נתיבים חדשים, כמו גם פיתוח משמעותי של יחסי  השותפות עם סיטונאי וסוכני התיירות ועם כלל לקוחותיה". עוד מציין בורוביץ', "אני מבקש להודות למנכ"ל החברה המסור, יאיר ברבי, לצוות ההנהלה ולכל  עובדי ועובדות סאן דור על האכפתיות, היצירתיות, ההקרבה האינסופית, והדאגה לעתידה של  סאן דור".

לעובדי תמ"מ, שגם בה כיהן כיו"ר, כתב בין השאר בורוביץ', "זכיתי להכיר את עובדי החברה הנאמנים מאוד לה המורכבים מפסיפס של החברה הישראלית. שילוב שוויוני  מכלל העדות, הגילאים, עובדים עם מוגבלויות ללא הבדל מגדרי שנתנו את כל כולם למען הצלחת החברה. הנהלת החברה, בראשותו של אמיר שוצמן ויתר חברי ההנהלה והעובדים, עשו לילות כימים, גם בתקופה האחרונה  בה נקלענו למשבר הקורונה, למציאת פתרונות עסקיים תוך הפעלת יצירתיות רבה על מנת לשמור על איתנותה ויציבותה של החברה תוך דאגה להמשך פעילותה, וזאת תחת תנאים כמעט בלתי  אפשריים".

עוד כותב בורוביץ' לעובדי תמ"מ, "אני משוכנע ומאמין כי תמ"מ תתגבר על המשבר ואף תתפתח ותצמח בעתיד ותצא מן המשבר הזה מחוזקת, ותמשיך להיות חברת ה'קייטרינג התעופתי הכשר' מהמובילות  שיש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: