אא

נסעתם לחו"ל בלי ביטוח? 10 צרות שלא חשבתם עליהן מראש

10 מקרים שביטוח נסיעות לחול מכסה וחוסך לכם עוגמת נפש, כסף ומאפשר טיול בו אתם מכוסים מבחינת בריאותית אם נפצעתם, החמרת מצב בריאותי, דחית טיסות ואף הדבקות מקורונה ביטוח נסיעות לחול מאפשר לכם חופשה נעימה // תוכן פרסומי

צילום: PIXABAY צילום: PIXABAY
החלטתם לנסוע לחו"ל ולוותר על רכישת ביטוח נסיעות, במחשבה ש"יהיה בסדר, מה כבר יכול לקרות?!?". אז זהו, שדווקא בחו"ל יכולות לפקוד אתכם לא מעט צרות, גם אם תכננתם בקפידה כל פרט ופרט בנסיעתכם. צרות אלו יכולות במקרה הטוב לפגוע בחוויה שלכם בחו"ל, ובמקרה הגרוע – לעלות לכם ביוקר, הן מבחינה כספית והן מבחינה בריאותית.

המזוודה מאחרת להגיע

בין אם טסתם עם קונקשיין ובין אם הגעתם בטיסה ישירה, המזוודה שלכם יכולה להגיע ליעדה גם מספר ימים אחריכם. וכשמזוודה זו מכילה ציוד אישי וחיוני, אתם עלולים למצוא עצמכם ללא בגדים, מוצרי היגיינה, תרופות ועוד, אותם תצטרכו לקנות בחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשר לכם לקבל החזר עבור רכישות שנעשו עקב איחור בהגעת מזוודה. עם ביטוח הנסיעות של הראל אף תוכלו לקבל תשלום מראש בסך 150$ באמצעות אפליקציית bit או כרטיס האשראי, לצורך רכישה של ציוד חיוני.

נזק או אובדן לציוד יקר: טלפון, טאבלט, מחשב נייד וכו'

בכל נסיעה לחו"ל, גם אם מדובר בחופשת "בטן גב", הציוד האישי שלכם יכול להינזק או להיגנב. כשמדובר בציוד יקר כמו מחשב נייד, טאבלט או טלפון, עלות התיקון או הרכישה עלולה להגיע לאלפי שקלים. עם ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לקבל פיצוי על נזקים אלו.

פציעה בעקבות תאונה

תאונות עלולות להתרחש בכל מקום ולכל אחד: אתם עלולים למעוד במדרגות ולשבור את היד או להיות מעורבים בתאונת דרכים ולהיפצע באופן חמור יותר. עם ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לכסות את ההוצאות הרפואיות הנדרשות לטיפול בפציעה, באשפוז או שלא באשפוז. חברת ביטוח כמו הראל, המובילה בתחום ביטוחי הבריאות, תוכל אף לסייע לכם באיתור מרכזים רפואיים מובילים בחו"ל, עמם יש לה קשרים ושבהם תוכלו לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

החמרה במצב רפואי קיים

אם במהלך השהות בחו"ל תחול החמרה במצבכם הרפואי (אסטמה, כאבי שיניים וכו'), ייתכן שתזדקקו לראות רופא בדחיפות, לעבור בדיקות או לרכוש תרופות. העלות של כל השירותים הללו יכולה להיות גבוהה במיוחד לתיירים בחו"ל. עם ביטוח נסיעות מתאים, תוכלו לקבל כיסוי עבור מימון הוצאות אלו. יתרה מכך, בחברות ביטוח מובילות, כמו הראל, אף יוכלו להעביר לכם באופן מיידי סכום כסף ראשוני לצורך תשלום לרופא או לבית מרקחת.

צורך בחילוץ ממסלול טיול

אם שהותכם בחו"ל כוללת טיולי טבע או פעילויות אקסטרים למיניהן, קיים סיכוי שתזדקקו לשירותי איתור וחילוץ, בשל תאונה, תנאי מזג אוויר קיצוניים, אובדן קשר וסטייה מהמסלול וכו'. ביטוח נסיעות לחו"ל ייעודי לטיול שכזה יאפשר לכם ולקרוביכם שנשארו בארץ לקבל סיוע ושירותי איתור וחילוץ. ללא ביטוח מתאים, העלויות של שירותים אלו יכולה להאמיר למאות אלפי דולרים ויותר.

סגירה של אתר ספורט חורף עקב תנאי מזג האוויר

אם אתם חובבי סקי או ספורט חורף אחר ונוהגים לטוס לאתרי סקי בחו"ל, כדאי שתדעו שלעתים קרובות אתרים אלו עלולים להיסגר ללא התראה מוקדמת בשל תנאי מזג אוויר או גורמים אחרים. במצב שכזה כל נסיעתכם לחו"ל עלולה להיות לשווא. ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי ייעודי לעוסקים בספורט חורף יעניק לכם פיצוי כספי למקרה שלא תוכלו לממש את מטרת נסיעתכם מסיבה זו.

גרימת נזק לצד ג' בחו"ל

בין אם אתם מטיילים באופן עצמאי ובין אם במסגרת קבוצה מאורגנת, תמיד קיים סיכוי שתגרמו בטעות לנזק לרכוש של צד שלישי: בבית המלון, באתרי תיירות, במגרשי חניה או באזורי מגורים. לעיתים, עלות תיקון הנזק עלולה להיות גבוהה ולא תוכלו לממן אותה מכספכם הפרטי. לכן חשוב לוודא לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל הכוללת ביטוח חבות כלפי צד ג'.

הידבקות בקורונה בחו"ל

עם התפרצות נגיף הקורונה בעולם, כל מטייל בחו"ל מסתכן גם בהידבקות בנגיף. במקרה שכזה הוא יידרש לממן לא רק הוצאות רפואיות בחו"ל (ביקור במרפאה, בדיקות, תרופות ואף אשפוז), אלא גם את הארכת שהותו בחו"ל עד להחלמתו המלאה. לכן, במיוחד בתקופת הקורונה חשוב לוודא שאתם רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המכסה גם הוצאות הקשורות להידבקות בנגיף.

הטלת סגר בעקבות הקורונה, שמונע מכם לחזור הביתה

בתחילת משבר הקורונה העולמי, מדינות רבות החליטו לסגור את גבולותיהן כדי למנוע את התפרצות המחלה. בימים אלו אלפי ישראלים נתקעו במדינות זרות ללא כל יכולת לחזור ארצה בטיסה במחירי שגרה. מי שכן הצליח למצוא כרטיסי טיסה נאלץ לשלם מחיר כפול או משולש, ואחרים נאלצו להמתין לטיסות חילוץ שיצאו מישראל ושגם עלותן לא היתה כלולה בביטוח הרגיל. לכן, בעידן הקורונה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי גם למקרה של סגר במדינה זרה בעקבות המגיפה, כמו למשל ביטוח הנסיעות של הראל.

דחיית הטיסה חזרה ארצה עקב אבחון בתסמיני קורונה בשדה התעופה בחו"ל

גם אם כל השהות בחו"ל עברה עליכם בשלום וברפואה שלמה, דברים עלולים להשתבש גם בשדה התעופה לפני חזרתכם ארצה. שגרת הקורונה מחייבת את שדות התעופה לערוך בדיקות חום ותסמינים אחרים לכל הנוסעים. אם חלילה תימצאו כבעלי תסמינים לקורונה, לא תורשו לעלות למטוס ולחזור ארצה. ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לתקופת הקורונה יעניק לכם כיסוי עבור הוצאות הארכת שהותכם: דחיית הטיסה, הוצאות לינה ועוד.

לסיכום

כשטסים לחו"ל לא כדאי לסמוך על המזל ולקוות שיהיה טוב. בכל תקופה, ובמיוחד בתקופת הקורונה, לא כדאי לוותר על ביטוח נסיעות לחו"ל. בעלות של כמה עשרות דולרים גם תעניקו לעצמכם שקט נפשי, ובמקרה חירום גם תחסכו לעצמכם לא מעט כסף ועוגמת נפש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ביטוח נסיעות לחו"לתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: