אא

נשיא התאחדות המלונות: "ביקושים גדולים ומרשימים בבתי מלון"

אמיר חייק לפספורטניוז: "יש תכונה רבה והתרגשות גדולה בענף מצד אחד, ועדיין מלונות רבים לא ייפתחו ואנו ממשיכים לדאוג ולטפל בהם". מה הנזק הכספי שנגרם לדברי חייק למלונות ב-3 החודשים האחרונים?

אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות. צילום: מור אלוני אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות. צילום: מור אלוני
לקראת פתיחת בתי המלון לקראת חג שבועות, אומר לפספורטניוז נשיא התאחדות המלונות, אמיר חייק, "יש תכונה רבה והתרגשות גדולה בענף מצד אחד, ועדיין מלונות רבים לא ייפתחו ואנו ממשיכים לדאוג ולטפל בהם. המלונות שנפתחים מדווחים על ביקושים גדולים ומרשימים, ומלונאים כמו מלונאים - תמיד אופטימיים". עוד לדבריו, בד בבד נמשכים המאמצים להשגת פיצויים הולמים למלונאים בגין הפסדי הקורונה. "אנחנו מאמינים שמקבלי ההחלטות יפעלו כדי להעמיד את הענף על הרגליים. אנחנו מנהלים בנושא דיונים עם משרד האוצר". עוד אומר חייק לפספורטניוז, "יש מספר מלונאים שביחד איתי מעורבים במגעים. סופרים את המלונאים. המלונות הם ענף כלכלי חשוב ויש הכרה בכך גם במסדרונות האוצר". חייק מעריך את ההפסד הכספי שנגרם למלונות בשלושה חודשים שהיו סגורים בכ-350 מיליון שקל. חייק נכח אתמול בטקס חילופי שרי התיירות. בטקס אמר שר התיירות הנכנס, אסף זמיר, "זו שעתה הקשה של הכלכלה הישראלית, ולא רק של הענף. אנשים עוד לא מבינים עוד כמה היבטים הולכים להיות דרמטיים. יש רגעים שצריך לשים הכל בצד ולתמוך בהקמת הממשלה הזו. אם לא היינו מקימים אותה, המציאות הכלכלית בישראל היתה מדרדרת עוד יותר. התנאי לשקם את הכלכלה היא ממשלה רחבה ויציבה שתוכל לקבל החלטות. מהמקום הזה יש לנו שתי משימות, לשקם את הענף ולפתוח מהר ככל הניתן את המלונות, האטרקציות התיירותיות, המסעדות והברים ולהחזיר כמה שיותר את העסק למסלול. לעודד תיירות פנים, לפתוח את השמיים ולמזער נזקים. כשנסיים את המשימה החשובה הזו נתפנה להגשים חלומות ופנטזיות שיווקיות. אין חשוב משיקום הענף לכלכלה הישראלית".
שר התיירות אסף זמיר: "הרבה רצו את תיק התיירות. היה קרב גדול"שר התיירות אסף זמיר: "הרבה רצו את תיק התיירות. היה קרב גדול"
אתמול בטקס חילופי שרים: שר התיירות הנכנס, אסף זמיר ושר התיירות היוצא יריב לוין

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםאמיר חייקהתאחדות המלונותאסף זמיר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: