סגירת סאן דור: אלה המספרים מאחורי חברת הבת של אל על

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אל על מתכננת לסגור את סאן דור למרות היותה חברה בת רווחית. עד כמה רווחית? וכמה זה בזכות טיסות שהפעילה בשבת? כל המספרים בכתבה
סאן דור. צילום: סיון פרג'

אל על סוערת בימים אלה בין השאר בשל הכוונה לסגור את חברת הבת סאן דור על אף היותה חברה רווחית.

בשנת 2018 סאן דור סיימה עם רווח של כ-6 מיליון דולר ובשנת 2019 רשמה רווח של כ-7 מיליון דולר. גם בהפחתת הוצאות התחזוקה, סאן דור היא לא חברה מפסידה.

נתון חשוב נוסף, סאן דור רושמת כ-40% מההכנסות שלה בגין טיסות בשבת. בעל השליטה בחברה, קני רוזנברג, מעוניין כידוע להפסיק.

לסגירת סאן דור יש השלכות נוספות, למשל על מועדון הנוסע המתמיד של אל על. חברי המועדון אוהבים שעומדות בפניהם אפשרויות טיסה למגוון רחב של יעדים, כולל בשבת שמצטמצמות מאוד במידה וסאן דור נסגרת. זאת ועוד, בזכות סאן דור, אל על נחשפה לקהל לקוחות שבוחר לטוס סאן דור במחירים זולים יותר משל אל על.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

5 תגובות

    1. לחברה שעובדת בשבת אין זכות קיום ברוך השם השבת היא מקור הברכה

  1. חברה כושלת במלוא מובן המילה לאורך השנים שימשה פרובנציה שאליה שלחו כלומניקים מתוך אלעל לתפקידי כלום כשלא היה מה לעשות איתם בחברת האם . כל התפקידים השם הם תפקידי כפל שכבר מבוצעים באלעל עצמה .
    בשיא הקורונה עבדו שם עשרות עובדים השיא המרץ על כלום טיסות ….כלום

  2. חילונים, אנחנו סוגרים לכם את הטיסות בשבת – תשלמו לנו בגין ההפסדים.
    אגב פראיירים לא רק לא מתים, הם גם לא מתחלפים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.